R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer is er weer een meeting!? want volgens mij heb ik de vorige gemist :D Ik ben normaal wel te vinden rond ''de Steeg'' bij Arnhem.
 
Laatst bewerkt:
Goeden avond,

Ik ben momenteel in het bezit van een 2003 R1 maar wil volgend seizoen overstappen naar minimaal een 2009 model. Nou zou ik graag willen weten wat de punten zijn waar ik op moet letten bij deze modellen?

Alvast bedankt.

Volgens mij zijn er weinig bijzonderheden. Ik had een lekke keerring en een accu die ik moest vervangen, maar dat is naar mijn idee standaard onderhoud.
 
Goeden avond,

Ik ben momenteel in het bezit van een 2003 R1 maar wil volgend seizoen overstappen naar minimaal een 2009 model. Nou zou ik graag willen weten wat de punten zijn waar ik op moet letten bij deze modellen?

Alvast bedankt.

Hou de NAKS in de gaten. Nokkenas kettingspanner wil nog weleens een euveltje hebben.
 
Ok, en zijn er per bouwjaar nog terugroep acties geweest? want ik heb zoiets weleens voorbij zien komen in algemene R1 topic.

Er is net een terugroepaktie geweest voor de verlichting.
Voor de NAKS weet ik niet. Volgens mij kan hij wel vervangen worden omdat Yamaha het probleem erkend.
 
Zo, sinds vandaag geen gips meer :). Het zal nog wel ff duren voordat ik weer een koppeling kan bedienen, veel beweging zit er nog niet in.
 
Ik had ze 2 weken terug anders er graag in gehad tijdens de vacantie, beetje jagen berg op en af was ik toch wel wat remdruk kwijt, terwijl ie normaal kei hard is, teflon remleiding (omdat stalen niet willen buigen bij het in veren),RC brembo pompje en straat race remblokken.
Kon op de spaarzame rechte stukken de remhandel ff wat bij draaien, volgende keer toch maar zo'n poser verstelling aan de linkerkant derop bouwen.
Oh ja remvloeistof word jaarlijks ververst, overigens gewone dot 4.


Ik had ook last van remfading met mijn orginele klauwen. Maar dat is het kwaaltje van de tokico remklauwen die kawasaki van 2003 t/m 2007 heeft toegepast bij verschillende modellen.
Nu met de Brembo klauwen geen last meer van.

Al moet ik zeggen dat ik met SBS dual carbon remblokken er op het circuit ook praktisch geen last van had.
 
Wanneer is er weer een meeting!? want volgens mij heb ik de vorige gemist :D Ik ben normaal wel te vinden rond ''de Steeg'' bij Arnhem.
Je heb niks gemist, die moet er nog steeds komen. Alleen het animo was erg laag voor een meeting te organiseren. Vandaar dat er nog niks concreets is afgesproken.
En 1 v/d geïnteresseerde is helaas ook nog eens momenteel koos (R1) motor loos -O-
 
Haha, klopt, maar bij het wegrijden en terugschakelen is dat toch wel zo fijn :p.
 
Goedemiddag allen,

Ik ben Gerrit kom uit het noorden en ben aan het kijken naar een R1 2009.
Zijn er nog punten waar ik speciaal op letten moet bij dit type motor?
En zijn er nog speciale dingen bij eventueel wat hogere km standen?

Bij voorbaat dank, Gerrit
 
Goedemiddag allen,

Ik ben Gerrit kom uit het noorden en ben aan het kijken naar een R1 2009.
Zijn er nog punten waar ik speciaal op letten moet bij dit type motor?
En zijn er nog speciale dingen bij eventueel wat hogere km standen?

Bij voorbaat dank, Gerrit

Zie boven.
 
Oh yes! !!!
Eindelijk gaat het er van komen.
Isle of Man TT is geboekt en vanaf nu een feit.
Kijk er nu al naar uit ook al duurt het nog een jaar.....
 
Oh yes! !!!
Eindelijk gaat het er van komen.
Isle of Man TT is geboekt en vanaf nu een feit.
Kijk er nu al naar uit ook al duurt het nog een jaar.....

Gaaf man !

Wij zijn ook bezig geweest maar hebben besloten om het op te schuiven naar 2016
Hebben jullie alles zelf geregeld of georganiseerd ?
 
Gaaf man !

Wij zijn ook bezig geweest maar hebben besloten om het op te schuiven naar 2016
Hebben jullie alles zelf geregeld of georganiseerd ?
Het is de eerste keer dat we gaan dus hebben het georganiseerd gedaan. Was wat makkelijker.
 
Pagina 1 bij de links.
Dat heb ik geprobeerd maar kan helaas de link niet openen.
Zal me eerst even netjes voorstellen: ik ben Gerrit kom uit de buurt van Zwolle.
Ik heb een 2009 zwart goud gekocht (foto's volgen) met een probleem in de koppeling dit wist ik bij aankoop maar zou wel heel graag een wp handboek inzien voor dat ik het loshaal.
Of heeft iemand hier ervaring en kan mij vertellen waar ik zoal op moet letten?

Vriendelijke groet Gerrit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan