R1 Marlboro Replica

Das een goeie.

Ik heb via Philip Morris USA de spuitkosten vergoed gekregen en de stickerset.
Dit alles onder toezegging na het toezenden van een paar foto`s.
Betreffende toezegging staat vast in mail.

Naast het feit dat ik vorm en kleuren mooi vind heb ik hier geen moeite mee, en een moraalridder ben ik nu ook eenmaal niet.
What the fuck? Serieus? Ik ga maar eens een emailtje sturen richting meneer Telefonica O-)

tel32.JPG


Wil je mij die email eens sturen die je aan hun gericht hebt? Ik ben wel benieuwd (vond het zelf bijdehand om een vergoeding te vragen, want je kiest er zelf voor om 'em zo te bestickeren).

Oe, misschien kan ik er een leven lang gratis olie uit slepen :P :+
 
Super gedaan!! Ik deel wel de mening van de spiegels gedeeltelijk. De twee kleuren vind ik wel mooi maar het Yamaha hoeft van mij niet. Maar ja, het is mijn motor niet. Maar als het mijn motor was dan... Maar ik heb er niks over te zeggen he, als het mijn motor niet is dan tja. Maar stel dat het mijn motor was, dan wist ik het wel. Ja, maar ja, het is zijn motor dus dan heb je niks in te brengen. (+ nog 10 minuten....Hans Teeuwen over een schip)
 
What the fuck? Serieus? Ik ga maar eens een emailtje sturen richting meneer Telefonica O-)

(Afbeelding)

Wil je mij die email eens sturen die je aan hun gericht hebt? Ik ben wel benieuwd (vond het zelf bijdehand om een vergoeding te vragen, want je kiest er zelf voor om 'em zo te bestickeren).

Oe, misschien kan ik er een leven lang gratis olie uit slepen :P :+

Hey Patrick,

Ik zal jou dat mailtje zo snel mogelijk op je hotmail zetten.

Wie weet.

Als er hier op het forum al om gratis motoren wordt gevraagt, waarom dan niet een beleefde vraag voor het tegemoetkomen van bepaalde sponsorkosten })

Je weet het he......Een brutaal mens heeft de halve wereld.
Nee heb je .......en ja kan je niet altijd vergeten :}
 
ziet er strak uit. ik vind alleen de tank wat leeg aan de zijkant. maar als je erop gaat zitten zie je dat niet meer :)
 
Whahahahahahahahaha, Jij bent wakker zeg.

Je bent nu ook de enigste die het zag. Hulde :}
Was me ook opgevallen, ik had hetzelfde 'probleem' met m'n R1, echter bij mij was het nog erger. Ik had een Michelin mannetje op m'n voorspatbord, achter een Bridgestone en voor een Metzeler :9
Heb je de voorknipperlichten van de ford ka nog moeten slijpen of pasten ze precies??
Ik moest ze 'bijvijlen' en vastgezet met transparante kit. Denk niet dat je ze er zo 1 2 3 opzet. Je moet de hele behuizing slopen, op maat maken en zelf iets verzinnen om het lampje vast te zetten. Dat had ik opgelost door in het gat achter een stuk exact passend plamuurrubber te maken waarin je dan het lampje stak.
 
Laatst bewerkt:
alleen daarvoor zou ik ze niet nemen! Ford Ka sucks big time!!
Wat is dat nou weer voor domme opmerking? Het zijn overigens niet de originele knippers van een Ka, maar je moet ze bij (bijvoorbeeld) Automat bestellen van zo'n tuningbedrijf. De Ford dealer levert ze niet eens in wit.
 
Ik moest ze 'bijvijlen' en vastgezet met transparante kit. Denk niet dat je ze er zo 1 2 3 opzet. Je moet de hele behuizing slopen, op maat maken en zelf iets verzinnen om het lampje vast te zetten. Dat had ik opgelost door in het gat achter een stuk exact passend plamuurrubber te maken waarin je dan het lampje stak.

Er schijnen knipperlichten te zijn die zo passen. Iemand enig idee? :? :?
 
prachtige fiets. zelfs de spiegels :)
Alleen pas de kleur van de demper wat minder bij het geheel. Maar hulde hoor!
 
prachtige fiets. zelfs de spiegels :)
Alleen pas de kleur van de demper wat minder bij het geheel. Maar hulde hoor!

Er komt zoals gezegd een andere demper op na de keuring.
Deze begint met vooral die tegenkleur al aardig te vervelen.

En Paul.........Zag dat je uit Ulft komt.
Toch maar een keertje afspreken he?
 
Moet je hier maar ff kijken http://www.tobefast.com/SearchResult.aspx pag. 5

Zojuist ff stiekum rondje door de straat gereden en kijken, voelen of alles funktioneerde voor de keuring morgen.
En ik moet zeggen............Was blij dat ik een ruim zittende broek aan had. :]

Je bedoelt de flushmounts ? Had ik al eens gezien, maar ik vind ze akelig duur. Ik heb al eens bij iemand gewone autoknippers gezien, die perfect pasten. Hij wist zelf niet meer van welk autotype ze kwamen..


En Paul.........Zag dat je uit Ulft komt.
Toch maar een keertje afspreken he?

Hee, jij komt uit Doetinchem :P Kunnen we zeker een keer wat afspreken. Ik wil het resultaat ook wel eens in het echt bewonderen. Ben zelf ook nog aan het twijfelen wat ik met mijn fiets ga doen. Hij heeft nog wat lichte schuifschade, maar ik weet nog niet hoe alles er uit moet gaan zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan