R1 Sjaak

Yep, ik was er ook. Zwart/witte Yamaha.

Met vriendin achterop toch ?
Ja, waren er maar 4 motorrijders, de rest met de auto of fiets... flauw hoor.

Zat op m'n laatste benzine dampen nog over de snelweg te blazen, kon nog netjes op tijd een benzinepomp vinden waar ik in het holst van de nacht kon tanken en toen snel door naar huis.

Deze presentatie is trouwens zelfs leuk voor mensen die niet zoveel met motoren hebben, maar bijv. wel met wereldreizen enz. Want het ging meer over de dingen die hij heeft meegemaakt, dan over z'n motor !

Ik doe het 'm in elk geval niet na, maar wil wel een keertje in Amerika rondrijden... maarja dat is heel wat anders dan de nr 1 snelweg daaro in Afrika :o (al hoewel ik met mijn motor daar misschien iets makkelijker doorheen kan)
 
Met vriendin achterop toch ?

yep

Ja, waren er maar 4 motorrijders, de rest met de auto of fiets... flauw hoor.

yep


Deze presentatie is trouwens zelfs leuk voor mensen die niet zoveel met motoren hebben, maar bijv. wel met wereldreizen enz. Want het ging meer over de dingen die hij heeft meegemaakt, dan over z'n motor
!

en zeer zeker yep!
 
Met vriendin achterop toch ?
Ja, waren er maar 4 motorrijders, de rest met de auto of fiets... flauw hoor.


Ik doe het 'm in elk geval niet na, maar wil wel een keertje in Amerika rondrijden... maarja dat is heel wat anders dan de nr 1 snelweg daaro in Afrika :o (al hoewel ik met mijn motor daar misschien iets makkelijker doorheen kan)

dan ga ik met je mee !.
dat is ook een ultime droom van mij in amerika rondrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan