Heb onlangs de batterij laten vervangen. Die mecanieker in dat centrum had dit nog nooit bij dit type bmw gedaan (wel de politiemotoren). 2h30 aan bezig geweest en heb hem dan nog moeten helpen met tips, enz ! De benzinetank moest ook een stuk omhoog. De dag erna vlug even met lichte druk het slijk van de velgen en de rest gespoten, maar... sinds dat moment begint eens ik ongeveer 30km heb gereden en hij dus warm staat, bij een rood licht bijvoorbeeld, de motor steeds langzamer te draaien, te stotteren en uiteindelijk slaat hij af ?!? Koud is er geen probleem, ook niet tijdens het rijden. Ben ondertussen een nieuwe luchtfilter, benzinefilter en bougies gaan halen, ook het R1100S werkplaats handboek. Een kennis met Motor-Garage(H.D.) heeft het gelezen en denkt dat het de filter van de pomp in de tank is, omdat de kwaliteit van Europese benzine niet goed is en dus regelmatig moet vervangen worden ??!
Weet het ook niet meer, heb hem nu 2 maanden en al voor 800,-euro kosten gemaakt (86.900 km).
Misschien een connectie onder de benzinetank slecht vastgemaakt ?
Heeft iemand een idee ?
Weet het ook niet meer, heb hem nu 2 maanden en al voor 800,-euro kosten gemaakt (86.900 km).
Misschien een connectie onder de benzinetank slecht vastgemaakt ?
Heeft iemand een idee ?