2-wheel fanatic
MF veteraan
- 8 mrt 2004
- 6.710
- 1
Eisen pas stellen na de proefrit. Laat nooit blijken dat deze motor (R6) de enige motor is voor deze prijs. Wordt dus nooit te enthousiast na de proefrit, maar blijf nuchter. Zeg wat je positief bevalt aan de motor, bijv. sportuitlaat e.d., maar haal ook negatieve kanten van de motor aan, bijv. banden die binnenkort vervangen moeten worden of hoe staat het met de remblokken. Mischien zijn er wel motorische kinderziekten bij deze type van dit bouwjaar. Ik weet dat niet want heb nog nooit een r6 gereden. Zorg ook dat je voor alle dingen die niet deugen extra korting krijgt op de vraagprijs of dat ze kostenlos gerepareerd worden, bijv. scheurtje in windscherm, deukje in tank.
Probeer de onderhandeling na je toe te trekken. Hij komt met een vraagprijs en jij reageert. Zorg er tevens voor dat je een limiet in je heeft hebt tot hoever je wil gaan.
Succes met de proefrit en onderhandeling en onthoudt geen hand vol maar een land vol Yamaha's R6'en. Laat van je horen hoe het gegaan is
Je kan ook de ex-bike van Sigma kopen. Ik denk dat als je Trasos een bod van € 6500 doet dat je een heel eind in de goede richting bent. Daarna nog een kleine € 500 invoer en je rijdt een gsx-r 1000 uit 2001
te koop suzuki gsx R 1000 [ex sigma]
Hey Bob... gematigd positief zijn kan erg lastig zijn NA een proefritDank voor de tips, zal ze onthouden! Even oefenen nog: eerst een uitgebreide proefrit maken, gematigd positief zijn, beetje tijfel zaaien i.v.m. aanvullende eisen en dan afwachten hoe daar op gereageerd wordt. En als ie te weinig tegemoet komt, tja, dan helaas nog paar dagen bedenktijd...(en hier even advies vragen natuurlijk)
Hey Bob... gematigd positief zijn kan erg lastig zijn NA een proefritLaat ff weten als je gaat kijken, lijkt me wel leuk om ff mee te rijden
Bob mail me FF! Heb een toko gesproken in Maassluis. Die krijg volgende week een R6 blauw wit binnen van 2003, 2002 model. Heeft enkele krassen die ze dan professioneel voor je gaan repareren. Prijs kan heel intressant zijn! enne de km's waren et ook.. Soo mail maar ff naar mijnsite (AT) hotmail.com dan geef ik je de adres en contact gegevens ff.. BAlle, Arie.. (PS. vanaf vandaag mag ik ook legaal motor rijden op de ZX9r)
als je twijfelt moet je die kiezen die je het mooiste vind
een R6 van voor 2003 wilde ik nog zeggen is sowieso oninteressant
met de injectie rijden ze veel beter
dus goed dat je die niet neemt
trouwens veel te duur Bob
voor die prijs kan je wat beters vinden
hier in oostenrijk heb je dan al een 2004e model
en of je nu tussen 5 en 10
of tussen 9 en 14 die paardjes hebt
( alhoewel ik in Nederland de R1 zou nemen )
die r6 is fantastisch
dan zou ik voor de R1 gaan
je woont overigens in mijn geboortestad
Die bob. Niet eens op een ZX-10R gereden??
als je een vergelijkwarentest doe met de 1000's moet je die zekers doen.
Volgens mij is de GSX-R750 vanaf 2000 a 2001 ook een zeer intressant model.
een maat van me heeft een Fireblade 1000RR echter kan die die GSX-R 750 2001 echt niet kwijt rijden... Schijnt een stuk beter te sturen dan de GSX-R 1000!
BYeee
of join de kawa clan met een ZX-9R
check: HET ZX-9R topic! (pagina 20)
En anders deze: Te koop Blauwe Yamaha R1
.... Denk overigens dat ik hem wel bij een dealer ga kopen, maar desalniettemin zijn dit natuurlijk wel opties om in de gaten te houden (zowieso qua prijs). Thanx voor de tip in ieder geval!
Haha ja dat goeie ouwe Veurburg he...Heb jij er destijds ook zo'n rottige "er" aan overgehouden? Ik heb sindsdien echt moeite om een goedrollende "rrrr" uit te spreken