Race Academy

Waar blijven al die verhalen O-)

p.s. zijn er nog meer mensen die met een aanhanger gaan rijden, wanneer vertrekken jullie (kunnen we misschien met een aantal rijden) p.s. wel 120km/u in frankrijk.
Hoe denk je er over om met een paar luitjes een Pitbox te huren Gerben?

Hans en ik hebben er wel zin in,kunnen we tenminste al onze spullen kwijt :+

Wij gaan maandagavond rijden,eerst nog een circuitdagje pakken op Assen 8-)
 
Hoe denk je er over om met een paar luitjes een Pitbox te huren Gerben?

Hans en ik hebben er wel zin in,kunnen we tenminste al onze spullen kwijt :+

Wij gaan maandagavond rijden,eerst nog een circuitdagje pakken op Assen 8-)
dat idee hadden wij ook...
maurice en ik...
kunnen we gezamelijk wat doen daarzo?

ik had nog gebeld met jan, dit kunnen we gewoon daar op locatie regelen...
60eutjes per nacht per box...

als we er nou in zitten met 5 man...das lekker goedkoop en gezellig :)
 
dat idee hadden wij ook...
maurice en ik...
kunnen we gezamelijk wat doen daarzo?

ik had nog gebeld met jan, dit kunnen we gewoon daar op locatie regelen...
60eutjes per nacht per box...

als we er nou in zitten met 5 man...das lekker goedkoop en gezellig :)

Goed idee !
 
Hey Smokey,

Was goed he Ales. Ik ga waarschijnlijk volgend jaar in maart en zeker in juli weer. Wel ga ik de Buell hier en daar aanpassen. Als absolute beginner en 20 jaar ervaring met rechtdoor rijden op een Harley, viel het me niet mee. Ik heb toch een beetje last van bochtenkramp. Op dag één had ik een rondetijd van 2.02, op dag drie 1.48. Dus er was wel redelijke progressie. Er had misschien nog wel een 1.45 ingezeten als ik de laatste sessies een volle ronde had kunnen rijden. Maar dat is voor de volgende keer. Ik vond het zeer geslaagd en goed georganiseerd. Waarschijnlijk zie ik je wel weer in Ales.

CU
Buell&co
 
dat idee hadden wij ook...
maurice en ik...
kunnen we gezamelijk wat doen daarzo?

ik had nog gebeld met jan, dit kunnen we gewoon daar op locatie regelen...
60eutjes per nacht per box...

als we er nou in zitten met 5 man...das lekker goedkoop en gezellig :)

ok met zijn 5-en zie ik dat ook wel zitten :]

p.s. Hans kom je woensdag nog ff voorbij want vanaf donderdag ben ik (bij droog weer) via een aantal omwegen (Nordschleife, GP circuit Nurburgring, wegcircuit frankrijk opweg naar Alés 8-) )
 
ok met zijn 5-en zie ik dat ook wel zitten :]

p.s. Hans kom je woensdag nog ff voorbij want vanaf donderdag ben ik (bij droog weer) via een aantal omwegen (Nordschleife, GP circuit Nurburgring, wegcircuit frankrijk opweg naar Alés 8-) )
Neem je nog een a-band voor me mee 180 SC2??
Als je de nieuwe Rennsport binnen hebt,wil ik die liever! ( K1 )

grt ad
 
Neem je nog een a-band voor me mee 180 SC2??
Als je de nieuwe Rennsport binnen hebt,wil ik die liever! ( K1 )

grt ad

Ik heb momenteel ff helemaal niets hier liggen aangezien mijn vakantie (ivm. mensen die buiten openingstijden komen winkelen ;) )

Ik heb alleen nog een extra setje K1/K2 mee naar frankrijk O-)
 
Hee GeR1ben, hebbie nog het adres waar die GPS vandaan is gekomen ? Hi ister mee opgehouden.......klote.

En Buell&Co. leuk je hier te zien ! De 2 takt boys zijn zeker van plan ook weer te gaan, liefst maart, juli en augustus :) Maart staat mij wel aan maar dan moet het niet regenen......dat lijkt me echt helemaal niks. 38 graden is trouwens ook zwaar.......pfffffff Maar wat een lol hebben we daar gehad op het circuit, ik ben jaloers op de mensen die straks nog gaan !
 
Hee GeR1ben, hebbie nog het adres waar die GPS vandaan is gekomen ? Hi ister mee opgehouden.......klote.
... da's shit, je hebt al wel nieuwe batterijen geprobeerd neem ik aan O-) . Ik had dat ding van een kameraad gekocht dus niet via een winkel. Je kunt het beste even met www.garmin.com kontakt opnemen.

En Buell&Co. leuk je hier te zien ! De 2 takt boys zijn zeker van plan ook weer te gaan, liefst maart, juli en augustus :) Maart staat mij wel aan maar dan moet het niet regenen......dat lijkt me echt helemaal niks. 38 graden is trouwens ook zwaar.......pfffffff Maar wat een lol hebben we daar gehad op het circuit, ik ben jaloers op de mensen die straks nog gaan !

Ik heb er ook erg veel zin in zeker na het zien van je video 8-) . Hopen dat ze mij daar ook kunnen leren motorrijden O-)
 
Ik heb er ook erg veel zin in zeker na het zien van je video 8-) . Hopen dat ze mij daar ook kunnen leren motorrijden O-)

Die gps komt wel weer goed denk ik, zal ff bellen met ze. Enne, jou leren ze vast zo motorrijden, ik had nog nooit een knie aan de grond gereden en de laatste dag ging ik zo rond.
 
Wat aardig van je man ,had je niet hoeven doen :+

ps laat de eerste die aankomt op Ales gelijk de pitbox regelen kunnen we gelijk de spullen erin kwijt!!

Ik heb zo'n wazig vermoeden dat ik dat ben (vertrek overmorgen langzaam richting zuid). Wat moet ik doen en waar op letten, moet ik dat met het circuit of met Jan regelen?
 
Ik heb zo'n wazig vermoeden dat ik dat ben (vertrek overmorgen langzaam richting zuid). Wat moet ik doen en waar op letten, moet ik dat met het circuit of met Jan regelen?
dit moet je volgens mij met jan regelen....kost 60 eutjes per nacht...
 
oooooeeeeeeeehhhhhh, nog maar een paar dagen.......
Druk bezig met de voorbereidingen, mijn motor bijna klaar...Zijn jullie er al klaar voor?
 
mijn motor is ook bijna klaar...
beurt gehad;check!
slicks eronder: check!
radiale rempomp van nissin: check zaterdag... :)

lijst gemaakt wat ik allemaal mee moet...check also! :)
 
Motorfiets klaar:check....

full
 
Ik heb zo'n wazig vermoeden dat ik dat ben (vertrek overmorgen langzaam richting zuid). Wat moet ik doen en waar op letten, moet ik dat met het circuit of met Jan regelen?

En dat heeft hij dus ook gedaan. Pitbox is geregeld voor 5 man (Gerben, Leon, Ad, ik en ????).
 
Terug
Bovenaan Onderaan