Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 66.837
- 16.577
Ja, nee ik ga over toerbanden praten.Jij bedoelt de Rosso Corsa II, niet de Rosso II. Dat zijn twee verschillende types.
Dat klopt, maar dit breng ik weer in ter heroverweging.Rosso Corsa II is wel goed en geschikt inderdaad, maar de vragensteller had aangegeven geen enkele waarde te hechten aan koude/natte prestaties
En waarom geen SC2 dan?dus dan kun je beter de Supercorsa SP of SC3 kiezen.
Ik heb daar wel jaren mee gereden.TS gaf aan dat de banden ook nog geschikt moesten zijn voor de openbare weg. Mijns inziens voldoet een SC2 daar niet meer aan.
Die worden als OEM onder de ktm 890R gemonteerd en ik heb daar alleen maar positieve dingen over gehoord. Alleen in de regen heb je er niet zo veel aan.Bedankt voor de reacties hier!
Heeft iemand ervaring met de Michelin Power Cup 2? Zijn wel behoorlijk duur volgens mij.
Bekijk bijlage 1864026
Wie is Djim Ulrich… goeiendag zeg.Het is de Power Cup 2 geworden. Prima bandje, vandaag voor de verandering eens met de (standaard) KTM het circuit op gegaan. Dezelfde fiets brengt me ook naar de Alpen inclusief tentje achterop, maar stond op Zandvoort zijn mannetje. Hele mooie bandenslijtage.
Echt wel tof om met een naked het circuit op te gaan. Niet supersnel, maar vooral fun!
Bekijk bijlage 1872668
Bekijk bijlage 1872669
Bekijk bijlage 1872663Bekijk bijlage 1872664
Ik weet niet wat Djim tegenwoordig rijdt, maar voorheen kon hij zich meten met Rob Hartog en Jamie van Sikkelrus. Een flink talent.Wie is Djim Ulrich… goeiendag zeg.
Oh enne mooie bandjes
Ja altijd een anti climax als je de foto's terugziet, het voelt toch altijd wat extremer die lichaamshouding! Nog wat op meer op focussen volgende keer, en eventueel nog eens met een instructeur rijden.Als je in de toekomst in groep 2 of 3 gaat rijden dan gaat de instructeur het ook over je zithouding hebben, daarna kan je waarschijnlijk weer even vooruit zonder je motor aan te hoeven passen.
Ja ik hoor ook enkel maar positieve dingen over instelbare rearsets! En als je het deelt over de dagen, dan valt het financieel nog te verantwoorden. Net zoals een extra set velgen met regen banden!Ik kan niet in je portemonnee kijken, maar aftermarket rear sets zijn echt een goed investering: instelbaar, sterker, makkelijker te repareren igv een schuiver.
Om het voor mezelf goed te praten deel ik het altijd over een paar jaar, dan vallen de kosten per circuitdag best mee.
Dat is ook nog een idee. Eens kijken naar een polyester kont, waar je dan wat dikkere mousse op kan kleven. Ik had ook de veer voorspanning achter wat verhoogd, zodat hij wat hoger stond, dat merkte ik ook direct. Was opmerkelijk agieler.Misschien loont het om je zadel wat te verhogen, dan is het met jouw lengte denk ik ook makkelijker om je voeten verder achter op de steunen te zetten
Ik was vorige week Dinsdag voor het eerst op Spa (niet met een naked), een paar tuono's in mijn sessie gezien, ook beelden van.Vorige week maandag voor het eerst genoten in de Ardennen. Echt een gaaf circuit.
Ook goede organisatie
En die eau Rouge
Houding kan nog wel een beetje beter..
Plaatje bij het verhaal:
Nog meer die hun naked de laatste tijd hebben losgelaten ?
Nicee..Ik was vorige week Dinsdag voor het eerst op Spa (niet met een naked), een paar tuono's in mijn sessie gezien, ook beelden van.
Heb je Dinsdag toevallig ook gereden?
Spa is gewoon ongelofelijk, jammer dat het zo duur geworden is anders kwam ik er ook wel vaker denk ik.Vorige week maandag voor het eerst genoten in de Ardennen. Echt een gaaf circuit.
Ook goede organisatie
En die eau Rouge
Houding kan nog wel een beetje beter..
Plaatje bij het verhaal:
Nog meer die hun naked de laatste tijd hebben losgelaten ?
Wij reden ook in de groep. Volgens mij ben ik je wel een paar keer tegen gekomen op de baan.Spa is gewoon ongelofelijk, jammer dat het zo duur geworden is anders kwam ik er ook wel vaker denk ik.
Vorige week donderdag dagje Mettet gehad op de Superduke 990R. Met een nieuwe achterband en overstap naar de snelste groep mijn beste tijd aangescherpt tot 1.13,75. Niet slecht voor een 'analoge' (lees: geen tractiecontrole, quickshifter, slipperkoppeling) brute twin
Aan uw rondetijd te zien eerder snel voorbij gekomenWij reden ook in de groep. Volgens mij ben ik je wel een paar keer tegen gekomen op de baan.
heb je een plaatje van de RC8?Aan uw rondetijd te zien eerder snel voorbij gekomenHalf augustus tweedaagse Mettet met de RC8, hopelijk dan richting de 1.12'ers! Heel fijn dat na enkele jaren 'stabiliteit in rondetijden' er plots terug een serieuze verbetering mogelijk is, op elke motor en op elk circuit. De mentale mantra deze winter om er komende seizoen nog een stevige focus op te leggen blijkt te werken