Racen of vrij rijden op een NAKED

Vorig jaar paste mn rugprotector niet, in de begin periode metcorona 12kg afgevallen, maar toen de restaurants weer openden gingen we soms wel 4x per week uit eten🤣 Nu weer 5 a 6 kg er bij😵
 
, moet alleen wat rommelen met de hoogte van het stuur want ik kom mrt grote stuuruitslag klem tegen de tank te zitten.
SmartSelect_20201128-224105_Chrome.jpg
 
Je kan die blokjes gewoon verdraaien. ik gebruik m`n straat fiets als regenfiets, hier heb ik ze gewoon op zitten maar kan ze weg draaien met wat kracht.
Daarbij gewoon voor 10 euro op aliexpress bestellen.
 
nog niet... heb wel een slipperclutch liggen die er binnenkort in moet, en nog wat onderhoudszaken. Misschien nog een carbon undertail als die op tijd klaar is
 
Niet bouwen, eerder verbouwen.
Ik ben bezig men Tuono in nieuwe kleurstelling te zetten, in permanente lak van deze keer en geen plastidip.
Enorme rotzooi btw om plastidip terug te verwijderen.

Nu bijna klaar met de voorbereiding, nog licht opschuren en dan in principe primer. Om goed te zijn is het nu eigenlijk te koud om te beginnen spuiten.
20210105_084412.jpg
 
Niet bouwen, eerder verbouwen.
Ik ben bezig men Tuono in nieuwe kleurstelling te zetten, in permanente lak van deze keer en geen plastidip.
Enorme rotzooi btw om plastidip terug te verwijderen.

Nu bijna klaar met de voorbereiding, nog licht opschuren en dan in principe primer. Om goed te zijn is het nu eigenlijk te koud om te beginnen spuiten.
Bekijk bijlage 1581075


Welke kleuren combo ga je doen?
 
Parelmoer wit, rood en zwart.

Ik hou van relatief sobere kleuren, fluo en dergelijke zijn niet aan mij besteed. Eigenlijk het kleurenpallet van de tank zo goed als mogelijk 'nabootsen' op de rest van de kuipen.

Zal best nog een werk worden maar, zie het wel zitten.
Eindresultaat volgt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan