30 april ga ik samen met kladze en nog een aantal spelen op Assen.
Ik rij zelf ook met 15/45 en dat rijdt heerlijk lekker speelsMijn ketting set is bijna op van mijn cbr 1000 2004. Ik heb een keer op een cbr 1000 gereden met een 45 tands achtertandwiel dat reed fantastisch.
Ik weet niet wat er voor opzat. Ik denk ik vraag het hier omdat jullie het nog wel s over verhoudingen hebben.
Ik rij alleen op straat.
Ik vroeg me af wat is de beste verhouding voor de straat ik hoor 15-44.. Ik ben wel van plan om de 530 ketting te nemen voor de duurzaamheid. als ik voor ook kleiner ga dus van 16 naar 15 slijt de set dan harder ? En is het nodig ? Heb ik ook voldoende aan een 42 tands achter en 16 voor ?
Ik wil hm vooral iets speelser. Met die 45 tands achter kwam ik met het voorwiel van de grond de bochten uit dat was super dat is wat ik eigenlijk wil maar wil nog wel zo veel mogelijk van mn top snelheid behouden. of voor een 16 en achter een 45 ? is dat een leuke optie ?
Het is straat, snelweg en eifel misschien ooit het circuit.
Als ik nu zou moeten kiezen neig ik naar 16-42 of is dat te soft ?
Ik heb deze rode ook in mijn Tuono gehad voor op straat. Ik vond ze erg bijterig bij een schrikreactie. Zonder ABS niet fijn...Ik heb rode brembo blokken en het is een wereld van verschil met wat er eerst opzat. Volgens mij waren dat blauwe brembo blokken. Maar die waren een beetje On/Off. Nadat ik de rode brembo's had gemonteerd merkte ik gelijk veel verschil.. 100x meer doseerbaar heerlijke blokken.. Ik bestel ze uit Italie scheelt een 10tje per setje. En ze zijn er nog snel ook.. Volgensmij staat er ergens alleen voor circuit gebruik maar ze remmen heerlijk voor de straat.
Vergeet niet de shims over te zetten van de oude naar de nieuwe blokken. En ik maak met een sate prikker heel de rem zuigers schoon.. hout krast niet op metaal
Het zijn deze :
Die ori plaatjes zijn erg dun. Die van TK zijn echt een stuk dikker, en daardoor ook een stuk effectiever.Ik heb 15 43. 116 schakel kopen, kan je altijd nog inkorten. Heb uiteindelijk best wel veel schakels er af gehaald om het achterwiel naar voren te halen voor het scherper sturen. Geen nieuwe pakkingen of borgingen nodig.
@ ballbetween, die plaatjes achter de remblokken waar je het over had die zitten er bij mij al op maar dan van die originele plaatjes.
Mijn originele 310 schijven bleken zwaar krom te zijn.
3,4 en 5 Augustus naar ecrùyers met Racecracks. Ga mooi de 46 achter monteren. Lekker kort en ook nog wat minder wielbases voor al dat gedraai. Er is nog plaats vlgs mij.
Niemand?Goeiemorgen mensen, ik ben mij voor volgend seizoen ZAC aan het orienteren naar een andere motor (na 2 geplofte Aprilia’s..) nou ben ik altijd al wel gecharmeerd van het ‘04/‘05 model Blade, en Honda z’n betrouwbaarheid)en deze valt zo te zien ook redelijk binnen het budget wat ik zo zie tot nog toe.
Zijn er nog belangrijke punten waar ik bij een eventuele aankoop op zou moeten letten?
Las over (vrij)veel olie verbruik en hierboven deze pagina iets over de krukas?
En wat zou een ‘04/‘05 model zo’n beetje mogen kosten (uiteraard afhankelijk van opties)?
Log in to Facebook
Log in to Facebook to start sharing and connecting with your friends, family and people you know.www.facebook.com
Zoiets lijkt mij namelijk wel wat
Alvast bedankt.