- Onderwerp starter
-
- #1.176
Ik heb gekeken naar supercorsa V2 sc1 voor sc2 achter. 120/70/17 en 180/55/17
Bandenleader? Pas er mee op. Zolang alles goed gaat en je netjes bezorgd krijgt, niks aan de hand en goedkoop. Maar zodra er iets mis is ben je de sjaak. Dan heb je te maken met een franse klantonvriendelijke seviceafdeling die alleen per mail te bereiken is. Reacties gaan met google translate, duren lang en gaan niet in op je vraag of verzoek. Ze zijn totaal niet flexibel en verschuilen zich achter 'het systeem'.
Zo, u bent bij deze gewaarschuwd
Wel ff checken of het 2019 prijzen zijn. Daro schrijf mij al dat hij moest bestellen en dus een antwoord van me nodig had.bedankt voor de tips, zal binnenkort even kijken.
Budget is er wel dus dan misschien beter nog in 2019 kopen
Is dat een minibike?
Voor mij welIs dat een minibike?
Sprintraces zijn een stuk duurder geworden las ik in het regelement.
Nog eens over denken, anders losse dagen op wat verschillende circuits.
Binnenkort de knoop doorhakken en dagen boeken.
Ah, Motorsportschool. Ik denk al wat gaat RSZ/OW anders doen als voorgaande jaren.Gaat nu officieel via een bond las ik, je kan in de cup (rollende start) een dag licentie kopen a 60 euro of je kan voor een jaar een licentie aanvragen a 150 euro.
Ik kan 3 van de 4 datums dus komt er naast inschrijfgeld 230 euro per dag al 50 euro bij. 280 euro voor 2 x25 min trainen en 2 races van 20 min vind ik vrij veel.
Dezelfde baan en dag rij je vrij rijden sessies voor 170 euro, heb je 10 min meer rijtijd ook alleen waarschijnlijk drukker op de baan en geen competitie.
Wilde de cup gaan proberen maar zit eraan te denken gewoon weer 4 a 5 dagen los te rijden.
Hier het regelement:
Die kosten voor de MON (150 per jaar of 30 per losse dag) waren er afgelopen jaar ook al hoor.
Ah, Motorsportschool. Ik denk al wat gaat RSZ/OW anders doen als voorgaande jaren.
Tsja, racen kost geld. En met licentie ben je wat beter afgezekerd. Bij RSZ betaal je geloof ik 150 licentie + 50 administratie delen door 8 (races) is 25 bovenop de inschrijfkosten. Tsja...
Voor 4 dagen 150 licentie is niet goedkoop nee, maar wat krijg je ervoor terug? Waar loopt de licentie?
Gix heeft het over Motorsportschool zo te zien. Bij RSZ (en OW) normaal om licentie te hebben. Motorsportschool gaat nu dus ook op "volwaardig" met licentie.
Die van 18 mei indd. Door nu meerdere endurance races te doen, gaat de charme van de 4uur van Assen er ook wel wat vanaf.
Ik heb een mail gestuurd voor wat betreft die rij nummers. Zoiets kun je niet ineens uit de lucht laten vallen en verplichten vind ik.Ik ben uit m’n vorige hobby gewend dat wijzigingen Op het technische reglement minimaal een jaar voordat ze ingaan bekend gemaakt moeten worden.
Ik heb de volgende dagen geboekt, vrij rijden op Zolder is tijdens de sprintdagen maar ga die laten schieten.
Had de dagen al vrij gepakt, dus gelukkig kun je ook vrij rijden dan, en daarna naar bekenden kijken in de cup/supercup.
28-5 Zolder, 9-6 Assen, 27-7 Zandvoort, 13-8 Zolder, 3-9 Zolder