Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb vorig jaar met mij L6 ook op assen gereden toen ook geen problemen gelukkig. Deze is yoshimura uitgevoerd. De k7 die ik op het oog heb heeft standaard dempers. Geen idee of de kat er nog tussen hangt.Precies wat Roy zegt, ligt er een USA style screamer uitlaat onder ? origineel of goede aftermarket ?
Ik rij weinig op Assen maar kom met het K9 systeem op de L5 redelijk goed weg.
Is het dubbele demper systeem, dempers zijn vrij kort maar met killers vrij stil.
Vorig jaar en het jaar ervoor had ik op Assen geen problemen, heb me ook niet expres ingehouden of eerder opgeschakeld.
Op Zolder let ik de eerste 2 sessie's altijd even extra op omdat ik het zonde vind als mijn dag voorbij is al voor de middag.
Maar na de middag durf ik sneller een eerste waarschuwing te pakken, is daar ook erg afhankelijk van de wind. Helpt ook dat ze daar op stille dagen van 95 naar 98 db zijn gegaan.
Zandvoort vorig jaar ook geen problemen.
Ik heb vorig jaar met mij L6 ook op assen gereden toen ook geen problemen gelukkig. Deze is yoshimura uitgevoerd. De k7 die ik op het oog heb heeft standaard dempers. Geen idee of de kat er nog tussen hangt.
Ik heb wel eens gehoord dat het meeste geluit met de luchtfilter temaken heeft en dat hier speciale filters voor zijn. ?
Na 2m verder op het deksel zelf?Ik heb voor m'n 600 die echte aliebbababa versie gekocht
Na 2m verder op het deksel zelf?
goed bezig!Bekijk bijlage 1607226
Hier ook bezig met de R&G covers. Besteld bij Goedhart Motoren en met een paar weken binnen
Bekijk bijlage 1607227
Vandaag verder nog andere remschijven en de geluidsisolatie in de circuitkuipen plakken.
aan de voorkant inderdaad 15 en dan achter beetje gaan spelen met de matenNice la diabla!
Wil voor de 1997 gsx-r 600 een nieuwe ketting set bestellen. 520 en de meest korte tandwiel verhouding voor onze circuits. Wat raden jullie aan? 15-48?
afgelopen jaar op een `96 750 gereden met 15/46 dit is erg kort naar mijn idee en kwam overal net uit kwa toeren.Nice la diabla!
Wil voor de 1997 gsx-r 600 een nieuwe ketting set bestellen. 520 en de meest korte tandwiel verhouding voor onze circuits. Wat raden jullie aan? 15-48?
afgelopen jaar op een `96 750 gereden met 15/46 dit is erg kort naar mijn idee en kwam overal net uit kwa toeren.
Komend jaar ga ik over naar de 15/45 en 15/44 om eens te proberen wat dat brengt.
maar erg lastig vergelijken met een 600, zou voor -1 doen en dan achter +2 oid en dan proberen.
Sowieso voor niet kleiner als 15 dan vreet die je achterbrug op.
Misschien zit er ook nog wat verschil met 180/55 of 180/60
lekker beginnen met die 600 k5, daar lekker op leren rijden qua juiste versnelling, toerental etc...daar leg je goede basis mee, overstappen naar een 1000 kan altijd nog. komt bij dat in het algemeen een 600 qua bandenverbruik ook nog eens gunstig voor de centjes is.Ik ben benieuwd naar jullie mening/ervaring.
Ik ben nu een aantal keer naar ger circuit geweest 1x Zandvoort 1x assen 5x Lelystad pvi. Lelystad reed ik met een cbr600 fi4 Zandvoort en assen gsxr 1000 L6. .
Vond het echt geweldig dus zoek ik een circuit motor.
Ik kan een Gsxr1000k7 kopen en ik zag een gsxr600 k5 staan. Wat is jullie mening ik zit een beetje vast. Ergens denk ik dat de 600 mans zat is voor mijn ervaring. Maar ik vind de 1000 ook wel weer leuk om dat deze veel weg heeft van mijn straat motor. Beide circuit klaar de k5 heeft helaas geen quickshifter.
Wat zou jullie advies zijn??
Precies dat.Precies, na een 1000 stap je niet meer zo snel op een 600.
Kwa prijs ligt het redelijk gelijkLiggen ze kwa prijs ver uit elkaar ? Wat is de achter grond van de motoren ? Ex competitie, km stand etc.
Ik ben jaren geleden (2010/2011) wat corcuitdagen gaan doen en heb toen bewust voor een 600 gekozen. Om echt de nadruk op het sturen, remmen etc te leggen en niet teveel met het vermogen bezig te zijn. Erg goed bevallen toen. Nu jaren verder de hobby weer opgepakt en bewust een 1000 gepakt. Wilde dat ook eebs ervaren en bevalt nu ook prima.
Doen waar jij het beste gevoel bij hebt. Maar met weinig ervaring denk ik dat je sneller voldoening haalt uit het hard laten rond lopen van een 600. En straft minder af ook.
als het die 600 K5 op MP is (die redelijk compleet is) en jij kent een 1000 k7 die redelijk in prijs gelijk is dan ben ik wel erg benieuwd naar die 1000 k7 en wat daar allemaal op zitKwa prijs ligt het redelijk gelijk
Ik zag die op mp ook. Zal dat iets Zijn? Ziet er naar mijn idee niet verkeerd uitals het die 600 K5 op MP is (die redelijk compleet is) en jij kent een 1000 k7 die redelijk in prijs gelijk is dan ben ik wel erg benieuwd naar die 1000 k7 en wat daar allemaal op zit
redelijk nette fiets zo te zien met leuke opties er al op, zijn fijne fietsen om mee te rijden weet ik uit ervaringIk zag die op mp ook. Zal dat iets Zijn? Ziet er naar mijn idee niet verkeerd uit
gaaf hoor John!Bezig met stickeren van de racer.
Was geen dure set en kwaliteit is niet super. Prijs/kwaliteit goed.
2 uur bezig geweest op enkel de linkerkant. Voorbeeld is de winter test ewc Suzuki.
Bekijk bijlage 1608064