Allereerst doe ik niet aan prutsen! Wel aan vergissen en fouten maken (tja ben ook een mens)Download eerst eens een manual via het www voordat je gaat prutsen BaveR Fuel, Oil And Engine Coolant Recommendation Fuel (For Usa And Canada); Fuel (For Other Countries); Engine Oil (For Usa); Engine Oil (For Other Countries) - Suzuki GSX-R600 Service Manual [Page 12] | ManualsLib
Het is een beetje een samenloop van omstandigheden geweest.Ja die worden wel vaker omgewisseld ook beetje dom ook van diegene om niet na te denken en om geen handboek erbij te pakken.
En om een koppakking wisselen terwijl er A geen water bij de olie zit of deze B niet eruit stoomt via de uitlaat ?
Lekkere kwaliteit motorzaak , pers dan minimaal eerst het KVS systeem even af
Met jou alles goed?Ram air air ducts srad
Ola! Wegens een klein schuivertje op Zandvoort ben ik op zoek naar een linker air duct voor de gsxr600/750 van 97. Setje mag natuurlijk ook. Liefst met minimaal 1 montage punt er nog op ;)www.motor-forum.nl
Oepsie
Ja ik merk het haha.Moeilijk, die sneuvelen snel bij een val.
Gister de 600K4 gereed gemaakt met nieuw kuipwerk. Gelijk maar even een ritje gemaakt en moet zeggen dat zon 600 best van zijn plek gaat als je hem op toeren houdt ;-)Allereerst doe ik niet aan prutsen! Wel aan vergissen en fouten maken (tja ben ook een mens)
Maar manual heb ik gezien, gelezen, bestudeerd en dan nog wist ik niet waar ik moest meten want dat staat er niet in. Maar gister wat meer mijn bolle verstand gebruikt en heb de STPS kunnen doormeten en afstellen en tevens de TPS afgesteld. Dus ik ben er wederom uitgekomen. (hetzij door wat motivatie van u Gsxr1000racer ;-))
Mijn vering specialist en hij is niet de enige zei om de demper eraf te halen.Gister de 600K4 gereed gemaakt met nieuw kuipwerk. Gelijk maar even een ritje gemaakt en moet zeggen dat zon 600 best van zijn plek gaat als je hem op toeren houdt ;-)
Nog wel even een vraag, de standaard stuurdemper doen of niet op het circuit?
Ik had al zo'n vermoeden dus ik ga hem er vanmiddag maar eens afslopen ;-) Bedankt voor je reactie.Mijn vering specialist en hij is niet de enige zei om de demper eraf te halen.
Ik had al het gevoel met mijn k4 dat hij nogal sloom instuurde en spelen met afstellingen veranderde niets in de positieve zin.
De standaard stuurdemper is na al die jaren slecht geworden en eigenlijk heb je hem niet nodig.
Bedankt voor je reactie, want ik was het vergeten te doen. (volgende maandag circuit dag Mettet.)Ik had al zo'n vermoeden dus ik ga hem er vanmiddag maar eens afslopen ;-) Bedankt voor je reactie.
Elk circuit is anders.Op circuit zou je er eigenlijk geen last van moeten hebben omdat je daar maar een minimale stuuruitslag gebruikt.
Maar die dingen zijn gewoon ruk, als je het een prettig idee vind gewoon een instelbare aftermarket erop gooien.
Ehm.Mijn vering specialist en hij is niet de enige zei om de demper eraf te halen.
Ik had al het gevoel met mijn k4 dat hij nogal sloom instuurde en spelen met afstellingen veranderde niets in de positieve zin.
De standaard stuurdemper is na al die jaren slecht geworden en eigenlijk heb je hem niet nodig.
Heb de originele stuurdemper ook nog op mijn K5 zitten beter er af halen dus lees ik ?
Heb je gezien hoe weinig je zelfs daar stuurt?Elk circuit is anders.
Op Mettet bij de corkscrew merk je wel dat er iets wringt en bij folembray/ecuyers merkt je het ook.
A: zucht. Ik gebruikte het juiste woord, insturen.Ehm.
A) Je stuurt niet met een motor ?
B) Een motor valt de bochten in ,tenminste als je het goed doet.
C) Daarbij is de GSXR serie K4-5 de beste motor qua bochten gedrag.Valt de bochten in!
Als een stuurdemper ouder wordt (qua ouder wordende olie) dan zal de demping functie bij een heftige stuuruitslag alleen maar verder afnemen en niet toe!
Je stuurt qua stuuruitslag inderdaad niet zo veel maar je moet wel snel sturen. (dan voel je het wel, in de traag in sturende bochten niet)Heb je gezien hoe weinig je zelfs daar stuurt?
0:43Tuurlijk het dempt, daar is het ook een stuurdemper voor. En zoals idd gezegd, ding is ruk.
Als ik uw ABC zo lees ,dan heb je weinig kaas gegeten , hoe een motor te rijden. Een auto bestuur je en een motor niet echtA: zucht. Ik gebruikte het juiste woord, insturen.
Je stuur doen bewegen in de richting die je wil noemen we sturen. Of het nu is zoals in de auto om een bepaalde richting uit te gaan of zoals op de motor om de hellingshoek van de motor te veranderen.
B: vallen in bocht lijkt me niet echt de bedoeling maar het is een persoonlijke voorkeur.
C: de beste in stuurgedrag in vergelijking met wat? Want dat klopt toch niet met mijn ervaring.
Een r6 rijdt beter op circuit en een daytona 675 ook.
Je stuurt qua stuuruitslag inderdaad niet zo veel maar je moet wel snel sturen. (dan voel je het wel, in de traag in sturende bochten niet)
Sterker nog je hoeft er niet voor te gaan verzitten of op het circuit rijden...Als ik uw ABC zo lees ,dan heb je weinig kaas gegeten , hoe een motor te rijden. Een auto bestuur je en een motor niet echtBehalve bij het parkeren als je er naast loopt!
Probeer eens het volgende uit op het circuit bij een rechter bocht.
A) Ga ruim voor de bocht verzitten naar links dus de rechter bil op het zadel op de motor.
B) Net voor de bocht duw dan vervolgens flink tegen de linker clip-on aan
C) Laat ons je daarna je opgedane ervaring weten.
De Engelsen noemen het ook wel eens Countersteering
Sterker nog je hoeft er niet voor te gaan verzitten of op het circuit rijden...
Laten we dat woord dat je net gebruikt hebt vertalen :
Counter - STEERING
Tegen- STUREN
Nu gebruiken we het woordje in een zin:
Om countersteering toe te passen op een motor in een bocht, sturen we tijdens het insturen het stuur in de tegengestelde richting dan wanneer we insturen met de wagen.
Als het je nu nog niet duidelijk is dat ik countersteering ken, dan weet ik ook niet meer hoe ik je moet overtuigen.
Je woord pastte grammaticaal/inhoudelijk niet in mijn vorige zinnen.
Ik ben een MT09 gewoon op straat. Dan is de gsxr600 redelijk tam, zelfs met 3 tanden extra.iets losserhard accelereren+3tandjes bij+ 1ste versnelling= dan lig je op je rug
rij zelf een K5 750cc standaard verhouding en opkomen recht stuk in 2e te enthousiast op het gas gaat die al goed de lucht in
rondetijd Mettet??