Racen op een GSX-R: #4 TS vervanging!

moet er nog wat kleine dingen aan doen, maar daar hebben we nu lekker de tijd voor;

extra velgen
teenbeschermer
stuuruitslag beperking
achterveer op gewicht
ecu flash met misschien launch control
asprotectie

en verder heel veel 200 achterbanden hamsteren🙈
 
vandaag de 1000 ff ontdaan van zijn jasje, kleine compacte fiets maar toch een ruime zit👍
20191011_214806.jpg
20191011_214749.jpg
20191011_214730.jpg
20191011_214719.jpg
 

Overigens....
De mijne echter... Vandaag rond middag uur:
"Heuj! Omgekoppeld bij de klant, moet er nog wat gedaan worden of zijn we er al door ;) ?"
"Ga maar naar huis je motor poetsen."
"Toevallig moet dat nog gedaan worden, mooi man!"

Daar tegenover staat dat ik vorige week na 24:00 thuis was en de week ervoor was het zaterdagmorgen dus... kleinigheidje!
 
Overigens....
De mijne echter... Vandaag rond middag uur:
"Heuj! Omgekoppeld bij de klant, moet er nog wat gedaan worden of zijn we er al door ;) ?"
"Ga maar naar huis je motor poetsen."
"Toevallig moet dat nog gedaan worden, mooi man!"

Daar tegenover staat dat ik vorige week na 24:00 thuis was en de week ervoor was het zaterdagmorgen dus... kleinigheidje!


die kleinigheidjes......heb ik 35 weken per jaar of nog meer😉, maar ondanks dat toch nog 16 dagen gereden en daarvan ook nog best wat wedstrijden. hoop dat ik in 2020 ook weer zoveel geluk heb.
 
die kleinigheidjes......heb ik 35 weken per jaar of nog meer😉, maar ondanks dat toch nog 16 dagen gereden en daarvan ook nog best wat wedstrijden. hoop dat ik in 2020 ook weer zoveel geluk heb.

Daarom ben ik erg tevreden met mijn huidige werkgever en hoewel geen officiële sponsor geef ik er toch een bedank pakketje af simpelweg om de heren te paaien/tevreden te houden zodat ik deze onzinnige sport/hobby kan blijven doen.
Normaal heb ik 27,5 vakantie dagen, dit jaar heb ik er 35 opgenomen.

Buiten dat, ik wil graag ma-vrij werken, beetje tussen Rdam en de Ruhr pendelen vind ik prima. Aantal collega's willen hele dagen in Rdam rond rijden en weer anderen naar Z-Frankrijk, Spanje, Portugal en oostblok.

Hoop voor je dat je een goed seizoen kan rijden komend jaar, ik ga voor de winst in de 600F1!
 
Ik heb vandaag m’n schuur omgebouwd tot spuitcabine en de nieuwe basiskleur op de motor gespoten. Zal verder uitgebreid worden met folie, maar morgen eerst de bende opruimen 🤣
270BE8B6-FE8B-4131-8752-6D43CAAFF8B3.jpeg

A18A800D-53EB-4660-8A9E-85373247156A.jpeg
 
haha kleinigheidje hou je toch :t

kuipen zien er erg netjes uit, ik ben nog aan het kijken,
Of weer een jaar budget de gelcoat iedere keer wat oppoetsen of een keer alles laten spuiten.
 
Er zitten hier genoeg plekken op de kuipen die ik in m’n auto niet zou willen zien hoor, maar voor een setje circuit kuipen is het haast alweer te netjes geworden indd haha.
Je kunt ook 2k spuitbussen kopen op RAL Code. Daarmee kun je in ieder geval al een stuk mooier spuiten als een motip busje
 
Er zitten hier genoeg plekken op de kuipen die ik in m’n auto niet zou willen zien hoor, maar voor een setje circuit kuipen is het haast alweer te netjes geworden indd haha.
Je kunt ook 2k spuitbussen kopen op RAL Code. Daarmee kun je in ieder geval al een stuk mooier spuiten als een motip busje
Nog tips voor een goede verfspuit? Ik heb een compressor met voldoende flow..
 
Ik gebruik altijd gewoon zon spuit van de bouwmarkt, wel een bovenbeker spuit, maar niks byzonders, kost iets van 30 euro dacht ofzo.
 
gisteren nog wat kleine goodies gescoord op ebay.

Samco slangenset, wilde ik eerst niet doen maar kwam een setje tegen nieuw maar niet in originele verpakking :)
En cnc gefreesde kettingspanners, komen uit Duitsland en kende ze helemaal niet, geen china spul maar wel de helft van de prijs van een setje lightechs.
Ben benieuwd :)

Voor de liefhebber, ze hebben nog 1 setje op de plank voor de K9-L6
Wie weet maken ze er nog wel bij genoeg vraag.
 
gisteren nog wat kleine goodies gescoord op ebay.

Samco slangenset, wilde ik eerst niet doen maar kwam een setje tegen nieuw maar niet in originele verpakking :)
En cnc gefreesde kettingspanners, komen uit Duitsland en kende ze helemaal niet, geen china spul maar wel de helft van de prijs van een setje lightechs.
Ben benieuwd :)

Voor de liefhebber, ze hebben nog 1 setje op de plank voor de K9-L6
Wie weet maken ze er nog wel bij genoeg vraag.

Nu wil ik niet de pessimist uithangen hoor. Maar hoe weet je nu dat het geen China spul is? Ik kan er wat kopen en hier het doorverkopen als "Roy Racing parts"?

Edit: Overigens wel mooi spul, kan ik niet kwijt. Heb al een remklauwophanging eraan zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan