chrisjemol
MF veteraan
Nou, is niet altijd zo heb ik gemerkt…Aha Ali blokken. Moet ook nog een gearindicator bestellen. Ik zie dat ze op Ali plug & play zijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, is niet altijd zo heb ik gemerkt…Aha Ali blokken. Moet ook nog een gearindicator bestellen. Ik zie dat ze op Ali plug & play zijn
Weet niet of die ali dingen goed zijn, maar een gear indicator heb je al vanaf 80,-Aha Ali blokken. Moet ook nog een gearindicator bestellen. Ik zie dat ze op Ali plug & play zijn
ja healtech gipro zag ik, die plug je ook in. die van ali lijken hetzelfde. volgens mij zijn de meeste reacties wel positief.Weet niet of die ali dingen goed zijn, maar een gear indicator heb je al vanaf 80,-
Nja je kan het altijd proberen vor die paar centen, als dat werkt ga ik er ook 1 aanschaffen, heb wel een ali gekocht, maar daar zit geen plug and play stekker op.ja healtech gipro zag ik, die plug je ook in. die van ali lijken hetzelfde. volgens mij zijn de meeste reacties wel positief.
Ik wil er ook nog 1 op m'n FZ1N. Dus 2 x 15 euro vs 2 x 85 euro = veel bier.Nja je kan het altijd proberen vor die paar centen, als dat werkt ga ik er ook 1 aanschaffen, heb wel een ali gekocht, maar daar zit geen plug and play stekker op.
Scheelt dat ik geen alcohol drinkIk wil er ook nog 1 op m'n FZ1N. Dus 2 x 15 euro vs 2 x 85 euro = veel bier.
8.07€ 26% OFF|Motorcycle Gear Display Indicator Voor Yamaha XJ6 FZ6 FZ8 R1 R6 FZ400 Fzs XJR400 FZ1 MT01 MT 03 FZ8 FZ16 Fjr1300 xjr 1300 Xvs950A|Instrumenten| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Mooie fiets man! Vind die Santander kleurstelling sowieso heel gaaf! Veel plezier ermee ;-)Eergisteren een 2008 model gekocht
Eerste eigenaar die hem paar jaar geleden heeft omgebouwd. Eigenlijk alles zit er wel op, alleen rearsets en vering zijn nog standaard. Hij heeft een schuiver gemaakt waarna hij flink heeft geïnvesteerd. Rcs rempomp, gripone s4 traction control, quick shifter met powercommander, stuurdemper. Vorig jaar grote beurt gehad, vork revisie, nieuwe slicks enzovoort en sindsdien niet meer gereden.
Alleen de uitlaten hebben wat beschadigingen over gehouden, koppelingsdeksel en vorkpoot is optisch wat beschadigd door de banjobout. Nog set wielen er bij en al het originele spul wat nog in nieuwstaat zou moeten zijn.
Dat betekent dat mijn R1 te koop is.Bekijk bijlage 1662312
Nu al gevallen?Iemand toevallig nog een koppelingsdeksel over voor een 07-08?
Nee nog geen meter geredenN
Nu al gevallen?
Leuk om kennis gemaakt te hebben gisteren.Vandaag voor het eerst met de R1 2008 gereden. Eerste sessie bleek de traction-control niet te werken, de motor Haperde steeds. Voor de tweede sessie uitgeschakeld en ik reed direct een nieuw PR van 1. 46.9. Wel een lichte trilling in de voorrem. En de vering trekt het niet, bleef maar de vork tot het eind in veren. Een vraagje daarover. Hoe minder ringen Je ziet bij de preload van de vork, hoe stijver hij wordt? En bij de achter veer. Aan de bovenkant kun je de High And Low Speed damping instellen. Het ene is een blauw inbusje, het andere een gouden versteller waar het blauwe inbusje in zit. Klopt het dat je bij die gouden geen klikjes voelt?
Ondanks de vering kon ik wel prima rijden, was een goede dag
Ik zag toevallig de fotograaf staan , heeft ook maar 1 foto gemaakt bij de bult dus had geluk. De rest van de dag was het met wiel aan de grond, motor werd ook erg zwevering bij het neerkomen. Waarschijnlijk omdat de vering tot het einde sloeg. En de stuurdemper is niet instelbaar, die ving het ook onvoldoende op. Anders schakelde ik bovenaan op naar een hogere versnelling, maar de vertanding van deze wijkt af, dus moest gas dicht draaien.Vette foto. Heb dat zelf nooit gedurfd daar op de sacramentsheuvel.
Ik reed met de s1000rr ook maar een 1.45 dus was niet zo snel
Nog wat werk aan de winkel dus.Zolder. @C4rN inderdaad leuk om effe te kletsen, blijken we nog best bij elkaar in de buurt te wonen ook. Smiddags snelste tijd niet meer verbeterd maar wel een paar lage 1.47's. Die 1.46.95 was in de ochtendsessie echt een uitschieter, en dan ideale tijd s ochtends had een 1.45.85 geweest. Altijd gek dat je ineens 1 a 2 seconden sneller hebt gereden. Was een nieuwe band, wellicht de extra grip? Was toen echt nog niet aan het pushen, 's middags wel maar zonder snellere tijden..
Heb in elk geval genoeg te doen van de winter. Betere stuurdemper, vering moet verzwaard worden, snelgas. Die traction control er misschien afgooien en verkopen, kan ik misschien nog wat geld vrijspelen . Wat een bedragen allemaal, snelgas 180 euro, stuurdemper 450 euro,... misschien ook voor de r1 maar een ali stuurdempertje scoren, op de fz1n werkt hij al 2 jaar goed. En snelgas is een plastic schuifje. Hmm, hobby's
Dat had ik gezien, dus normaal gezien zou elke demper met zelfde slag moeten passen toch.Bij de 2008 zit de stuurdemper op de tellersteun/vorkpoot
Bij mij zat er een wp op, en bij de 2005 een ohlins. Beiden normaal bevestigd zonder extra montageset