racen op een pc40 / pc37 2017

Pff,dan ga ik alle dagen die er op assen nog zijn dit jaar maar meteen boeken denk ik ;)
Maar ik moet niet teveel onder de 55 komen want dan moet ik supercuppen O-)
Zou idd maar vast snel gaan boeken dan!!!

Maar in de supercup kun je wel meer leren! Dus ga nu maar onder die 55 rijden word je alleen maar nog sneller van!!! :)
 
Terug van wegrace weekeind oss.. wat een gevaarlijk baantje.
Lastig afstellen, gladde baan en ook veel zand erop.
18e gestart, na tijdje 15e toen rode vlag, na herstart 16e. Na samenvoegen race deel 1&2 0,1 sec achter nr. 15.
Wij balen omdat net geen punt. Blijkt er iemand gescharpt te zijn vanwege niet voldoen aan reglement. Toch weer een punt in het onk dutch supersport :) maar nogsteeds zuur dat we 0,1 sec achter nr 14 staan..
 
Terug van wegrace weekeind oss.. wat een gevaarlijk baantje.
Lastig afstellen, gladde baan en ook veel zand erop.
18e gestart, na tijdje 15e toen rode vlag, na herstart 16e. Na samenvoegen race deel 1&2 0,1 sec achter nr. 15.
Wij balen omdat net geen punt. Blijkt er iemand gescharpt te zijn vanwege niet voldoen aan reglement. Toch weer een punt in het onk dutch supersport :) maar nogsteeds zuur dat we 0,1 sec achter nr 14 staan..

Las dat v/d aa afgekeurd was,waarom weet ik niet.
Maar gefeliciteerd met het puntje :Y
Volgende keer loop ik wel ff binnen,ben nu een keer of 4 bij jullie voorbij gelopen ;)
 
@Hoekske:

Kwam er nog een setje WP te koop?

Heb dit weekend weer met een orginele voorvork en mijn oude WP supercomp schokbreker gereden en de motor voelde weer wat prettiger aan. Nu nog op zoek naar ritme en tempo want ik zit nog lang niet op mijn oude tijden. Maar goed er is weer een begin punt.

Hopelijk 4 juni ZAC'en :)
 
@Hoekske:

Kwam er nog een setje WP te koop?

Heb dit weekend weer met een orginele voorvork en mijn oude WP supercomp schokbreker gereden en de motor voelde weer wat prettiger aan. Nu nog op zoek naar ritme en tempo want ik zit nog lang niet op mijn oude tijden. Maar goed er is weer een begin punt.

Hopelijk 4 juni ZAC'en :)
Ik hoorde het globaal van Andre, ik heb wel het vermoeden dat er nog een setje beschikbaar komt ;) ik mail nog een beetje met die jongen over het verloop, kan wel ff vragen voor je :Y
 
Ik hoorde het globaal van Andre, ik heb wel het vermoeden dat er nog een setje beschikbaar komt ;) ik mail nog een beetje met die jongen over het verloop, kan wel ff vragen voor je :Y

Wellicht dat ik de ohlins dan weg doe voor een WP voorvork... lijkt me wel wat :)
zie je morgen.
 
Je ging weer lekker he,....schaaltjesdief :+ mooie beelden van Camiel.


Ja weet ook niet waar ik dat plezier in regenrijden vandaan heb gehaald dit jaar :)
Ging ernstig lekker en met een 2.02.9 in full wet dik tevreden!
Gave beelden idd. En sjezus wat komt dat ding van Camiel bruut de bocht uit. meerdere keren wheelies. niks voor mij zo'n 1000.

Bevielen je regenbanden? veel grip toch nog he? Race 2 niet meer gereden zag ik?
 
Ja weet ook niet waar ik dat plezier in regenrijden vandaan heb gehaald dit jaar :)
Ging ernstig lekker en met een 2.02.9 in full wet dik tevreden!
Gave beelden idd. En sjezus wat komt dat ding van Camiel bruut de bocht uit. meerdere keren wheelies. niks voor mij zo'n 1000.

Bevielen je regenbanden? veel grip toch nog he? Race 2 niet meer gereden zag ik?

Ligt niet aan zn motor maar meer aan het ventje, Camielkaze gaat gewoon ALTIJD hard, die kun je gewoon weg sturen op houten wiel, maakt nix uit

Bandjes bevielen goed al heb ik geen vergelijkings materiaal, was mn allereerste x in de regen en in de race toch van 20 naar 9 kunnen klimmen dus ging wel lekker. 2e race had ik echt geen zin om al dat zeiknatte leer weer aan te trekken, zeker niet bij die temperaturen.
 
Een zeer geslaagd ONK weekend achter de rug :)
Helaas geen punten dit keer, maar we wisten dat we op assen in het droog nog niet snel genoeg waren.
Vrijdag nog 5 sessies trainen.. wat een wind zeg!! laatste sessie hingen we met 6 man aan de tent om hem op zn plek te houden :P dus maar 4 sessies getraind.
Zaterdag ochtend natte vrije training naar p3 gereden in het ONK veld van 28 man!!
zeer tevreden keken wij uit naar een verder nat verloop van het weekend. Helaas droogde het op, werk aan de winkel want met een PR van 1.49.1 sta je achteraan in het ONK.
Eerste kwalificatie werd het PR met de grond gelijk gemaakt, nieuwe pr van 1.47.0 was goed voor een 17e plaats. tweede kwalificatie zat er weer een verbetering van het pr in naar 1.46.6 helaas ging iedereen harder dus zakten we terug naar een 20e startplek.
De harde pirelli sc2 banden gingen maar 14 rondes mee dus er moest wat aan de vering veranderd worden. Helaas in de warmup te weinig tijd om te kijken of dit hielp.
Gokje gewaagd en in de race gereden met een compleet andere setup. Stuurde beter, banden bleven heel maar het gaf totaal geen grip. Wel constant 1.47.laag kunnen rijden dus heel gek was het niet. 19e plaats geindigd.
tweede race verbetering aan deze nieuwe setup doorgevoerd wat meer grip gaf, dit resulteerde in een snelste tijd van 1.45.7 en het constant kunnen rijden van 1.46.laag. Goed voor een 18e plaats.
Helaas geen punten maar een verbetering van 3.4 seconden van het PR in 1 weekend en de aansluiting gevonden met de groep die wel voor de laatste puntjes rijd.
 
Een zeer geslaagd ONK weekend achter de rug :)
Helaas geen punten dit keer, maar we wisten dat we op assen in het droog nog niet snel genoeg waren.
Vrijdag nog 5 sessies trainen.. wat een wind zeg!! laatste sessie hingen we met 6 man aan de tent om hem op zn plek te houden :P dus maar 4 sessies getraind.
Zaterdag ochtend natte vrije training naar p3 gereden in het ONK veld van 28 man!!
zeer tevreden keken wij uit naar een verder nat verloop van het weekend. Helaas droogde het op, werk aan de winkel want met een PR van 1.49.1 sta je achteraan in het ONK.
Eerste kwalificatie werd het PR met de grond gelijk gemaakt, nieuwe pr van 1.47.0 was goed voor een 17e plaats. tweede kwalificatie zat er weer een verbetering van het pr in naar 1.46.6 helaas ging iedereen harder dus zakten we terug naar een 20e startplek.
De harde pirelli sc2 banden gingen maar 14 rondes mee dus er moest wat aan de vering veranderd worden. Helaas in de warmup te weinig tijd om te kijken of dit hielp.
Gokje gewaagd en in de race gereden met een compleet andere setup. Stuurde beter, banden bleven heel maar het gaf totaal geen grip. Wel constant 1.47.laag kunnen rijden dus heel gek was het niet. 19e plaats geindigd.
tweede race verbetering aan deze nieuwe setup doorgevoerd wat meer grip gaf, dit resulteerde in een snelste tijd van 1.45.7 en het constant kunnen rijden van 1.46.laag. Goed voor een 18e plaats.
Helaas geen punten maar een verbetering van 3.4 seconden van het PR in 1 weekend en de aansluiting gevonden met de groep die wel voor de laatste puntjes rijd.

Goed bezig! Duurt vast niet lang meer dan rijden jullie steady in de punten!
 
dusssss.... cuprace was snel afgelopen...

Even bij elkaar gezocht wat ik ong. kwijt ben, dat is alleen aan de motor al 700 euro...
Spanningsregelaar bekabeling is doorgesleten, weet niet of dat verstandig is om af te plekken. Overweeg zelf vervangen...

Kuipwerk, clipon + vervangende onderdelen voor t stepje links...
Dan nog helm en pak :r -O-
 
dusssss.... cuprace was snel afgelopen...

Even bij elkaar gezocht wat ik ong. kwijt ben, dat is alleen aan de motor al 700 euro...
Spanningsregelaar bekabeling is doorgesleten, weet niet of dat verstandig is om af te plekken. Overweeg zelf vervangen...

Kuipwerk, clipon + vervangende onderdelen voor t stepje links...
Dan nog helm en pak :r -O-

Ik heb het niet zien gebeuren,maar van wat ik hoorde was het een flinke bende in de haarbocht. -O-
Sterkte met het repareren van de fiets iig.
Helm en pak zijn te vervangen,maar kosten ook weer de nodige knaken -O-
Je wordt er nooit beter van iig :N

Maar je hebt zelf gelukkig niks.

@Martijn,jij ook sterkte met herstel van jezelf en je fiets.
 
Ik heb het niet zien gebeuren,maar van wat ik hoorde was het een flinke bende in de haarbocht. -O-
Sterkte met het repareren van de fiets iig.
Helm en pak zijn te vervangen,maar kosten ook weer de nodige knaken -O-
Je wordt er nooit beter van iig :N

Maar je hebt zelf gelukkig niks.

@Martijn,jij ook sterkte met herstel van jezelf en je fiets.
inderdaad ik mag van geluk spreken...

Martijn helaas niet :X Beterschap/sterkte!
 
Bedankt Hoffer&kevin.

Was weer een bizarre dag.
Altijd kut zoveel schade Kevin. Je pak ook helemaal totall loss?

Ik ben voorlopig ff uit de running met een gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben en bekken. Verder natuurlijk spierpijn en blauwe plekken :(

Seizoen verloopt wel iets anders dan gehoopt/gedacht..

nog even een actie plaatje dan maar ;)
(hier was ik ff out dus kan me dit niet herinneren, maar gelukkig hebben we de foto's nog :+ )
2yxog8y.jpg
 
Bedankt Hoffer&kevin.

Was weer een bizarre dag.
Altijd kut zoveel schade Kevin. Je pak ook helemaal totall loss?

Ik ben voorlopig ff uit de running met een gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben en bekken. Verder natuurlijk spierpijn en blauwe plekken :(

Seizoen verloopt wel iets anders dan gehoopt/gedacht..

nog even een actie plaatje dan maar ;)
(hier was ik ff out dus kan me dit niet herinneren, maar gelukkig hebben we de foto's nog :+ )
[afbeelding]

Niet teveel van deze actiefoto`s sparen he :N
Zijn nogal dure foto`s ;)
 
Bedankt Hoffer&kevin.

Was weer een bizarre dag.
Altijd kut zoveel schade Kevin. Je pak ook helemaal totall loss?

Ik ben voorlopig ff uit de running met een gebroken sleutelbeen, gekneusde ribben en bekken. Verder natuurlijk spierpijn en blauwe plekken :(

Seizoen verloopt wel iets anders dan gehoopt/gedacht..

nog even een actie plaatje dan maar ;)
(hier was ik ff out dus kan me dit niet herinneren, maar gelukkig hebben we de foto's nog :+ )
[afbeelding]

Hoi Martijn
Beterschap en sterkte met herstel.
Veel pijn aan je sleutelbeen?
Kun je een beetje slapen?
 
Hey Jarno,

Thanks! Het gaat gelukkig iedere dag een stukje beter.
Heb wel erg veel last van de gekneusde ribben en bekken.
Voor de nachten heb ik morfine waardoor ik wel een paar uur achter elkaar kan slapen.

Oschersleben ga ik niet redden, hopelijk begin augustus weer fit om te racen.
Hoe is het met jou? Alleen spierpijn of toch meer? En de motor?

Grtz
 
Hey Jarno,

Thanks! Het gaat gelukkig iedere dag een stukje beter.
Heb wel erg veel last van de gekneusde ribben en bekken.
Voor de nachten heb ik morfine waardoor ik wel een paar uur achter elkaar kan slapen.

Oschersleben ga ik niet redden, hopelijk begin augustus weer fit om te racen.
Hoe is het met jou? Alleen spierpijn of toch meer? En de motor?

Grtz


Helemaal niets.
Heb mega mazzel gehad.
Een bout van de stuurdemper was los gegaan (zat vast met lock tide) en voor ramshoek wilde ik insturen maar dat ging op een der van een manier niet.
Toen maar rechtsdoor. Gelukkig is er heel erg veel plek en kwam ik pas voor de oude veenslang op het gras op de linkerkant middels een zachte landing op het gras terrecht :Y
Een handschoen een beetje kapot en wat barstjes in de kuipen die eigenlijk geen naam mogen hebben.
ik schat dat ik misschien 50 of 60 ging toen ik het gras ging kussen.
Valblok zakte in het gras en zo kwam de motor snel tot stilstand.
Verder nergens pijn gelukkig.
Hoe het nu precies gekomen is weet ik niet helemaal 100% zeker maar dat vindt ik niet zo belangrijk. Ik heb alles nagekeken en alle modder achter de kuipen weggehaald en hij staat er al weer (op het poetsen na) goed bij.

Neem niet teveel morfine he :N

Straks kun je niet meer zonder _O- :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan