Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

bij de r6 zit het toch al met 2 clipjes vast? bij de r1 lijkt me ook. vind het totaal nutteloos om die pen extra te borgen. maar bij de zac schijnt het te moeten..

Een beetje nutteloos ben ik wel eens, maar het is gelukkig zo gedaan.. en het kan in ieder geval niet meer uit elkaar vallen :)
 
Hey guys, ben op zoek naar een stille demper voor tijdens de originele uitlaat dagen, heb nu een compleet open systeem eronder en vind het toch wel wat gek om constant die kattenbak er terug onder te hangen..

Heb al gehoord van Maxtreme, is dit iets? En best een lange nemen zeker voor meer demping?
 
Hey guys, ben op zoek naar een stille demper voor tijdens de originele uitlaat dagen, heb nu een compleet open systeem eronder en vind het toch wel wat gek om constant die kattenbak er terug onder te hangen..

Heb al gehoord van Maxtreme, is dit iets? En best een lange nemen zeker voor meer demping?

Juist.
Ik weet er nog een te koop toevallig. Wat voor systeem (aansluitdiameter) heb je er nu onder?
 
Iemand nog een timing deksel voor de R6 vanaf 2006 t/m 2014 liggen?

En zoek ook een nieuwe beschermingsdeksel (voor op de timing deksel)

De mijne helaas doorgesleten tijdens de OWcup ;-)
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog een kapot dashboard liggen, ben namelijk opzoek naar de connector die in de printplaat zit. Omdat ik niet zeker weet of het andere dashboard het doet. En aangezien je daar voor de kabelboom moet verknippen wil ik een soort van back-up hebben.

Dus heeft iemand nog een gesneuveld dashboard liggen RJ11 of RJ15?
 
Jongens ff iets heel dringend..

heb een dynojet QS gemonteerd maar hij schakelt heel slecht, eigenlijk helemaal niet!
hij onderbreekt wel maar krijg hem er niet ingetrokken..

shifter cut times heb ik gecontroleerd met de YEC software en die staan netjes op
1ste 90mili
2de 70
3de 65
4de 60
5de 55

ljikt me dus sterk dat het hieraan ligt..
Kan het iets anders zijn? Mss de kabeltjes van de QS verwisselen ofzo?

Met koppeling en gewoon gas los schakelt hij wel goed dus daar ligt het niet aan, ligt puur aan de shifter!
 
Weet iemand hoe de exup kabels op de uitlaatdemper worden aangesloten? Vanaf de exup motor lopen kabel 1 (bovenste positie) en 2 naar de demper. Op welke positie komt kabel 1? Meest rechtse of aan de wielzijde? In hrt handboek staat het niet.
 
Iemand misschien de moer om de Ohlins stuurdemper te bevestigen over liggen?
Nummer 3, Phlins part nummer 2232-51

full
 
Hebben meer rijders hier last gehad van een r6 waar de accu continu van leeg loopt?

Heb een qs en pc5 en snelaansluiting optimate op de accu
En alle verlichting en linker stuurschakelaar is verwijderd,
 
Heb er twee gehad en allebei last van een lege accu.
1 keer gereden en hij loopt heel de dag weer.
 
Hebben meer rijders hier last gehad van een r6 waar de accu continu van leeg loopt?

Heb een qs en pc5 en snelaansluiting optimate op de accu
En alle verlichting en linker stuurschakelaar is verwijderd,

Nee
Heb al 5 R6-en gehad.
Geen probleem.
Hoe oud is je accu?
Koop dan een nieuwe, of had je dat al gedaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan