Racen op een R6 2006 en nieuwer deel 2

Vandaag dagje gespeeld op cpz. Met de 3mm shim en wat klikjes hier en daar stuurt de moto beter dan ooit 😀. Tweede 600 in de cup A en een pr, thanks mannen!


Denk dat ik ook maar eens de lengte ga controleren van de shock.
En ook meer met me benen werken.

Bedankt iedereen voor de tips!
 
Jorgoss is weer terug op t nest
Heb net weer een r6 aangeschaft
Ben op zoek naar een achterwiel
Wie o wie ken me hellupu
GR jorgssssss
 
Jep da is Um
Die is nu van pappa
Gaat binnenkort naar de verendoktor in Tiel
Zit al een racekuip op
Paar goei bentjes dr onder en gaan
Wat ik nou nie begrijp dat er op zon fiets standaard geen fatsoenlijke remleidingen zitten
GR jrgssss
 
Jep da is Um
Die is nu van pappa
Gaat binnenkort naar de verendoktor in Tiel
Zit al een racekuip op
Paar goei bentjes dr onder en gaan
Wat ik nou nie begrijp dat er op zon fiets standaard geen fatsoenlijke remleidingen zitten
GR jrgssss

Heb nog setje remleidingen liggen.. Mogen weg voor weinig.
 
Iemand nog een maxtreme performance demper nodig?

2e15cg5.jpg
 
Slopen jullie ook elke keer die zwarte kapjes onder de tank? Uit voorzorg tape ik ze nu vast en versterk ik de bevestigingsogen maar het helpt allemaal niet veel :') .
 
Voor eenieder die besluit z'n motor eens te strippen en weer terug te bouwen: let op het correct aansluiten van de massa van je kabelboom. Ik had een verkeerd gat te pakken in m'n blok en heb afgelopen weekend m'n 2e ECU in korte tijd kapot.

Bij de eersten vermoedden we dat we pech hadden. Toen afgelopen weekend de 2e kapot ging moest er wel meer aan de hand zijn en bleek de massa het probleem :(

Kost me dus 2 YEC ECU's ;( ;( Duur lesje

Mocht iemand nog een YEC ECU hebben liggen dan houdt ik me aanbevolen. Ga er echter vanuit dat niemand die heeft liggen dus waarschijnlijk morgen bij Ott een nieuwe halen.
 
Laatst bewerkt:
Voor eenieder die besluit z'n motor eens te strippen en weer terug te bouwen: let op het correct aansluiten van de massa van je kabelboom. Ik had een verkeerd gat te pakken in m'n blok en heb afgelopen weekend m'n 2e ECU in korte tijd kapot.

Bij de eersten vermoedden we dat we pech hadden. Toen afgelopen weekend de 2e kapot ging moest er wel meer aan de hand zijn en bleek de massa het probleem :(

Kost me dus 2 YEC ECU's ;( ;( Duur lesje

Mocht iemand nog een YEC ECU hebben liggen dan houdt ik me aanbevolen. Ga er echter vanuit dat niemand die heeft liggen dus waarschijnlijk morgen bij Ott een nieuwe halen.

Mooi klote!
En welk gat moeten we dan juist niet hebben?
 
Er zitten op het blok 2 gaten vlak bij elkaar. De ene is kaal om het gat heen, bij de andere zit er coating rond het gat.

Uiteraard had ik het gat met coating te pakken. Door die verf maakten de ringetjes geen goede aarde. Logisch uiteraard (als het te laat is).
 
Terug
Bovenaan Onderaan