4 sessies kunnen rijden waarvan de laatste helaas in de regen. Baan zelf was nog wel droog genoeg om leuk te kunnen sturen (tot op de laatste 2 rondjes, dat was vrij spannend). Superblij met m'n 19 RCS en ik moet zeggen dat een setje nieuwe banden ook veel deed voor m'n zelfvertrouwen. Heerlijk gereden en al weer zin in Zolder over 2 weken!
[afbeelding]
Klopt ja! Ze zijn mij heel goed bevallen. Vergelijkingsmateriaal heb ik enkel in de vorm van 4 jaar oude setjes Racetec RR's, Superbike SC2/1 en een Bridgestone v02 slick (en zelfs een 7 jaar oude Supercorsa sc2 achter ooitMet de compk's toch? hoe bevielen ze? Plus wat had je hiervoor? Mooie foto trouwens, goede houding.
Zit er een chip op zo'n oud ding dan? Zou kunnen hoor maar het zou me wel verbazen!Sensorring met sleutel eraan geplakt onder de tank proppen
Dan van het contactgedeelte de 2 draden op een schakelaar aansluiten (kan ook killswitch zijn)
Dan contact gat voor laptimer gebruiken
Klopt ja! Ze zijn mij heel goed bevallen. Vergelijkingsmateriaal heb ik enkel in de vorm van 4 jaar oude setjes Racetec RR's, Superbike SC2/1 en een Bridgestone v02 slick (en zelfs een 7 jaar oude Supercorsa sc2 achter ooit) maar de CompK's hebben me geen enkel moment in de steek gelaten. Eerste keer Mettet (afgezien van wat spielerij met wat Kawa's voor MF redactie) en zat redelijk constant in de 1.14, 1.15. Kwam er net lekker in maar bij sessie 4 het ging regenen dus er had misschien meer in gezeten. Maar voor mijn tempo zijn ze echt uitstekend en ze zijn keurig afgesleten, al is dat misschien wat vroeg om te zeggen. Ik ben happy in ieder geval Zaterdag naar Zolder Zit er een chip op zo'n oud ding dan? Zou kunnen hoor maar het zou me wel verbazen!
Ah dat scheelt! Enig idee toevallig hoeveel Ohm die moet zijn en waar ie precies moet komen? Ben echt een uilskuiken met elektronica wat dat aangaatVanaf de 05 pas. Daarvoor weerstand gebruiken als je contactslot wilt verwijderen
Wat is dat? Benzine filter?
Ik zou voor deze foto geoperd hebben even naar de bougies te kijken. Ik heb 1 keer kapotte gehad en ze vervangen voor iridium dus het kan bijna niet mis, maar mogelijk moeten er dan warmere in.
Maar goed, je hebt de oorzaak al gevonden!!
En 1:58 is erg netjes, maar het kan nog 3 seconden sneller met die fiets.
Is inderdaad het benzinefilter.
Het moest haast wel iets simpels zijn omdat het eerder niet voorkwam.
Bougie warmtegraad was ook een goede geweest met de genoemde symptomen.
Ik weet dat het met deze fiets harder kan hoor dat zit nogsteeds in mn achterhoofd
Mocht je die Nissins weg willen doen, pm me even.
Ik ga morgen naar Zandvoort waarschijnlijk, pr daar nu 2.05 met de bone stock 2003 zx6r. Hopelijk nog een secondje eraf rijden dan ben ik tevreden.
Zonde! Genoeg tijd in de winter om er weer wat van te maken inderdaad. Misschien waren je remmen nu wel te goedZolder was geen succes gisteren. Ben in de eerste sessie, na 3x een rode vlag (iedere keer na 1 ronde) en dus met vermoedelijk te koude banden, in de chicane voor de Sacramentsheuvel onderuit geschoven. Voorband schoof weg toen ik op 1 oor linksom lag. Motor heeft vooral cosmetische schade maar het vliegwieldeksel is gescheurd dus alle olie liep eruit. Ik was dus na welgeteld 1 geklokte ronde al weer klaar. Gelukkig zelf verder weinig afgezien van spierpijn. De Kawa lappen we in de winter wel weer op. Voor nu vooral balen dat de laatste circuitdag van het jaar zo veelbelovend begon met een mooi zonnetje en nieuwe remmen en zo snel tot een einde kwam
Wat zijn de modificaties die nu zijn gedaan?Zoals het er nu naar uit ziet heb ik een zx6r uit 2011 voor het circuit gekocht.
Mijn beide oude racers zijn verkocht.
Maar wat zijn nou must have modificaties voor die motor?
Er is al wel het één en ander aan gedaan.
Wat zijn de modificaties die nu zijn gedaan?
Op zich kan je natuurlijk met een volledig standaard fiets al redelijk hard rond.
Maar het blijft hobby hé, je moet wat doen in de wintermaanden
doe bij de meeste iig een aantal pootjes van de slipperclutch veren afknippen, werkt stuk prettiger (op 2 van de veren 1 of 2 afknippen)