Racesport.nl stopt er mee

Racesport.nl moet gered worden

  • Jaaaa, we doen een glazen huis actie

    Stemmen: 2 2,0%
  • Blij dat we ervan af zijn

    Stemmen: 4 4,0%
  • Hoop dat het doorstart

    Stemmen: 79 79,8%
  • Er zijn genoeg alternatieven, zoals....

    Stemmen: 3 3,0%
  • Huh, wie?

    Stemmen: 11 11,1%

  • Totaal aantal stemmers
    99
Status
Niet open voor verdere reacties.
Walgelijk vertoon die krokodillentranen van die Evert
Is er werkelijk iemand die geloofde dat racesport zou stoppen?
 
Ik had vorige maand nog een kleine donatie gedaan, heeft niet geholpen blijkbaar ;)


Met de discussie..... Dat was echt belachelijk. Hoe erg kan het worden dat de leden van een website zo worden bedreigd dat je zelfs aangifte bij de politie moet doen?
Mensen sporen echt niet meer!
Overigens zelf ook meegemaakt (admin bij HT Forum), persoonlijke bedreigingen, kinderen opzoeken, honkbal knuppels....

Mensen weten blijkbaar niet wat ze doen, of voelen zich stoer en veilig in hun blote reet achter de PC op zolder..... Bah!

Jammer dat dit mede de oorzaak is van het het stoppen van de site!

Je zou s mod moeten worden op M-F :X :+





Plus dat hij dat hele sociaal media verhaal veels te persoonlijk opvatte... dat moet je vandaag de dag helemaal niet meer doen want dan word je depressief van alle negativiteit.

Denk dat alle grote sites met een social media kanaal dit heel beperkt lezen modden, en speciaal iemand er voor hebben zitten met een dikke huid.

:Y Wij hebben daar een fake account voor.
1 van de moderators bestaat helemaal niet, alle mod's hebben de inlog van dat account en die gebruiken we voor de risico vollere klusje *D
 
Walgelijk vertoon die krokodillentranen van die Evert
Is er werkelijk iemand die geloofde dat racesport zou stoppen?

Tuurlijk wel. Daarom is het nu mooi weer de complimenten opstrijken voor Evert :+ Stiekum had ik gehoopt dat racesport stopte en dat iemand anders het op ging pakken. Meer in de style van dutchmotorsport.
 
Laatst bewerkt:
Walgelijk vertoon die krokodillentranen van die Evert
Is er werkelijk iemand die geloofde dat racesport zou stoppen?

Op Facebook genoeg hoor. Daar regent het lofuitingen voor Evert dat hij nu toch doorgaat, zoals ik een maand geleden al voorspelde:

Iedereen weer blij, op FB wordt Evert op het schild gehesen dat hij ondanks alles toch doorgaat.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er problemen dan :?

Teveel om op te noemen. Kud pitreporter, kud presentatoren, kud reclame, teveel dezelfde reclame, kud programmering. Volgens mij is er een heel topic gewijd aan al deze problemen _O-
 
Teveel om op te noemen. Kud pitreporter, kud presentatoren, kud reclame, teveel dezelfde reclame, kud programmering. Volgens mij is er een heel topic gewijd aan al deze problemen _O-
Ik heb geen klachten :X
 
Zucht. Dachten een paar mensen toch weer iets te groots over hun eigen kleine wereldje, gedachten en emoties. Als je binnen drie weken tijd kunt draaien van "we kappen ermee" naar "we gaan toch door", had je vier weken geleden misschien niet zo diep in het glaasje moeten kijken.

Ik had het jammer gevonden als Racesport.nl in zijn geheel verdwenen zou zijn, en ook raar. Zelfs nu vind ik het raar: financieel kan er niet veel veranderd zijn en social media is net zo hitsig. Met andere woorden, het hele "we gaan stoppen" verhaal is zoetsappig gelul geweest. Daar win je bij mij geen goodwill mee hoor.
 
Laatst bewerkt:
Pff ja dit is wel wat zielig hoor.. Lekker met de bek weer vooraan staan het hele jaar, en maar janken als mensen een mening hebben over je in je publieke functie

image.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan