Nightmare5
Rookie
Gd,
Ik heb 2 weken terug een ZX636 uit 2003 aangeschaft en op de terug weg bij de garage vandaan is de rechter voor remklauw naar mijn gevoel geblokeerd, nadat ik de motor weer van het asfalt had getrokken kwam er rook van m'n rechter voor rem-klauw af deze was bloed heet (maar draaide wel weer rond)...
De linker schijf was nog gewoon netjes koud en ik voelde dit echt totaal niet aankomen (heb de rem niet aangeraakt), was tevens op een recht stuk en ik had de motor net 2-3 minuten (maar 100/150m gereden).
Heeft iemand van jullie een idee waar dit aan gelegen kan hebben?
De garage waar ik hem vandaan heb is hem weer aan het repareren maar ik zou toch graag willen weten hoe dit in hemelsnaam kan komen, mij wordt alleen maar vertelt dat radiaal remmen niet kunnen blokkeren waar ik echter niets van geloof.
Gaat hier zover ik weet om de originele Tokico klauwen met stalen rem leidingen op (zover ik weet) een originele Master Cylinder.
Ik heb 2 weken terug een ZX636 uit 2003 aangeschaft en op de terug weg bij de garage vandaan is de rechter voor remklauw naar mijn gevoel geblokeerd, nadat ik de motor weer van het asfalt had getrokken kwam er rook van m'n rechter voor rem-klauw af deze was bloed heet (maar draaide wel weer rond)...
De linker schijf was nog gewoon netjes koud en ik voelde dit echt totaal niet aankomen (heb de rem niet aangeraakt), was tevens op een recht stuk en ik had de motor net 2-3 minuten (maar 100/150m gereden).
Heeft iemand van jullie een idee waar dit aan gelegen kan hebben?
De garage waar ik hem vandaan heb is hem weer aan het repareren maar ik zou toch graag willen weten hoe dit in hemelsnaam kan komen, mij wordt alleen maar vertelt dat radiaal remmen niet kunnen blokkeren waar ik echter niets van geloof.
Gaat hier zover ik weet om de originele Tokico klauwen met stalen rem leidingen op (zover ik weet) een originele Master Cylinder.