Zijn al tientallen topics overWeet iemand hier wat er bedoeld wordt met radiale remklauwen ???
Heeft het te maken met in welke richting de druk gegeven wordt??
Of met de plaats van montage ??
Waarom komen ze alleen op voorwielen voor ??
Hoe heet de "gewone" tegenhanger ??
Leuk die artikelen in die motorblaadjes, maar ik kan op die plaatsjes het verschil niet zien (misschien als één van jullie me verteld waar ik op moet letten !!)
...
De Kale
( matzwart, gespoten ???? )
Mmm oke, effe uitleggen dan.
Radiaal;
Hierbij zie je dat de ophanging van de remklauw welke altijd wat matzwartig is.
(Afbeelding)
Conventionele;
Hierbij zie je dat de ophanging grijs is in mijn geval.
(Afbeelding)
Beetje kromme uitleg, maar voor iemand die het niet kan onderscheiden wel duidelijk toch?
Mmm oke, effe uitleggen dan.
Radiaal;
Hierbij zie je dat de ophanging van de remklauw welke altijd wat matzwartig is.
(Afbeelding)
Conventionele;
Hierbij zie je dat de ophanging grijs is in mijn geval.
(Afbeelding)
Beetje kromme uitleg, maar voor iemand die het niet kan onderscheiden wel duidelijk toch?
Scheelt dat nou echt zoveel remkracht als je een radiale REMPOMP monteert ?op een conventioneel systeem
EN het belangrijkste KAN DA ?
Nee, want grotere remschijven is helemaal geen issue meer
Ach, van iemand die tipp-ex op z'n banden smeert, zal ik een niet al te hoog niveau verwachten...Oke oke, get the point.
Ik wil alleen effe wijzen naar de ophanging.
Komt niet helemaal over zoals ik bedoel, blablabla...
Ach, van iemand die tipp-ex op z'n banden smeert, zal ik een niet al te hoog niveau verwachten...
Het is een echte bandenstift hoor.
Was nog uit mijn studententijd joh.
Toen had ik echt teveel tijd.
Mmm oke, effe uitleggen dan.
Radiaal;
Hierbij zie je dat de ophanging van de remklauw welke altijd wat matzwartig is.
(Afbeelding)
Conventionele;
Hierbij zie je dat de ophanging grijs is in mijn geval.
(Afbeelding)
Beetje kromme uitleg, maar voor iemand die het niet kan onderscheiden wel duidelijk toch?