Randy de Puniet # 14

Bob53

MF'er
29 feb 2008
209
0
Ook wel de King of Crashing genoemd..........
Toch heb ik veel waardering voor hem. Sinds zijn "250-tijd" volg ik deze Fransoos toch wel.
En wel omdat hij al jaren meedoet in de achterhoede. Omdat hij hard is voor zichzelf gezien de vele blessures en hij toch gemotiveerd blijft om door te gaan!

Verbaast me eigenlijk wel dat hij steeds weer de kans krijgt binnen het circus, zoals nu weer van Pramac/Ducati..!

(Ben ik de enige?)
 
Hij liet vorig jaar héél even zien wat Randy de Pieneut kan als hij op een goede machine zit (de Honda, vóór zijn crash). Stiekem wel jammer dat hij nu op een Ducati zit, ik denk dat hij anders wel ergens tussen de kop en het achterveld zou rijden. Een beetje waar Aoyama nu zit, in plaats van triestig verder weg...

Ben wel bang dat Randy nooit zadelvast gaat leren zijn, en dat hem dat binnen een paar jaar de kop gaat kosten.
 
vorig jaar liet hij inderdaad een knap staaltje werk zien, vooral in QP gewoon een aantal keer in top drie.
 
Randy_de_Puniet_Ducati_2011.jpg
 
Laatst bewerkt:
Moet je ff de laatste paar ronden van de TT van vorig jaar kijken.. Puniet :}
 
Randy blijft een coureur met een mooie rijstijl :Y
Tis echt balen dat hij zoveel pech heeft :/
Met rijden dan ... kwa vrouwelijk schoon doe hij niks verkeert :9
 
donderdag:

uitkomen GT

[afbeelding]



vrijdag,
hoge heide

[afbeelding]

Ik val in herhaling ... maar weer een strakke plaat :}

Uitkomen GT door het hek?

Ik moet zeggen dat de "raakkans" door het hek kleiner is, maar als ze lukken :} ... ik heb een voltreffer van Crutchlow voor de Ramshoek door het knikje en dat is toch mijn plaat van het evenement geworden ;) Toch maar vaker proberen :Y
 
Wat was er eigenlijk gebeurd?
Is er videomateriaal van?
Heb hem en Abraham niet gespot na de eerste ronde.
 
Tien punten na vier GP's is ook wel heel weinig.........
Hij was bovendien tiende in de kwalificatie......!? :?

Hoe dan ook, mijn jiuist binnengekomen bij E bay aangeschafte gesigneerde foto van Randy komt toch maar aan de muur te hangen........! :+
gesigneerde
Hij zag er wel heel verdrietig uit toen hij teruggekeerd was in z'n pitbox na die valpartij.
 
Hij zag er wel heel verdrietig uit toen hij teruggekeerd was in z'n pitbox na die valpartij.

Niet zo gek ... hij heeft echt een K*T jaar -O-

Vind het erg spijtig ,vorige jaar met de LCR (Playboy O-) ) Honda leek het eindelijk een keer goed te gaan :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan