Randy de Puniet # 14

Niet zo gek ... hij heeft echt een K*T jaar -O-

Vind het erg spijtig ,vorige jaar met de LCR (Playboy O-) ) Honda leek het eindelijk een keer goed te gaan :Y

:^ De ducati past hem duidelijk niet :N Er zijn al meer teams die volgend jaar gaan swichen van duc naar honda. Bijvoorbeeld het Aspar team met Hector Barbera gaan volgend jaar waarschijnlijk met 2 Honda's aan de start verschijnen.
 
Er was/is er maar één die met zo'n duc kon rijden en dat is Stoner zelfs wereldkampioen mee geworden.
 
Hij ging bij het insturen van de ossenbroek in de 2e ronde weg glijden..

Geen idee waarom, en wat ik op me telefoon heb staan kan je ook niet duidelijk zien.
Maar wel dat ie keihard baalde
 
Ik mis de pineut ook wel eigenlijk, vorig jaar heeft ie toch mooie dingen laten zien, maar dit jaar wil het voor geen meter. Erg jammer want hij is toch altijd goed voor flink wat spektakel en dat kunnen we wel gebruiken in die optocht. Kan hij anders niet zoals elias een jaartje moto2 doen? Daar heeft iedereen tenminste enigszins vergelijkbaar materiaal en randy heeft (in goede vorm) zeker wel de kwaliteiten om daar competitief te zijn.
 
Mevrouw De Pineut terug van koekjes bakken
Ze moet eerst ff een paar kg aankomen :+
full
 
Waar hebben sommige coureurs de verkeerde afslag genomen vraag ik me wel eens af...

In de 250cc waren ze allen aan elkaar gewaagd en in de koningsklasse komen sommigen maar moeilijk aan goed materiaal. Heeft dit dan met keuzes en de juiste dosis geluk te maken?
Ik schat Randy echt niet lager in dan Dovizioso, maar die heeft wel een repsol fabrieks zitje. Terwijl de laatste 2 jaar Randy toch duidelijk heeft laten zien met minder materiaal vaak beter te kunnen presteren. Maar na de lange blessure van vorig jaar is de liefde tussen Randy en Lucio C. een beetje bekoeld kreeg ik het idee.

Na de blessure is het nooit meer geworden wat het was binnen het LCR team. En over dit jaar maar neit te spreken met een van mijn andere favorieten Elias! Ik twijfel ook absoluut niet aan de kwaliteiten van Elias, ook die heeft het in de motogp in het verleden ook al bewezen. Maar soms lijkt de combinatie niet echt te werken. Had bij de switch (Randy-> Ducati & Toni -> LCR Honda) al het idee dat dit een verlies-verlies situatie zou worden.

Ook een Franse rijder heeft totaal niet de stijl om met de Ducati te kunnen rijden. Het lijkt dat Stoner dankzij zijn down under dirtt rack ervaring de enige was die de Duc op de juiste manier wist te gebruiken. En of dit dan het talent van Stoner is en of hij beter zou zijn dan wie dan ook is een andere discussie...

Feit blijft dat het eeuwig zonde is om te zien dan Randy zo achteraan rijdt. En dat ook met Elias het LCR team zo waardeloos presteert! Mogelijk dat alle rijders bij Ducati de pijlen op 2012 richten en dit jaar al aan het verwerken zijn en hopen op een beter rijwielgedeelte met de input van Rossi. Je zou zeggen dat met meerdere wereldkampioenen onder contract het zoch zou moeten lukken de nieuwe machine competitiet te krijgen voor het nieuwe jaar.
Lijkt me ook zinloos om aan deze GP11 nog veel werk te verricthen. Het is toch al een verloren seizoen voor alle Ducati rijders. En dat zie ik niet meer goed komen ook.

Ik weet zeker dat Randy met de juiste combinatie (team/materiaal) kan strijden voor het podium...misschien niet elke race...maar wel bepaalde circuits die hem goed liggen.
We kunnen wel wat meer smaakmakers gebruiken binnen de MotoGP!!!
 
Gisteren de GP van Catalunya 2007 nog eens terug gekeken. Daar was toch een heel andere Randy te zien op de Kawasaki. Werd zelfs bijna onderuit gereden door Elias, de vonken kwamen er vanaf... maar bleef gewoon zitten. Zo zie ik het liever *O*
 
Toch maar weer blij voor Randy.
Pas nog een paar rugwervels die flink "uit het lood"stonden. Nu dan na wat strijd toch als achtste gefinisht en daarmee de eerste Duc over de streep brengen :] !
 
Kan iemand mij helpen aan foto's van Randy de Puniet uit 1999? Ik heb lopen zoeken op internet maar ik kan het niet vinden. Iemand die misschien toegang heeft tot bepaalde archieven of zo?
 
Stiekem hoop ik dat steff stuntpiloot volgend jaar op de soez zit, grote kans na vorig jaar Honda dat ie best hoge ogen gaat gooien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan