Rat-Fighters ....Bestaan ze........?

Hehehe, een scooter in ratfighter uitvoering, van de Hardly Rideables scooterclub in UK.
full
 
De ESSENTIE van een ratfighter is wel deze motor. Racefiets die compleet is gestript, geen demper, geen verlichting, alleen rijden en niet poetsen! :} Heb ik gefotografeerd in Engeland, waar men ook over deze fiets zei: Dit is gewoon respectloos!!!!! hahahaha :}

full
 
Dr death, ook een Engelse bike. Ze schijnen daar precies te weten hoe een ratfighter er uit moet zien! Een typisch geval van een NIET sportbike, die in ratfighter uitvoering is gevormd! Een soort van sportkuipje, omhoog wijzend kontje. En uiteraard de kentekenplaat als standaard-houtje gebruiken, zodat ie niet wegzakt in het gras :+
full
 
Een Hollandse ratfighter. Erg mooi ding, en we zoeken nog steeds naar de laksamenstelling, want DIT is pas matzwart!

full
 
Dank u! Maar ik ga nog gewoon even vrolijk door!

Matzwarte Harley in steetfighter uitvoering. Niet echt een rat, maar wel mooi!
full
 
En dit........... gaaaf!!!! :]
Je ziet: Het achterwiel hoort vrij te zijn, liefst met verlengde achterbrug (dragstyle) en een omhoog wijzend kontje :P

full
 
Nog wat meer fotootjes gevonden :}


Een prachtig mooie minimale ratfighter. Rijdt momenteel rond met een paintjob.... Ook mooi natuurlijk, maar matzwart misstaat 'm ook niet 8-)

full
 
Mooie ratfighter uit nijmegen. Zonder achterspatbord, en compleet gesloopt! Maar wel met een lekker warm vachtje :9

full
 
niet echt een fighter, maar een klassieke ratbike! BLITZKRIEG!!

Dit is dus het enige wat op de lens van mijn camera komt! Choppers en ratten })

full
 
Het is zeker een poot in deze wereld.
Één die steeds meer grip zal krijgen,en ik mag dit wel :) :) :)
 
Het is zeker een poot in deze wereld.
Één die steeds meer grip zal krijgen,en ik mag dit wel :) :) :)

Zeker weten! Ratfietsen worden steeds 'populairder' al zal het altijd underground blijven. Gelukkig zien we ze steeds meer op de betere meetings. We gaan er meestal met een clubje heen, meest leden van www.rataplan-ratbikeclub.tk tentje opzetten, bbq erbij, echt lachen!

De mooiste ratfighters vind je in engeland, het land van de ratfietsen naar mijn mening. Volgend jaar gaan we weer naar de Rat&survivalshow, van www.ratbike.org... erg mooi daar, niet te groots opgezet, wel erg gezellig, en mensen zijn behulpzaam. Zo was mijn uitlaat er daar afgeknapt, gelijk wordt een plaatselijke boer gebeld of die een lasapperaat heeft..... Tuurlijk, gelijk langskomen en die man fixt alles weer. Zo hoort het :} maar dat hoef je in nederland niet te proberen.
 
Dit is 'm dus! De uitlaat zit er nog steeds aan :} en hoeft niet meer met elastiek, plakband en tie-ribs bijelkaar worden gehouden

full
 
Nog wat meer fotootjes gevonden :}


Een prachtig mooie minimale ratfighter. Rijdt momenteel rond met een paintjob.... Ook mooi natuurlijk, maar matzwart misstaat 'm ook niet 8-)

(Afbeelding)
dat is de motor van Robert van Hok14 uit Hengelo (tegenwoordig Oldenzaal) maar dat is beslist geen rat, dat ding wordt onderhouden bij het leven........
 
Floris: help me nou ff aan de naam van dat waanzinnige ding, kan er echt niet opkomen B|


Mmmmm.... bedoel je niet misschien THUNDERDOG, een van de survivalbike-pioniers in Engeland, en die heeft een bekende naam dus. BLITZKRIEG is hiervan nagebouwd. Zoals op onderstaande foto is te zien lijkt de thunderdog wel veel op dat gevaarte wat jij bedoeld....

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan