Ducati Monster camo-rat

Het enige wat ik niet vind kunnen...




Zijn de chickenstrips op die achterband :P
 
Het enige wat ik niet vind kunnen...




Zijn de chickenstrips op die achterband :P
Dat is wat ik ook dacht inderdaad _O-
Je betaald voor je hele band he :+


Verder vind ik em wel gaaf :Y Gedurfd ook in deze wereld voor pure ducatisten :P
Zou eigenlijk de naam van mijn ducje moeten krijgen.. (maar die krijg je niet :+ )
 
Nee we gaan het niet over de vooroordelen van Italiaanse techniek hebben 8-)
Ik vind het een van de mooiste Ducs ooit :} mag zelfs nog wat verweerder 8-)
Zet em ook maar eens bij het topic ratbikes neer... komt daar ook wat leven in...
Gelijk ff spammen : als je meer ideeen over ratbikes wilt hebben: www.rataplan-ratbikeclub.nl en 28juni 2014 DHR, leuk ratbikefeestje *O*
Mzzzlllss,Rob.
 
Nee we gaan het niet over de vooroordelen van Italiaanse techniek hebben 8-)
Ik vind het een van de mooiste Ducs ooit :} mag zelfs nog wat verweerder 8-)
Zet em ook maar eens bij het topic ratbikes neer... komt daar ook wat leven in...
Gelijk ff spammen : als je meer ideeen over ratbikes wilt hebben: www.rataplan-ratbikeclub.nl en 28juni 2014 DHR, leuk ratbikefeestje *O*
Mzzzlllss,Rob.

Lijkt me tof! Thanks!
Verbaas me er overigens ook over, rij al 30000km met het minimale onderhoud, nergens problemen mee.

Zoek nu iets voor op de tank, ipv 't Ducati logo.
 
Lijkt me tof! Thanks!
Verbaas me er overigens ook over, rij al 30000km met het minimale onderhoud, nergens problemen mee.

Zoek nu iets voor op de tank, ipv 't Ducati logo.
Oldskool ducati logo niets voor je?
 
Hallo allemaal,

Wilde jullie even mijn 2002 Ducati Monster 620 Sie showen.
Was vroeger geel, maar heeft 't een en ander meegemaakt zoals jullie kunnen zien.

Verder is hij puur praktisch, wordt dagelijk gebruikt, nooit gepoetst en alle problemen worden zo snel, simpel en goedkoop mogelijk opgelost.

Levert over het algemeen een hoop verdrietige gezichten van Ducatisten op, maar ben benieuwd wat jullie van deze, volgens jij toch wel neigend naar een ratbike Monster vinden.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb ooit eens een Monster gehad, schitterend apparaat.

Welnu die van jou: GE-WEL-DIG :} Fuck de gevestigde orde is mijn mening, dit is vele malen leuker!

Sterker nog, dit biedt inspiratie! Misschien dat ik ook maar weer eens een Monster aanschaf...en als ik dat doe, dan gaat het ook op de RAT toer, zeg maar: no-budget style 8-)

Ga zo door! *O*
 
Zag net dat je em al eens bij topic ratbikes had staan..geeft niet smooi..
Ducati in armystyle (oa. type stencil) letters met malletje op tank spuiten.
Mzzzlllss,Rob.
 
Als échte Ducatist O-) vinnik m ook wel wat hebben.

Doet me denken aan de jaren 80 dat ik 14 maanden lang 3 x per week "mijn" brik met olie heb moeten insmeren...Dat was, behalve tijdverspilling ook tijdverdrijf.

Maar... nog geen roest :N

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan