Grapjas, ik schrok me rot..todat ik scrollde..
Om het geluid iets beter te omschrijven: klinkt als een F1-wagen die op de begrenzer door de pitstraat rijdt.
Mijn demper zit er nog op ja. Ik heb een 4 in 1 uitlaatsysteem, waarvan de vier pijpen behoorlijk zwaar verroest zijn aan de buitenkant. Het zou kunnen dat daar een scheurtje in zit, maar verklaart dat ook mijn slechte acceleratie?
En wat leren we hiervan?voor elke lange rit peil controleren juist ja
en ook tussentijds kan geen kwaad,k'weet het is mosterd na de maaltijd maar toch
knoop dit in je oren...............
Waarschijnlijk is je krukas lageringen pleite en zuigers een blok om.......
Met een beetje geluk loopt ie nog redelijk zou ik ff een toevoeging erbij doen
Vraag aan de olie boer welke of wellicht hebben ze hier een idee........
Kloten om zo van je motor af te moeten komen............zie het maar als leer geld.
Het vreemde is dat ik het oliepeil nog drie weken geleden gecontroleerd heb. IN die tijd max 400 km gereden, zo snel gaat het toch niet?
Ik zal alles eens goed nalopen.
Ik zou die uitlaat ook effe checken, had tijdens me vakantie hetzelfde. Bleek een losse uitlaat te zijn. Maakt echt een tering herrie en hij trekt veel minder snel op.
P.S. die bij die olie heb je toch wel effe 5 min gewacht na het rijden? Anders zie je vrij weinig met deze blokken :D
@ts dommevraag: Heb je de soes wel goed recht gehoudne met peilen
wat voor actie's heb je al ondernomen?Zou het misschien ook mijn nokkenassenketting kunnen zijn?
Nog geen, ik kan alleen komend weekend ernaar kijken, dus ik wil zeker weten wat al mijn opties zijn.
zet ook maar op je lijst:Nog geen, ik kan alleen komend weekend ernaar kijken, dus ik wil zeker weten wat al mijn opties zijn.
dr'bovenopJe moet er niet naar kijken. Vieze handen moet je krijgen
had ik ook... en ik maar denken dat me kleppen zo aan het tikken waren
Verder rij je natuurlijk wel een oliekoeler en die mag wel wat verbruiken maar 400 km is wel heel erg veel.
@ts dommevraag: Heb je de soes wel goed recht gehoudne met peilen