rdw?

diegekmetdieguzzi

MF veteraan
8 jun 2004
6.415
74
strijen
Vandaag is m'n meissie d'r brommer rdw gekeurd ivm Engels kenteken..
Nu had ik uitgerekend rond de 300 euri kwijt te zijn...krijgt ze er eentje van 488!!!!!...Klopt die berekening op internet niet?
Cat 9500...bouwjaar 19-11-1999...
Zou het zin hebben om te reclameren..het blijft geld, waar we heus niet te veel van hebben...
Ik had een korting via de jaren van 72 % en op internet een restbpm van 345..
Wat klopt er nu?
 
Keuring en weging voor mijn motor (is een ex-duitser) kostte 84.50 voor de RDW keuring en 17.50 voor de weging. Die kosten zullen alleen maar duurder geworden zijn, was in 2004.
BPM komt daar nog bovenop...
 
Die calculators op internet zijn allemaal maar natte arm werk hoor...
Het beste kun je zoiets gewoon opvragen bij de douane, die rekenen dat iets beter uit.
Als het goed is heb je van de douane een mooi formulier gekregen met de berekening..
Dan kun je toch zo kijken of het klopt ?
 
488 EURO?
Ammenooitnie, daar heb je een redelijk tweedehands CB Funbike voor.
Als je tegenwoordig wat koopt of moet betalen, lijkt het wel of ze daar zelf twee maanden van moeten leven.

Het moet wel een hele bijzondere fiets zijn dan, eer ik daar intrap.
 
Dat bedoel ik dus..die mevrouw van de douane was een redelijke diensklopper..
Voor mij was een man met een morgan....zelfs het gegalvaniseerde chassis, de onderlak van het spuitwerk, de speakers ook zelfs!, werden als extra's aangeduid en hij kon er over betalen...nu kost zo'n morgan wel een paar centjes maar geld is geld...
 
Ben eruit...even naar de douane gebelt....die 9517 is de catalogus prijs maar niet de comsumentenprijs en dan komt ie op 11000 nog iets...
Helaas...488 aftikken...





Evengoed scheelt het nog knap ,,wat,, met de aanschafprijs in nl...
 
Laatst bewerkt:
488 EURO?
Ammenooitnie, daar heb je een redelijk tweedehands CB Funbike voor.
Als je tegenwoordig wat koopt of moet betalen, lijkt het wel of ze daar zelf twee maanden van moeten leven.

Het moet wel een hele bijzondere fiets zijn dan, eer ik daar intrap.



full




'Toch best ,,leuk,,?
 
})

Waarom hebben Engelse fietsen het gas en voorrem niet links, en de koppeling rechts?
Is toch logischer?

Mooie fiets, gek.
Alleen dat kontje moet anders, eigenlijk imo.


Bijdehand *D ...


Dit zou toch door moeten gaan voor een orginele v11 dus dat kontje is ook orgineel..
De vrouw wil eerst deze zomer rijden en dan mag ik er weer op los...oa frame zwart poederen, rvs subframe met monster zadel en rsv mille voorvork...
Maar dat wist je misschien al uit een ander topic 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan