Reacties en de "citeer"-reacties daarop ineens weergeven

MarkH

MF veteraan
21 sep 2003
5.413
0
Enschede
Weet iemand of het mogelijk is om met één druk op de knop alle reacties met citeer bericht --> citeer bericht --> citeer bericht --> etc. te zien?

Beetje onhandig opgetypt, maar ik neem aan dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.
 
Ja, dat weet ik.
Nee, dat is niet mogelijk.
Ja, ik begrijp wat je bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat het niet kan.
Gaat nu ook wel, maar dan krijg je zo'n heel rijtje geopende tabbladen.

Misschien een optie voor de toekomst, ofniedan Moderators ;)


Je was er trouwens wel heel snel bij Isdatzo :}
 
Laatst bewerkt:
Mja, denk 't niet want de ontwikkeling van de MF-forumsoftware ligt volgens mij al een redelijke tijd op z'n gat (en dat is ook te merken).
 
Weet iemand of het mogelijk is om met één druk op de knop alle reacties met citeer bericht --> citeer bericht --> citeer bericht --> etc. te zien?

Beetje onhandig opgetypt, maar ik neem aan dat jullie wel begrijpen wat ik bedoel.
Wat zou het nu zijn van 100 reacties met citeer bericht erbij :?

Je kunt gewoon quoten en dan staan onder die quote de andere reacties als gewone posts. Klik weer ergens op quote en die verschijnt onder de eerste quote en zo kun je dus blijven quoten in 1 veld. Hmm... duidelijk uitleggen is anders maar het werkt wel :+
 
Misschien dat je je muis op die andere oudere quotes zou kunnen houden waarna de quote in een soort "alt"-bericht verschijnt? Net zoiets als op Nujij.nl, waarop mensen @11 zeggen en als je je muis daarop houd zie je het bericht?
 
Vraag me zelf ook HEEL regelmatig af waar de F de quote op reageerde, dan heb ik idd soms een tabje of wat open om het gesprek te volgen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan