Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net terug van 4 dagen TT in Assen.

Heb een aantal Firestorms gezien, maar herkende deze niet aan de foto's op de eerste pagina's.

Iemand van hier geweest?

Zaterdag geweest (op de VTR). Mooie dag en geweldige race van Rossi. Ook een aantal VTR's gezien, waaronder een blauwe (helemaal origineel), een gele en een rode. De rode kwam zag ik op de terugweg (rotonde Joure). Zat net bij de Mac ;)

Nog 2 weken dan lekker een midweek naar de Eifel :]
 
Ik heb jullie (helaas) niet gezien, maar er waren wel meer motors... :)

Weer was goed, races waren super! En zelfs rond de 1 op 15 gereden met mijn motor, hoe netjes is dat ;)

Veel plezier in de Eifel straks!
 
Mooi man!
Ik was (met de auto) op familie bezoek in Noord Duitsland, bij een tankstation nog even met een Deense kerel gesproken op een rooie VTR met onderspoiler en een top koffer.
Zij waren op weg naar huis vanaf Assen.

Hij vertelde me over zijn pech met de VTR dat zijn achterste NAKS was kapot geweest met flinke schade tot gevolg.
Alles laten repareren uit liefde voor zijn motor... maar zich toch weer originele NAKS's aan laten smeren.
Dat was weer stof tot verdere discussie :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb jullie (helaas) niet gezien, maar er waren wel meer motors... :)

Weer was goed, races waren super! En zelfs rond de 1 op 15 gereden met mijn motor, hoe netjes is dat ;)

Veel plezier in de Eifel straks!

Mag hopen dat die 1/15 alleen maar uit rijden in de stad bestaat?
Misschien dat ik rijd als een oud wijf maar bij gewoon gebruik komt ie echt niet onder de 1/14 :N
 
Laatst bewerkt:
Ik rij woon werk als een oud wijf maar 1 op 15 haal ik nooit, ik heb smorgens om5.30 we altij veel haast om op tijd te zijn en terug om vroeg thuis te zijn gaat het gas er ook wel op.
Goh, ikmrij eigenlijk als een dement oud wijf die vergete is hoe hard je mag.
 
Vanaf het mooie Zeeuws-Vlaanderen naar Assen is het ongeveer 350km. We hebben steeds rond de 140km/uur gereden. Ik vind 1 op 15 dan wel netjes voor een Firestorm. In de buurt rijd ik meestal 1 op 10/11. Ik was dus aangenaam verrast door het gunstige verbruik... :)
 
Ben op zaterdag geweest. :Y Had de motor op de juniortrack staan, aan de paddockkant dus.

Hij staat er op het moment zo bij, heb er een fatbar stuur op gezet en daarvoor moest de kuip nogal rigoureus aangepast worden. Daarom heb ik een schadekuip gekocht en die afgezaagd ipv de originele schadevrije kuip ;) Wou eerst ff rijden om te kijken hoe het zo bevalt, en dan zie ik wel weer. Maar wat een feest zo'n stuur *O* *D

29-06-15%2B-%2B4

29-06-15%2B-%2B1

29-06-15%2B-%2B2

29-06-15%2B-%2B3
 
Net terug van 4 dagen TT in Assen.

Heb een aantal Firestorms gezien, maar herkende deze niet aan de foto's op de eerste pagina's.

Iemand van hier geweest?

Ben ook zaterdag geweest. Stond in lange rij aan de zuidkant van het circuit (achter de Bult). Met een blauwe VTR met carbon puupjes. Stonden wel een heel aantal VTR-en in een lange rij. Ook een zwarte en een rode strak naast elkaar... 8-)
 
Ben op zaterdag geweest. :Y Had de motor op de juniortrack staan, aan de paddockkant dus.

Hij staat er op het moment zo bij, heb er een fatbar stuur op gezet en daarvoor moest de kuip nogal rigoureus aangepast worden. Daarom heb ik een schadekuip gekocht en die afgezaagd ipv de originele schadevrije kuip ;) Wou eerst ff rijden om te kijken hoe het zo bevalt, en dan zie ik wel weer. Maar wat een feest zo'n stuur *O* *D

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er comfortabel uit! Zal vast heerlijk sturen :Y

Maar jeetje wat vloekt die zwarte kuip bij de rest O-)
 
Ik heb maandag overigens mijn spuitwerk voor de streetfighter eindelijk opgehaald.
Foto540-FPHN6XFN.jpg

Foto540-FSR8IHOT.jpg

Foto540-BZSDTBBB.jpg


Na de tegenslagen wbt spuiters is de motivatie onder nulpunt geweest, dus helaas ben ik nog niet zover klaar dat ik alleen effe de tank erop hoef te gooien om te rijden.
 
Dat ziet er groen uit,mooi kleurtje.
ben benieuwd naar het eindresultaat.

Hier is brommert ook weer operationeel.
mechanische kering vd waterpomp is vervangen en moet
nu weer droog blijven.
Ohja.. en het is enorm warm in de schuur met dat platdak.

@rambabbel ..nog een rubbertje over ?
#spiegel links
 
Ik heb maandag overigens mijn spuitwerk voor de streetfighter eindelijk opgehaald.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Na de tegenslagen wbt spuiters is de motivatie onder nulpunt geweest, dus helaas ben ik nog niet zover klaar dat ik alleen effe de tank erop hoef te gooien om te rijden.

Goede spuiters zijn zeldzaam. Ik heb er wel een en daar rij ik vanuit Swifterbant of Almere helemaal voor naar Den Haag.

Goede kerel die zeer secuur en professioneel werkt. Zijn eigen motor is zijn visitekaartje. Zoek maar eens op Facebook op Vichal Ibrahim, zijn motor stond afgelopen jaar ook op de motorbeurs op de stand van GenGshop :9~
 
Iemand nog een mooie link naar mooie knippers v de achterkant?
Heb een witte achterlicht met inbouw knippers...maar wil graag de uitstekende richting aanwijzers.
Die vd cbr125r zijn erg mooi iig.

edit,

laat maar, heb al wat gevindseld.
 
Laatst bewerkt:
Kan het plaatje niet zien... :( welke is het?

Via een omweggetje toch gelukt, jij bedoelt deze
[afbeelding]

VTR 1000 Super Hawk – Another Super Subtle Custom Build by Alex Zemlin

Die kerel was een van de eersten die zijn VTR naked maakte volgens mij?
En die radiator on de kont schroefte omdat t van die lelijke puisten zijn!
Is al 100 jaar geleden geloof ik.

Die bedoelde ik inderdaad, de meeste streetfighters hebben nog steeds de radiatoren aan de zijkanten hangen. Zonder kuipdelen vind ik dat er gewoon niet uit zien :N
 
zonder die radiateurs vind ik de firestorm ubersaai ogen.
Beetje een look a like van de nt650 revere .
Oftewel ik ze zie graag zitten op een vtr Naked :)
 
dat zijn weer mooie glimmende spulletjes.
En kale kano's [18+ gehuld in mooie verpakking ]die zie ik graag :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag even aan de OP gewerkt....
De nog werkende koppen geupload naar mijn motorforumdocumentenlijst.
Nieuwe plaatjes van NAKS en regelaartjes etc.


***

Uitlaat ophogen
Dit is een modificatie waarbij de uitlaten iets hoger komen te staan. Het enige wat je hoeft te doen is het onderstaande plaatje maken uit metaal. Kwestie van plaatje monteren op de originele ophangpunten van je demperhouders/duo stepjes en je uitlaten staan een stukje hoger.
[img=250]https://www.motor-forum.nl/media/1232395/full/thumb
[/img]
Voor -> Na
Het plaatje gemonteerd
***
Wie o wie heeft de tekeningen nog?

En eh


Wie wil in het volgend deel het stokje overnemen om de openingspost bij te werken?
Enorm zware last en commitment voor +/- 2 jaar!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan