Regio-Haarlem Deel103:Na een deeltje rust, nu weer spammen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja Daphne, in de feestwinkel... in haarlem: jan monikendam.
 
Laatst bewerkt:
Wat een vette bike zeg zo!!
Beter dan die van Rossi en Lorenzo...

hth4ytsqah5pkd4x5vo91e3t0xoa5yy.jpg
 
@ Iwan, top van die kostenindicatie, maar ik ga mn fiets toch bij je weghalen dit weekend, want dat geld is het me niet waard -O- wat je ook al zei natuurlijk

Wanneer ben je zaterdag of zondag thuis, want dan kom ik ff langs :)
 
@ Iwan, top van die kostenindicatie, maar ik ga mn fiets toch bij je weghalen dit weekend, want dat geld is het me niet waard -O- wat je ook al zei natuurlijk

Wanneer ben je zaterdag of zondag thuis, want dan kom ik ff langs :)
Kijk maar, ik ben zaterdag de hele dag in de garage bezig zoiezo en zondag is Manuela thuis en ik niet.
Als hij op de aanhanger ergens heen moet kan ook moet je maar kijken. wil hem zaterdag best ergens heen brengen met de aanhanger.
 
Ok, hardstikke goed. Ik moet hm eerst naar huis rijden, ga ik ff foto's maken en op t i-net zetten. Kleine stukje kan niet zo veel kwaad hoop ik..

:w Ik ben er weer vandoor
 
Welke gaan we eerst doen de 10 of de 6?

denk de 10.
Ben vorige keer helemaal vanuit haarlem naar huis gereden met een lekke band dus hij loopt niet zo snel leeg.
Ga hem zo opompen en dan rustig naar jou rijden misschien bij de pompstations even bijvullen als het nodig is maar denk het niet.

Als ik terug kom kan ik zo overstappen op de 6 en weer terug racen :)
efficiënt werken is het moto van MSH :+
 
Ok, hardstikke goed. Ik moet hm eerst naar huis rijden, ga ik ff foto's maken en op t i-net zetten. Kleine stukje kan niet zo veel kwaad hoop ik..

:w Ik ben er weer vandoor
Kijk maar rijden kan je proberen en als je liever niet mee rijdt brengen we hem weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan