Reizen in lederen pak?

wakiem

Rookie
30 jan 2015
5
0
Zijn hier mensen die reizen met een lederen pak? Hoe pakken jullie dit aan? Een lederen pak is nu niet echt conformtabel om in rond te wandelen en het is ook niet makkelijk (weet zelf niet of het zou lukken) op te bergen. Bij textiel kan je nog een short eronder doen en als je ergens bent je motobroek gewoon uitspelen maar bij een leren pak lukt dat ook niet.
 
Kleding mee.
Omkleden op parkeerplaats of in toilet als je preuts bent.
Wie kent je gat in een andere stad.
 
als een lederen pak verder goed/niet rottig zit, hoef je misschien alleen maar een paar (andere) schoenen mee te nemen...
 
Ja omkleden heb ik niet zo'n probleem mee, was eerder benieuwd wat jullie doen met je pak als je het uit hebt.
 
bagagerol mee waar het pak bijpast. slippertjes aan. helm en laarzen aan mijn tas en kon zo de stad in.
zie link in mijn ondertitel. ook de eerste rit in het leer gedaan. :Y
 
Laatst bewerkt:
Niet stoppen....na ja niet te lang in ieder geval....doorrijden tot slaapplaats dan aan de bar
full
 
same here, reis altijd in leren overall.
maar ga dan meestal vanuit hotel de dorpjes in, of gewoon niet.

of gewoon wandelen in het pak, pak zit prima.
 
1 x geleerd dat een leren pak erg onhandig is.... met 40 graden naar Barcelona gaan en de zzr (toen ter tijd nog) op placa catalunya parkeren... werd gek van het geleur dus na 100 meter ramblas ben ik omgedraaid.
 
Niets zo fijn als een leren pak, maar om een stukje te wandelen is het niet zo fijn.
Ga al 15 jaar in m'n leren pak op vakantie. Wandelen doe ik alleen als ik een dagje niet motor rijd.
 
Leer!
Op weg naar de WDW in Italië een zwaar motorongeluk gehad. Was blij dat ik leer aan had.
Als we de stad in gingen zonder motor en gewoon in T-shirt en korte broek
 
Laatst bewerkt:
Zijn hier mensen die reizen met een lederen pak? Hoe pakken jullie dit aan? Een lederen pak is nu niet echt conformtabel om in rond te wandelen en het is ook niet makkelijk (weet zelf niet of het zou lukken) op te bergen. Bij textiel kan je nog een short eronder doen en als je ergens bent je motobroek gewoon uitspelen maar bij een leren pak lukt dat ook niet.

Ken het probleem.
zolang je broek en jas kan los ritsen kan je iig nog een beetje fatsoenlijk rechtop lopen.
Je kan een (lang) ketting slot nemen en die door een broekspijp en mouw doen en zo je pak aan je motor bevestigen als je ergens rond gaat lopen ofzo.

Met fatsoenlijke onderkleding gaat aan en uittrekken prima en sta je ook niet overal gelijk in je nakie.
 
Laatst bewerkt:
1 x geleerd dat een leren pak erg onhandig is.... met 40 graden naar Barcelona gaan en de zzr (toen ter tijd nog) op placa catalunya parkeren... werd gek van het geleur dus na 100 meter ramblas ben ik omgedraaid.
Dat pak is juist handig: die Ramblas is toch niks.
 
Ik ben gewoon in Leer naar Italie gereden. Ging prima. Voor de enorme hoosdag in de Alpen die we op maandag hadden, had ik gelukkig mijn textiel jas bij me (had nog geen broek toen). Leren jack in de topkoffer gepropt en textiel jas aan gedaan. Ik had de mazzel dat de rits van mijn textiel jas precies hetzelfde was als van mijn leren broek, dus ik kon het spul gewoon aan elkaar ritsen. Vervolgens gewoon een ultra goedkoop enkellaags regenbroek van de Action over mijn leren broek aangetrokken en ik ben (los van mijn zeiknatte handschoenen en een soppende helm door een onvrijwillige stop door een paar mensen) behoorlijk droog over gekomen de rest van de dag. :)

Is prima te doen dus, al was ik wel blij dat ik mijn textiel jas bij me had. Zonder zou ik echt niet droog over gekomen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan