remschijven

13 nov 2002
26
0
hoek
ik ben in het bezit van een cbr 600 ,87 omgebouwt tot streetfighter nu wil ik grotere voorremschijven plaatsen omdat de orginele niet voldoen zoals ik dat wil, dit dmv schijven cbr 1000 deze passen op m,n eigen wiel of een ander voor wiel met grotere schijven nu is m,n vraag hoe centreer je de remklauwen dit omdat ik adapters moet maken voor de remklauwen ik dacht zelf de klauwen klem zetten (met nieuwe blokken) op de schijf dmv ingetrokken handel heeft er iemand ervaring hiermee of suggesties (er zijn natuurlijk mensen die dit afraden dus die meningen hoef ik niet te horen)
 
ik ben in het bezit van een cbr 600 ,87 omgebouwt tot streetfighter nu wil ik grotere voorremschijven plaatsen omdat de orginele niet voldoen zoals ik dat wil, dit dmv schijven cbr 1000 deze passen op m,n eigen wiel of een ander voor wiel met grotere schijven nu is m,n vraag hoe centreer je de remklauwen dit omdat ik adapters moet maken voor de remklauwen ik dacht zelf de klauwen klem zetten (met nieuwe blokken) op de schijf dmv ingetrokken handel heeft er iemand ervaring hiermee of suggesties (er zijn natuurlijk mensen die dit afraden dus die meningen hoef ik niet te horen)

Hoe je dat het beste kunt doen weet ik niet, maar weet je wel zeker dat je dat wilt? Niet eerst stalen remleidingen en andere remblokken proberen? Of heb je dat al gedaan? Succes in ieder geval....
 
heb ik al gedaan wat wel goede verbeterde enkele jaren terug ,ik begin alleen steeds meer te eisen van de remmen en zo,n cbr van ,87 heeft niet van die fantastische remmen m,n maats rijden allen nieuwere supersports ik kan ze goed bijhouden met het rijden zelf, maar bij het remmen moet ik als eerste in de ankers en andere remmen is altyd nog goedkoper dan een nieuwe motor
 
ik kreeg een aanbieding van een duc voorvelg met 320 brembo schijven 4 zuiger brembo klauwen en een remhandel voor 400 euro lijkt me toch niet overdreven duurof wel?? en de velg past tussen m,n voorvork (cbr600 ,87 )en brembo is zeker een goed merk
 
Volgens mij kan je zelfs bij Brembo schetsplaten (of hoe heten die adapters/aanpassingplaten ?) krijgen om de klauwem passend te maken voor jou poten.
Ik heb in ieder geval van die platen voor m'n FJ van Brembo dus zullen ze ze ook wel maken voor een cbr600 lijkt me.
 
ik denk het haast niet mijn cbr is van 1987 hier wordt niet veel tuning mat. etc. etc. voor gemaakt omdat er niet veel afname voor is en niet veel afname betekent dat men de productiekosten er niet uit haalt dus dat wordt serieus hobbyen en voor eerste klas mat. kiezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan