2002 met 150k ? das geen oudje, maar een jonkie joh..
Restaureren.. * hihi *
... schud hoofd.. iets met verwende mensen ..
remleidingen zijn met het juiste gereedschap eenvoudig zelf te vervangen.
rem fels set , setje kost minder als het laten doen. remleiding bij de lokale onderdelen boer om de hoek op rol.
remklauwen reviseer ik niet meer, maar vervang direct door nieuwe ( aftermarket )
( kosten nagenoeg hetzelfde, neem even m'n bmw koekblik als voorbeeld )
Schokbrekers ( indien niet een of andere exoot ) , ook van ebay voor een doos eieren en en appel.
Eventueel compleet met veren en taatspot om het wisselen makkelijker te maken.
( die veren kunnen zonder de goede set veerspanners een hoerenklus zijn ) , en gevaarlijk als je niet weet wat je doet.
Als dat het enige is, zie ik dat *naar mijn begrippen* als een -makkelijke apk- voor dat jaar.
Shop in Duitsland voor de onderdelen. ( of site als autodoc.nl )
Oh remleidingen is de laatste jaren een aandacht-puntje.. "puntje vliegroest" en ze vinden het al afkeur.
Wat je ook kan doen, is schuren .. en even los gaan met de tectiel. ( rest ook meepakken, valt t niet op )
En dan bij een andere hem laten herkeuren
Zover ik weet , tenzij het anders is geworden, zijn schokbrekers géén apk afkeur punt. ( tenzij de veren zijn gebroken )
of ze -los- zitten.
Als ik het zo lees ..
Wielen d'r af .. het een en ander goed schoonmaken...
Verse bus tectiel d'r overheen en nog eens proberen bij een ander.