Resultaat van je crash-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow ja, de Speed Triple was economisch total-loss (verzekering van pa :-) ).
Met de centjes deze gekocht:
343_1060113580195_7721_n.jpg
 
Ah, dat is echt klote... iig weer er bovenop gekomen.
Durf je nog met hem te rijden? :+
 
Laatst bewerkt:
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
 
Ik deel je mening en heb daarmee ook een vraag, dit even ter lering.
Wat kun je het beste doen als je te hard een bocht in gaat en je wordt getrakteerd op zo'n low-sider?

low sider ga je gewoon op je bek daar doe je niks aan (normaal gesproken) highsider kun je opvangen door staand gas te houden
 
low sider ga je gewoon op je bek daar doe je niks aan (normaal gesproken) highsider kun je opvangen door staand gas te houden
Zit hier toevallig met 'A twist of the wrist II' op schoot. Als je voorwiel wegglijdt kan je dit alleen opvangen door gas te geven.
 
Zit hier toevallig met 'A twist of the wrist II' op schoot. Als je voorwiel wegglijdt kan je dit alleen opvangen door gas te geven.

klopt, maar ga jij dat op de openbare weg maar eens toepassen ;) er zijn er maar weinig die dat instinctief goed doen..

ik bedoel dan natuurlijk op maximum lean angle he..
 
klopt, maar ga jij dat op de openbare weg maar eens toepassen ;) er zijn er maar weinig die dat instinctief goed doen..

ik bedoel dan natuurlijk op maximum lean angle he..

idd, er staan nogal veel nuttige tips in dat boek, zo hoog mogelijk in toeren de bocht door bvb maar pas ik ook niet altijd toe op de openbare weg :P
 
Ik rijd menig bocht door met 2.000tpm :') Lowsider kun je ook opvangen door zelf in 1 ruk naar de binnenbocht te trekken, dan komt je motor wat rechterop en dat kan je redden. Dat is me 1x gelukt, 1x niet :+ (zie pagina 1)
 
heb zelf 1 keer gehad dat voorband beetje weggleed. was bij lage snelheid en met de motor een beetje schuin (zoiets / ) stuurde toen nog meer de bocht in en kreeg weer wat meer grip. kon gelukkig nog overeind blijven :)
 
heb zelf 1 keer gehad dat voorband beetje weggleed. was bij lage snelheid en met de motor een beetje schuin (zoiets / ) stuurde toen nog meer de bocht in en kreeg weer wat meer grip. kon gelukkig nog overeind blijven :)

Heb het ook 1x gehad.
Geen idee meer hoe ik dat opgelost heb, is iets van 20 jaar geleden.
Zal hoe dan ook wel meer geluk dan wijsheid zijn geweest. :)
 
Mijn grote liefde total loss gereden... 'lekker' plat door de bocht, beetje ernaast hangen, valbeugel tegen het asfalt waardoor het achterwiel is gelift. Tja en toen was ik 'm kwijt.
Vervolgens met 50kmh tegen een geparkeerde auto geknald '(
Wel benieuwd of die het water was ingegaan als die auto er niet gestaan had. (auto stond netjes recht aan de straat geparkeerd :o )


 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan