Rijbewijzen ingevorderd

Het is je eigenschuld vind het ook helemaal niet erg of zielig voor je je haalt zelf zo een lompe actie uit nou zou je er voor boeten ook.
Ben jij die R1-rijder die vandaag op de linkerrijstrook een filetje veroorzaakte?
nou dat heb ik nooit gezegd.......... :N

Ik neem aan dat je het tegen mij had.

Maar om nou 134 km/h te hard te gaan rijden in een 60 zone |(
Dat ligt meestal aan de belachelijke 60-zones :z Van die wegen welke nog eerder in aanmerking komen voor een 100-weg, maken ze 60 van :X

Ken de situatie niet, maar ken genoeg 60-zones waar je zonder echt gevaar het dubbele kunt rijden, dat zegt in ieder geval genoeg om het oordelen achterwege te laten.
 
En daar maak je een user voor aan???

Get a life... :W

Niet huilen en als een echte vent de consequenties nemen. Er zit niets anders op :W

Enne, de politie heeft hier vast weer flink genaait want dat doen ze natuurlijk altijd en je kan er natuurlijk altijd veel harder dan toegestaan is en bladiebladiebla :Z
 
Wat zegt een 60km/u weg en hoe snel lopen een R6 en 748 hard? Vrij rap.

Verder kennen jullie (net als ik) de situatie niet er zijn wegen waar je met gemak 120+ kan rijden, terwijl het 50km wegen zijn. Neem nou het Zeisterspoor bij Soesterberg. Je mag er 50 (en een stuk 80) maar je kan er flink hard rijden zonder ook maar iemand kwaad te doen behalve misschien jezelf.
Omdat je daar zo veilig 120 kan zijn er vorig jaar op het Zeisterspoor ook 3 doden gevallen en verschillende mensen in het ziekenhuis geeindigd ... zoals een marechaussee mij vertelde nadat hij me staande had gehouden wegens een snelheidsovertreding
 
Dan nog. 194 km/u is te hard. Simpel en kort door de bocht hè ? Daarbij maakt iedereen wel eens een overtreding. Moet je eens berekenen hoeveel m/sec dit is. Kan gewoon echt niet, nogmaals, vind ik.

Ik zal je ook geen ongelijk geven want het is best hard, maar je zit met een R6 echt in een zucht op die snelheid. En het zijn veel meters per seconde, maar als er geen hond daar rijd, loopt of fietst dan is de kans om zelf te sterven het grootste.

Al met al moet Nederland eens met een fatsoenlijk circuit komen waar men op kan scheuren.. bepaalde uren auto's en bepaalde uren motoren. Net zoiets als de Nurburgring, maar dan in NL... in Nederland langs de weg teveel bomen en lantaarnpalen. En die komen best hard aan, zelfs met 2km/u.
 
@ TS:ik kan alleen maar tot een snelheidsovertreding van 100 km vinden, en daarbij is de eis € 1500,= en 4 maanden onvoorwaardelijke ontzegging van de rijbevoegdheid ....
 
Omdat je daar zo veilig 120 kan zijn er vorig jaar op het Zeisterspoor ook 3 doden gevallen en verschillende mensen in het ziekenhuis geeindigd ... zoals een marechaussee mij vertelde nadat hij me staande had gehouden wegens een snelheidsovertreding

Die mensen hadden gewoon pech of er lag olie op de weg. Ik let meestal wel op daaro want ik heb al wel eens militairen daar gehad die via de scope op een sniper naar me aan het kijken waren wat ik allemaal aan het uitvoeren was. Niet zo'n fijne gedachte als er kogels in het magazijn zitten :o
Ik zag het pas later op de videoband terug, zelf wist ik op dat moment niet dat ze met een geweer me in de smiezen hielden.

Verder rijd ik op het 50 stuk zo'n 70 km/u en op het 80km/u zo'n 90-100km/u omdat ze echt vaker controleren dan je lief is en omdat er veel racefietsers daar fietsen.

Maargoed, de weg is er wel voor geschikt :P en dat er doden vallen.. tja, ik denk dat dat een kwestie is van je grenzen overschrijden. Jammer dat je het dan moet bekopen met de dood, maar je weet zelf hoe hard je ergens kan rijden als we even de troep die op het wegdek kan liggen achterwegen laten.
 
Weet je wat, laten we verkeersregels voor motoren lekker afschaffen, hebben we tenslotte ook nergens last meer van :z :W
 
.....belachelijke 60-zones :z Van die wegen welke nog eerder in aanmerking komen voor een 100-weg, maken ze 60 van :X

Ken de situatie niet, maar ken genoeg 60-zones waar je zonder echt gevaar het dubbele kunt rijden.........



helemaal mee eens...
dat je in dorpjes een max van 50/60 km vind ik terecht,
maar ze verpesten alle mooie 80 wegen door er 60 km zone van te maken,
terwijl de weg prima overzichtelijk is en er geen bijzonder gevaarlijke stukken in zitten....


:( -O-
 
dit is gewoon pech hebben '(
al die moraalridders die het weer beter weten hebben vast een chopper die maar 120km/h kan :Z
 
dit is gewoon pech hebben '(
al die moraalridders die het weer beter weten hebben vast een chopper die maar 120km/h kan :Z
Da's dus hetgeen mij altijd zo bekruipt, het zijn tegenwoordig opvallend veel supersportrijders die zó fel reageren tegen het overschrijven van de maximumsnelheid :o

En natuurlijk de geitensokken-dragende-boomknuffelaars-op-wc-choppertjes zoals Didiot, maar da's geen nieuw fenomeen :z
 
Je had toch wel beschermende kleding aan he?

Dat is hier blijkbaar een groter taboe dan ruim 3x de toegestane snelheid. Ik ben ook geen heilig boontje en rijd ook wel wat vlotter dan mag. Maar zoveel te hard is gewoon buitenproportioneel. Ik lees dat je daar makkelijk 100km/u kan rijden zonder gevaar. Ik ken de weg niet, zou kunnen, dan rijd je nog bijna 100km/u harder dan die zogeheten veilige snelheid.

Niet meer dan terecht dat je rijbewijs is ingevorderd.
 
No Risk, No Fun

Vette pech hebbe, succes met de afhandeling ;)


stikt weer van de moraalridders hier :r
 
No Risk, No Fun

Vette pech hebbe, succes met de afhandeling ;)


stikt weer van de moraalridders hier :r

Hoe bedoel je moraalridders ? Die term wordt hier zo ontzettend vaak gebruikt. Een overtreding kan maar dit is te.... Ben jij alleen niet helemaal met mij en sommige anderen eens. Maar om daar nou zo'n kots icoontje bij te zetten ?!
 
@ acid burn
[oftopic] mooie foto's op je site!! is dat mooi , rijden in schotland?
ik wil er ook een keer heen [/oftopic]
 
Hoe bedoel je moraalridders ? Die term wordt hier zo ontzettend vaak gebruikt. Een overtreding kan maar dit is te.... Ben jij alleen niet helemaal met mij en sommige anderen eens. Maar om daar nou zo'n kots icoontje bij te zetten ?!


agg, ik zie het al, beroep: overheid.

jij vindt dit te...., ik niet , dat kots icoontje is er omdat vele "moraalridders" hiero zelf nooit geen :X overtreding begaan.
Deze jongens zijn gepakt en het zij zo, maar om ze nou helemaal neer te sabelen omdat ze te hard hebben gereden dat vind ik onzinnig.

Ze weten dat ze fout waren en nu moeten ze op de blaren zitten.

Ik ken het en heb daarna 50 gereden waar 50 mocht en 80-80 en ik zeg je , ik was met de 10 min weer thuis, ik vond daar geen ruk aan.

Ieder rijdt op zijn eigen manier en als je riks neem, dan hebie de kans dat je de lul bent.
 
.......ze doen hun werk maar ik heb toch iets van een ingeboren hekel aan die ventjes van de KLPD. ze mogen allemaal kapotvallen die bastaards.......
:X

El-Perro, jouw mening over de politie kennen we zo langzamerhand wel. Het is een ieder toegestaan een mening te hebben en zelfs om deze te uiten. Er zijn echter grenzen aan de vrijheid van meningsuiting, en die grenzen noemt men "fatsoen".
Er zijn andere, fatsoenlijker manieren om kritiek op de politie te uiten. Ik werk niet bij het KLPD, wél bij de politie en de manier waarop jij je ongenoegen uit vind ik kwetsend. Zo een laatste zin in je reply, daar neem ik aanstoot aan.
 
ach ze waren sprintjes aan het trekken, dan zit je zo op die snelheid.
Het is wel heel veel te hard maar ik vind het wel "oke" zolang het bij srintjes trekken gebleven is, is er erg lang en constant zo hard gereden op die 60 weg vind ik het wel weer een beetje TE GEK voor woorden.

Hier in het dorp is ook een 50 weg van zo'n 2á3km lang, totaal geen zijstraten oid.
Als ik s'morgens rond 5 uur naar m'n werk ga jaag ik daar ook wel eens met over de 200 overheen.
Geeft wel een kick om dat te doen en ik begrijp de TS dus wel om met zo'n snelheid over een 60 weg te knallen.

Ben wel bang dat dit geintje echt veel geld gaat kosten, succes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan