Zoals gebruikelijk zijn de uitersten vrij duidelijk. Een motor met zijspan hoort bij motorrijden, ze hebben zelfs een eigen subforum op MF.
Aan de andere kant de auto's die een wiel verloren zijn zoals de Reliant Robin. Persoonlijk zou ik zeggen dat die niets op MF te zoeken hebben
De tussenvormen
De scoot met twee voorwielen. Is de MP3 wel MF-waardig en de MP3 LT (kan met B rijbewijs gereden worden) niet?
Een trike op basis van een motor?
Een trike met een kever blok?
En dan kom ik nog wat rare gevallen tegen als deze
En één van de redenen om dit topic te openen, de Can-am Spyder:
Het is misschien geen motor-motor, maar de motor is dat wel. Die komt van Rotax en wordt ook in de Aprilia RSV 1000 gebruikt. Ook qua beleving lijkt het mij dichter bij een motor (al dan niet met span eraan) te zitten dan bij een carbriolet. Is dan wel weer te rijden met alleen B.
Kortom, wat is MF waardig en wat is dat niet? Heeft dat met gevoel te maken, heeft dat met A of B rijbewijs te maken of spelen er nog andere dingen een rol?
Greetz, Dutch
Aan de andere kant de auto's die een wiel verloren zijn zoals de Reliant Robin. Persoonlijk zou ik zeggen dat die niets op MF te zoeken hebben
De tussenvormen
De scoot met twee voorwielen. Is de MP3 wel MF-waardig en de MP3 LT (kan met B rijbewijs gereden worden) niet?
Een trike op basis van een motor?
Een trike met een kever blok?
En dan kom ik nog wat rare gevallen tegen als deze
En één van de redenen om dit topic te openen, de Can-am Spyder:
Het is misschien geen motor-motor, maar de motor is dat wel. Die komt van Rotax en wordt ook in de Aprilia RSV 1000 gebruikt. Ook qua beleving lijkt het mij dichter bij een motor (al dan niet met span eraan) te zitten dan bij een carbriolet. Is dan wel weer te rijden met alleen B.
Kortom, wat is MF waardig en wat is dat niet? Heeft dat met gevoel te maken, heeft dat met A of B rijbewijs te maken of spelen er nog andere dingen een rol?
Greetz, Dutch
Laatst bewerkt: