Rits kapot van motorpak

*Fuse*

MF veteraan
7 sep 2003
7.669
0
Ja
Ik heb nu 2 ritsen kapot van mijn alpinstar motorpak en dat valt niet binnen de garantie :(

De rits werkt nog wel alleen het dingetje waar je aan trekt is kapot :( .
Kunnen ze dat dingentje ook los vervangen of de runner zelf OF moet de hele rits worden vervangen.

Wie heeft hier ervaring mee.
 
Even bellen met Verheul in Vroomshoop :Y Weet niet of het te maken is, anders zetten zij er zo een nieuwe rits in...waarschijnlijk een stukkie goedkoper dan de motorzaak/alpinestars
 
De rits van mijn motorbroek was laatst ook kapot. Ik heb de broek gewoon naar de kleermaker gebracht. voor 15 euro zat er een nieuwe rits in..
 
Laatst bewerkt:
Als alleen het lipje stuk is kan je volgens mij bij iedere motoport lipjes halen.

Sleutelring werkt ook goed trouwens!
 
Ik heb nu 2 ritsen kapot van mijn alpinstar motorpak en dat valt niet binnen de garantie :(

De rits werkt nog wel alleen het dingetje waar je aan trekt is kapot :( .
Kunnen ze dat dingentje ook los vervangen of de runner zelf OF moet de hele rits worden vervangen.

Wie heeft hier ervaring mee.


Kan je er niet zo een sleutelbos/sleutelhanger ring doorheen halen? Heb je opgelost, en anders misschien door iemand zo een ring aan de ritser lassen.

Succes

edit/

delange was wat sneller met reageren...
 
Laatst bewerkt:
Van Alpinestars gaan wel vaker de dingetjes kapot, de ritsen zelf trouwens ook.
Als alleen het dingetje van het dingetje kapot is, kun je gewoon het dingetje van je sleutelbos gebruiken en op het dingetje van je rits zetten. Kost helemaal niks. :Y
 
Van Alpinestars gaan wel vaker de dingetjes kapot, de ritsen zelf trouwens ook.
Als alleen het dingetje van het dingetje kapot is, kun je gewoon het dingetje van je sleutelbos gebruiken en op het dingetje van je rits zetten. Kost helemaal niks. :Y


Ja maar dat is niet zo mooi ;(
 
Had een tijdje terug ook de rits stuk van mijn motorjas. Heb er door iemand hier gewoon een nieuwe rits in leten zetten. 35€
 
Laatst bewerkt:
Had een tijdje terug ook de rits stuk van mijn motorjas. Heb er door iemand hier gewoon een nieuwe rits in leten zetten. 35€


Helaas heb ik dan een leren motor overall waarvan 1 rits in de broekspijp het lipje af is en van de voorste rits dus als ik de ritsen laat vervangen ben ik bang dat ik iets meer kwijt ben ;(
 
Geen garantie meer op zo'n duur pak? Ik heb een combi van Evolution en daar zit levenslange garantie op. Hij is nu alweer 2 jaar oud maar als er iets is kan ik altijd aankloppen bij Evo zelf in Ridderkerk en het wordt gefixed! Gratiesch.
 
Laatst bewerkt:
bij n goede kleding winkel (daarmee bedoelend, zo`n zaak waar d stof/garen/enz/enz allemaal los verkocht word) hebben ze meestal van die losse lipjes die je aan je runner kunt klikken, en opgelost ;)

* zo`n ring van je sleutelbos werkt ook, zelf ook al 1 op zitten, maar binnenkort eens paar van die lipjes halen, staat dan wel n stuk netter...maar voor nood werkt zo`n ring iig prima, kun je iig dichtritsen zonder alles t verliezen wat r in je zakken zit :P
 
rits van mn broek stuk bij de pijp......rits sluiting was afgebroken, dus paperclip hielp ook nie.....

Aangezien k een keer bijna op mn muil ben gegaan, op de beurs een nieuwe broek van Evo gekocht zit tig keer beter en ja de ouwe een keer wegbrengen om te maken, altijd makkelijk een reservebroek....
 
bij n goede kleding winkel (daarmee bedoelend, zo`n zaak waar d stof/garen/enz/enz allemaal los verkocht word) hebben ze meestal van die losse lipjes die je aan je runner kunt klikken, en opgelost ;)

* zo`n ring van je sleutelbos werkt ook, zelf ook al 1 op zitten, maar binnenkort eens paar van die lipjes halen, staat dan wel n stuk netter...maar voor nood werkt zo`n ring iig prima, kun je iig dichtritsen zonder alles t verliezen wat r in je zakken zit :P



Toppie bedankt *O*
 
rits van mn broek stuk bij de pijp......rits sluiting was afgebroken, dus paperclip hielp ook nie.....

Aangezien k een keer bijna op mn muil ben gegaan, op de beurs een nieuwe broek van Evo gekocht zit tig keer beter en ja de ouwe een keer wegbrengen om te maken, altijd makkelijk een reservebroek....


Ja alleen heb ik het over een alpinstar race overall van aardig wat euro,s (met klote garantie)

Dan koop je niet zomaar een nieuwe :N
 
Ja alleen heb ik het over een alpinstar race overall van aardig wat euro,s (met klote garantie)

Dan koop je niet zomaar een nieuwe :N


nhe oke daar heb je gelijk in.....heb ook zowat een jaar zo doorgereden hoor... :o


Maar als k zo lees gaat het vast wel goedkomen met een goedkopere oplossing....

suc6 in ieder geval

Oneeye
 
Terug
Bovenaan Onderaan