Roemenië Motor groepsreis 2019 (12 dagen)

Ik vraag me wel eens af waarom “ motorreizen” duurder zijn als “Autoreizen”
Ik boek ze wel eens “autoreizen”
Zal toch niet een droogdok voor je kleding of slaaphok voor je brommer zijn
of het welkomsdrankje vaker een laars weizenbier 🍺
 
Ik vraag me wel eens af waarom “ motorreizen” duurder zijn als “Autoreizen”
Ik boek ze wel eens “autoreizen”
Zal toch niet een droogdok voor je kleding of slaaphok voor je brommer zijn
of het welkomsdrankje vaker een laars weizenbier 🍺
Motorrijders zijn gemiddeld ouder en hebben meer geld dan automobilisten.
 
Ik vraag me wel eens af waarom “ motorreizen” duurder zijn als “Autoreizen”
Dat begrijp ik dus ook niet. Dat zal ook wel komen omdat er nooit vraag naar is.:N

Ik ga binnenkort 2 weken naar Andalusië . Een fly-drive-reis. Voor zo kort geen zin om er zelf helemaal heen te rijden.
Ineens kreeg ik het idee om een motor te nemen ipv inbegrepen autootje. Je zou denken qua prijs vergelijkbaar.
Heb daarvoor de reisorganisatie gebeld. Nee, zo'n vraag hadden ze nog nooit gehad. Ze vonden het overigens wel een goed idee.
Ze zouden het voor me uitzoeken wat mogelijk was. Nou, niet erg veel! Het verhuurbedrijf had zelf geen motoren. (mss had 't dan wel gekund?)
Voor niet-gebruik 2wkn auto zou ik €125 in mindering kunnen krijgen. Erruuuug weinig!!
Een beetje motor huren kost al snel €75/dag. Dus mijn reis zou er al snel €600-€700 duurder van gaan worden. Dat is me iets te gek. Helaas!
Dan zelf maar ergens een motor huren. Neem handschoenen en helmmuts (iets frisser) mee.

Dan mss toch 1 of 2 dgn lekker tuffen in dat prachtige gebied.:]
 
Laatst bewerkt:
Ik maak ook een plan, meestal met reservering voor de eerste dag en dat is vrijwel altijd na een dag snelweg rijden. We vinden de eerste stukken nooit zo interessant en trappen daarom flink door, 700-1000 kilometer. Daarna zien we wel. De terugreis is voor mij ook geen probleem, ik kijk even wat de tomtom zegt, als ik ingegeven heb : Thuis. Zo reed ik een keer van Venetië in 1 keer naar huis, domweg omdat Tom zei dat het kon en ik wilde het wel eens proberen . En onderweg, we zien wel. Voordeel is wel dat ik me en 5 talen kan redden en een beetje avontuur niet uit de weg ga . Wat Mean-Machine zegt spreekt me dus wel aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan