Rondje eifel

tomba01

Die hard MF'er
6 sep 2003
410
0
haarlem
Dag dames en heren,

Een stel vrienden en ik gaan in het paasweekende de eifel onveilig maken, en ik vroeg me af of er nog meer motor muizen dat weekende daar zitten? of mischien hebben jullie wel zin om mee te gaan? De datum is 10,11,12 april..
of als iemand nog aanraders heeft ??? BV. een route of een circuit in de buurt waar we zeker heen moeten gaan .... laat het mij even weten alvast bedankt.
 
Dag dames en heren,

Een stel vrienden en ik gaan in het paasweekende de eifel onveilig maken, en ik vroeg me af of er nog meer motor muizen dat weekende daar zitten? of mischien hebben jullie wel zin om mee te gaan? De datum is 10,11,12 april..
of als iemand nog aanraders heeft ??? BV. een route of een circuit in de buurt waar we zeker heen moeten gaan .... laat het mij even weten alvast bedankt.
Route en circuit
Rondom Monschau kun je erg leuk rijden en dan binnendoor naar de Nurnburgring...Hier een stukje van een van onze eigen routes...zelf nog niet gereden...dus als je tzt eventueel aanvullingen hebt, dan hoor ik het graag:

- Bij Aachen de E40 / A4 richting Koln nemen
- Afrit 7 de B56 door Düren nemen en hier de B399 richting Monschau naar Kleinhau nemen
- In Kleinhau de gaan we via de L11 langs Brandenberg en door Bergstein naar Nideggen
- Hier de L246 richting Monschau nemen en afslaan naar het plaatsje Schmidt
- De weg vervolgen over de L28 / L15 / L249 / B265 naar Gemünd
-In Gemünd de B266 naar Mechternich en daar de B477 naar Bad Munstereifel
- Hier de B51 naar Eicherscheid nemen
- In Eicherscheid de de L165 over Schonau richting Esch nemen
- De L165 gaat over in L75 naar Schuld
- In Schuld de de L73 over Insul naar Dümpelfeld nemen
- Hier de B257 over Adenau naar Nürburg volgen

Have fun en hou het heel
 
Dag dames en heren,

Een stel vrienden en ik gaan in het paasweekende de eifel onveilig maken, en ik vroeg me af of er nog meer motor muizen dat weekende daar zitten? of mischien hebben jullie wel zin om mee te gaan? De datum is 10,11,12 april..
of als iemand nog aanraders heeft ??? BV. een route of een circuit in de buurt waar we zeker heen moeten gaan .... laat het mij even weten alvast bedankt.
Circuit in de Eifel? Je zou de Ring eens kunnen proberen..

aanrader:
www.slidersguesthouse.com

Brendan wil je wel een rondje de ring laten zien als je hem ff lief aankijkt :)
 
Als limbabnees, en regelmatig "Eifel" bezoeker, weet ik wel leuke routes die te doen zijn voor een dag. Dus..... sportieve rijders....... laat wat weten, ik wil zelfs wel fungeren als "voorrijder" (hahahah)

Greetz

Bornie
 
Terug
Bovenaan Onderaan