Rondje Oost- europa met 2 sportmotoren en 2 mafketels daarop

leuk verhaal hoor.
Volgens mij hebben jullie wel heel veel bier gedronken :9
 
Dank voor de leuke reacties! Dat maakt het de moeite ook waard!
Het is best een klusje om even alles op te schrijven, maar wel heel leuk.
Ook ik vind het super leuk om allerlei reisverhalen te lezen.
Ter inspiratie en vermaeck...
 
Eerste 2 delen gemist, maar nu in 1 stuk uitgelezen, blijft prachtig die reis verhalen...Klasse en bedankt
 
Na nog veel meer van dit soort wegen kwamen we aan bij de grens van Slovenië en reden naar de Therme Catez( wisten wij veel)
Dit was dus een 4 sterren camping met een hele tering zooi aan zwembaden, restaurantjes, voorgebouwde caravans huisjes etc etc.
Prijs was best hoog, maar fuck it, dat zwembad zag er wel erg relaxed uit.

We verkozen een 4 sterren camping boven een 2 sterren camping, foutfoutfout.
Bij de receptie een heel lang verhaal.
Toen ik vroeg of er op de camping nog leuke kroegen waren kreeg ik m: “ No Sir, this is a familycamping, we close at eleven”
Zucht............................Ik denk dat die kids later sliepen dan wij!
Blijkbaar niet echt ervaren kampeerders.............................:?

Camping met 'Therme' is meestal met thermaal baden ect. Speciaal voor mensen op leeftijd. en die niet kijken op een paar euries.
Alles super-comfortabel anders trekken de oudjes het niet. Hangt dus ook altijd fors prijskaartje aan...................:/

4 sterren-camping is vaak met animatie, zwembaden en het hele vermaak-circus. Ook die onzin mag je meebetalen;(
Dat is precies de plek waar wij als motorrijders niet willen zijn. Als klap-op-de-vuurpijl krijg je dan het gegil van die krijskoppen er nog bij. :X

Wat wensen wij op de camping als motorrijders?
Enkele m2 mooi gras voor het tentje, goede douche en kraan in de buurt. Voor ons drankje en liefst de BBQ willen we niet ver lopen.
Dus alle onzin van zwemparadijs, animatie en andere prijsopdrijvende zaken zijn voor ons niet nodig.
Als een camping niets heeft, zijn kinderen ook niet te verwachten. Dan geen gejank, gekrijs, geblèr en geschreeuw..............................:z

Alles bij elkaar was het zeker een leuk verhaal om te lezen..................................:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan