Rook van regenwater ?

Gpzje

Die hard MF'er
28 nov 2002
908
0
Nabij Amsterdam
Vanmiddag kwam ik thuis na een rit in de stromende regen.
Pas toen ik stilstond vond ik de moto een beetje ruiken/stinken.
Pas toen zag ik dat er ook wat rook van onder mijn kapjes kwam, langs de cockpit mijn neus in.
Vertel me alsjeblieft dat jullie dat ook hebben en puur komt doordat er regenwater op mijn hete blok komt!
 
Vanmiddag kwam ik thuis na een rit in de stromende regen.
Pas toen ik stilstond vond ik de moto een beetje ruiken/stinken.
Pas toen zag ik dat er ook wat rook van onder mijn kapjes kwam, langs de cockpit mijn neus in.
Vertel me alsjeblieft dat jullie dat ook hebben en puur komt doordat er regenwater op mijn hete blok komt!


Ik heb dat ook en dat komt puur doordat er regenwater op mijn hete blok komt.
 
Aahhhhhh opgelucht :]
Als je nou zo zeiknat thuis komt is het toch niet verstandig om de hoes erover heen te hangen he?

Ehh nee, dat heb je goed gezien, niet verstandig. :+
Ennuh ik heb dat ook en dat puur omdat er regenwater op mijn hete blok komt :)

Moet erbij zeggen dat ik dat niet vaak heb, maarja dat heb je als je niet zo vaak in de regen rijdt.
 
Gisteren reed ik door't stad met de husaberg.
Door een te lange stilstand omdat de weg geblokkeerd was door een vrachtkoekblik :( , ging het overdrukventiel van de radiator open.pssshhhh stoom stoom stoom
Dat is pas iets om je druk over te maken.
Dus heb ik de motard laten afkoelen en ergens water gevraagd om de radiator bij te vullen en kon ik weer verder :]
 
Oke, wederom bedankt.
Ik heb wel vaker in de regen gereden, kennelijk nog niet in deze stromende regen.
Ik begrijp Fabian zijn "gaap" wel enigzins, ik had het kunnen weten dat het van het hemelwater was
Maar goed het was de 1e keer dat ik het zag en wat motortechniek betreft ben ik geen ster. Vandaar de vraag !
 
Terug
Bovenaan Onderaan