Rossi fans als ie stopt word ik fan van???

Voor iedereen is het natuurlijk anders, maar voor mij is het wel zo dat als je een favoriet hebt, de race toch spannender is om naar te kijken. Ik ben ook wel een fan van Rossi, en vind het jammer als hij een wedstrijd niet wint. Maar als ie alle wedstrijden met 1 vinger in z'n neus zou winnen dan gaat ook mij dat wel vervelen natuurlijk. Vorig jaar toen ie zo'n voorsprong had in de puntenstand was een flink deel van de spanning wel weg, dat is dit jaar gelukkig wel anders.

Wie m'n nieuwe favoriet zou zijn als Rossi niet meer meedoet, ik denk Vermeulen of Ellison....
 
Voor iedereen is het natuurlijk anders, maar voor mij is het wel zo dat als je een favoriet hebt, de race toch spannender is om naar te kijken. Ik ben ook wel een fan van Rossi, en vind het jammer als hij een wedstrijd niet wint. Maar als ie alle wedstrijden met 1 vinger in z'n neus zou winnen dan gaat ook mij dat wel vervelen natuurlijk. Vorig jaar toen ie zo'n voorsprong had in de puntenstand was een flink deel van de spanning wel weg, dat is dit jaar gelukkig wel anders.

Wie m'n nieuwe favoriet zou zijn als Rossi niet meer meedoet, ik denk Vermeulen of Ellison....
ellison ? hoe dat zo
 
l1912457.jpg


Hopper zorgt voor een hoop spektakel :} Hij gaat er gewoon voor en neemt veel risico, toont lef en gaat echt tot op het randje :9

Maar ach, fan van een coureur, dat ben ik niet zo. Had wel eerst graag dat er dit jaar 's iemand anders kampioen zou worden dan Rossi, maar nu 'ie zich zo terugvecht :X Ik gun het hem nu toch wel moet ik zeggen. Vind het gewoon een geweldig coureur, en ook naast de baan zorgt 'ie voor wat kleur, kun je van huilebalkje Pedrosa bijvoorbeeld niet zeggen :+

Als nr. 1, 2 en 3 op het podium zag ik overigens het liefst Biaggi (3), Gibernau (2) en Rossi (1) :9 Da´s pas spektakel :+
 
Ik ben nu al fan van Hayden en Hopkins. Vooral om hun rijstijl.

Moet helaas wel toegeven dat Rossi de beste is :(

:+
 
ik denk voor Melandri.. of gewoon een motoGP fan..

vroeger ( vorig jaar) was het Rossi voor,Rossi na.. maar sinds dat gedoe met de F1 etc. moet ik wel een beetje bekennen dat ik wat meer op Rossi uitgekeken ben.

Als we op vakantie gingen ging ik vaak voor Rossi petjes/shirtjes en nu zat er een pedrosapet/sete-shirt bij..

dus nadat we Rossi uitgezwaait hebben ben ik een motoGPfan met hoofdfavoriet Melandri :} ... maar dat zeg ik nu.. wie weet welke generatie jonge honden er in de komende jaren aan zullen komen...
 
Dan wordt mijn favo denk ik hayden of pedrosa. Zijn gewoon erg goed, maar hebben als voordeel dat ze op de honda's rijden :Y
 
Voor mij is de motorsport leuk...


Maar toen ik begon met kijken, toen rossi op de NSR 500 reed, was ik gelijk fan van hem geworden...

Gewoon door hoe hij reed, maar ook door zijn persoonlijkheid... t is niet zo'n ultra patser ala hayden/biaggi o.i.d.


Gewoon heel vriendelijke jongen, die rijdt als de Duivel!



En ik denk dat ik moto gp dan wel blijf volgen, maar dan maar is zien van wie ik fan ga worden... want weinigen zullen 'Che Spettacolo' op kunnen volgen :Y
 
Ik ben al hopkins fan. Tenminste niet zo'n saaie lul.

hopkins.gif


*D
 
Max Biaggi fan,
maar nu Max Biaggi niet meer rijdt, heb ik geen favoriet meer in de motoGP.
Respect voor alle coureurs op het moment, maar geen echte favoriet.
Ben dus nu motoGP fan.

Er komt vanzelf weer een rijder, die me gaat boeien. :Y
 
Max Biaggi fan,
maar nu Max Biaggi niet meer rijdt, heb ik geen favoriet meer in de motoGP.
Respect voor alle coureurs op het moment, maar geen echte favoriet.
Ben dus nu motoGP fan.

Er komt vanzelf weer een rijder, die me gaat boeien. :Y

:^

Ik heb Stoner!

Maar die moet wat minder vallen -O-
 
Hopkins doet t anders stukken beter dit jaar dan afgelopen jaar...

Niet dat ik fan ga worden ofzo, maar als ik 1 zou moeten kiezen, zou hij het wel zijn.

(hij helpt me iig aan punten bij gpinsider)


Rossi < nah... doet me niks...


Fan zijn van een persoon vind ik een beetje :r

Fan zijn van MotoGP :Y
 
Fan zijn van een persoon vind ik een beetje :r

Nah opzich is fan zijn van in dit geval Rossi wel leuk..
maarr als Rossi dan weer eens niet finished of wat dan ook, wat dit jaar veel gebeurt, ben ik weer de hele zondag pissig. Komt vooral ook denk ik omdat ik weet dat ie de beste is, maar dat die domme pech het kampioenschap voor em verneukt. '(
 
Rossi fans als ie stopt word ik fan van:

Valentino's halfbroertje Luca Marini!





Foto's heb ik zelf gemaakt, aan de baan in Stadskanaal. Luca werd 2e (ook 2e op podiumfoto dus) tijdens de Nederlandse ronde van het EK Pocketbikes! *O*

Die jongen komt er wel.
lucamarini.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben al sinds jaar en dag een groot Melandri fan. :} !!!

Naast Melandri vind ik Pedrosa, Hayden, Vermeulen, Lorenzo en Dovizioso goed (Rossi is gewoon super om naar te kijken, maar daar heb ik gewoon niks mee...).

En de rest van de GP coureurs zijn allemaal ook goed ( op die Cardoso na :Z ), maar daar heb ik verder niks mee.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan