Routemobiel, ANWB of KNMV?

Iedereen praat hier over ANWB als persoonsgebonden helper............echter: volgens mij mag je niet met méér dan 3 verschillende kentekens in één jaar een beroep op ze doen. Weet ik niet zeker. Ik heb ANWB metWW en ben al erg vaak geholpen. Sinds Routemobiel bestaat zijn de wachttijden enorm veel korter geworden bij de ANWB. ANWB is goed, ik blijf er ook , maar goddank hebben ze concurrentie gekregen.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Ik dacht zelf dat het zelfs maar twee verschillende kentekens per jaar zijn. Maar goed, je krijgt wel gewoon hulp voor al je voertuigen. Alleen kan het dus lastig worden als je met meer dan twee van je voertuigen in één jaar pech krijgt. Maar mijn ervaring met de ANWB is dat ze meestal niet echt moeilijk zijn met dat soort dingen.

En dan nog, als je blijkbaar meer dan twee voertuigen hebt dan zou je zelfs met twee abonnementen bij de anwb nog goedkoper uitzijn dan drie of meer voertuigen bij Route Debiel.

Ik blijf zelf lekker bij de ANWB. Ik heb twee auto's en twee motoren (tussen de 15 en 35 jaar oud) dus ook al zouden ze me toelaten bij route mobiel dan zou ik me blauw betalen. ANWB heeft me altijd prima geholpen, met aardige wegenwachters die tenminste echt iets kunnen.
 
ben zelf al 14 jaar lid van de ANWB,ben altijd weer goed op weg geholpen binnen een redelijke tijd.
die hebben eg wel goeie monteurs rondrijden
had alleen de laatse 2 keren wel gehoopt dat ze direct een sleepwagen hadden gestuurd.
bij mijn fiat de krukas lagers in de soep gedraaid,en bij mijn volvo s40 van 4 jaar oud(hoezo betrouwbaar)de versnellingsbak moervast in z`n 5.
netjes vermeld wat het probleem was,maar toch eerst een monteur sturen om te kijken of het te repareren was(niet dus)
en met mijn brommer nog nooit hulp bij nodig gehad(maar ik rij dan ook kawasaki) :+
 
ANWB moet honderden banen schrappen door Routemobiel.

Ze moesten wel eens efficienter gaan werken, maar ik hoop niet dat dit een tendens is voor de toekomst van de ANWB.

Routemobiel zijn prutsers.
 
Ik zit ook bij de ANWB en moet zeggen dat de service goed is, het is alleen jammer dat de motorkennis beter kan. (is bij de andere diensten ook zo ben ik bang)

De enige keer tot nu toe dat ik ze zelf nodig had, heb ik zelf zitten sleutelen en heeft de ANWB meneer geinteresseerd toegekeken. Mijn accu was een beetje gestorven en ik had dus eigenlijk alleen zijn auto en de kabels nodig. Vervolgens heeft hij wel netjes even alles nagemeten en het bleek dus dat het gelukkig niet mijn dynamo was maar slechts een onwillende accu.

Maar ik weet van de ervaringen van mijn moeder dat het goed is. In het geval van me moeder reden ze mee tot aan het garagebedrijf, voor als er weer iets mis mocht gaan.

Ook even een minder verhaaltje nog.
Een maat van me kwam met pech te staan, er is toen een noodreparatie gedaan. Maar op de terugweg strandde hij weer met hetzelfde probleem. Nadat wederom de ANWB ter plekke kwam, zag deze man gelijk wat het probleem was,een ander probleem dus eigenlijk, en heeft ook een noodreparatie gedaan, en hij gaf ook aan dat de vorige monteur er een zootje van had gemaakt.

Uiteindelijk toch weer thuisgekomen, maar toch...
 
Ik ben sinds 1978 lid van de ANWB en zal dat voorlopig zeker blijven. Met 1 auto en 2 motoren, misschien zelfs goedkoper dan routemobiel.
Ik heb op de ANWB diverse keren beroep moeten doen, oa ook in het buitenland en ik ben alle keren weer goed op weg geholpen. Soms duurde het wat langer dan de andere keer, maar altijd nog beter dan gelijk maar wegslepen.
Ik hoop dat de ANWB sterker uit deze strijd komt, een beetje concurrentie kon geen kwaad, misschien was de organisatie wel een beetje ingedut. Ik denk dat ze intussen goed wakker zijn. Is het toch nog ergens goed voor.

:W
Aad

 
heyyy pummetjuuuuhhhhhhhhhhhhhhh hier weer eens een reaktie van ikke ben bijna een jaar niet meer op motor-forum geweest "sorry"
niet te veel reklame maken voor me hier he
zometeen blijft iedereen bij de ANWB heb ik helemaal geen tijd meer om de koffers bij te vijlen tijdens het rijden. maar idd is wel een hot item dat vergelijk met onze conculega's (vind concurenten zo'n rot klinken.
Groetjes RUUD1TJE
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef Speedking het volgende:
[...]


Er is nog een collega actief op MF, WW 15 nickname Ruud1, hij is WW op de motor in Apeldoorn.
[/quote]
 
heyyy pummetjuuuuhhhhhhhhhhhhhhh hier weer eens een reaktie van ikke ben bijna een jaar niet meer op motor-forum geweest "sorry"
niet te veel reklame maken voor me hier he
zometeen blijft iedereen bij de ANWB heb ik helemaal geen tijd meer om de koffers bij te vijlen tijdens het rijden. maar idd is wel een hot item dat vergelijk met onze conculega's (vind concurenten zo'n rot klinken.
Groetjes RUUD1TJE
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:25 schreef Speedking het volgende:Er is nog een collega actief op MF, WW 15 nickname Ruud1, hij is WW op de motor in Apeldoorn.
[/quote]

nachtdienst gehad? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan