rs/rgv 250 het topic (info/chat etc) part 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey Redmer, dat is mooi. ik wil eventueel ook wel gewoon achter jullie aanknallen als het te krap wordt met 3 man.

@bitaktus, originele bochten met custom made dempers(met originele Oschersleben slijtsporen |( )
 
Die rem/schakel sets, zijn die op alle RS-jes zo gammel? Ik heb van de week nog ff een stukkie gereden, maar ik moet zeggen dat ik de steppies niet echt wat vind. Dat rammelt en doet en dr zit een behoorlijke speling op. Ik zit er aan te denken om een ander rem/schakelsetje te kopen, maar wie maakt setjes voor een '95 RS en wie heeft ervaring met aftermarket setjes?

tnx weer :Y :Y :Y
 
Die rem/schakel sets, zijn die op alle RS-jes zo gammel? Ik heb van de week nog ff een stukkie gereden, maar ik moet zeggen dat ik de steppies niet echt wat vind. Dat rammelt en doet en dr zit een behoorlijke speling op. Ik zit er aan te denken om een ander rem/schakelsetje te kopen, maar wie maakt setjes voor een '95 RS en wie heeft ervaring met aftermarket setjes?

tnx weer :Y :Y :Y

Ja... vooral de schakelkant.. die rammelt als de ziekte. Net een ducati _O- , nieuwe kogelgewrichten verbeteren het wat.

@joost... nevermind, alhoewel de oschersleben slijtsporen wel stoer zijn ;) . Zijn het stille dempers?
 
Ja... vooral de schakelkant.. die rammelt als de ziekte. Net een ducati _O- , nieuwe kogelgewrichten verbeteren het wat.

@joost... nevermind, alhoewel de oschersleben slijtsporen wel stoer zijn ;) . Zijn het stille dempers?
Ja dat is toch een drama man....en helemaal omdat zelf deze op mn 10 heb

zx10rrsl.jpg


Dan is dat van de Appie echt helemaal bagger
 
Laatst bewerkt:
die uitlaten zijn gemaakt voor kit specificaties en werken niet lekker op een std ontsteking (daarom verkoop sorage ze ook)

En Woodcraft maakt mooie sets voor de RS, heb ze alleen nog nooit besteld omdat ze in dollars niet zo duur zijn maar met alle kosten er bij wel.....

050700B350.jpg
 
Laatst bewerkt:
die uitlaten zijn gemaakt voor kit specificaties en werken niet lekker op een std ontsteking (daarom verkoop sorage ze ook)

En Woodcraft maakt mooie sets voor de RS, heb ze alleen nog nooit besteld omdat ze in dollars niet zo duur zijn maar met alle kosten er bij wel.....

(Afbeelding)
ik heb net ff snel op de site gekeken, maar dat is idd wel leuk spul en de prijs valt ook nog wel mee. Dat standaard spul is baggerzooi
 
Godogod wat heb ik effe lekker gehooligand zeg ! Voorwieltje de lucht in, terwijl het achterwieltje aan het sliden is ... Jammer dat je niet een fotootje van jezelf kan maken soms :X (nou ja, zolang de politie dat ook maar niet doet).

Heh, dat moest ik effe kwijt. Mijn excuses.

Door die PStuning pijpjes is ie hoog in de toeren (voor m´n gevoel, heb ´m niet op een bank gehad) een stuk sterker.
Ik zou best weer ´s op circuit willen rijden (da´s jaren geleden voor me).
 
inderdaad in dollars is het niet duur maar invoeren + BTW...... dan is't goedkope er wel af. 350 Euri zit je zo aan.
 
achterlijk veel geld voor een paar VOETSTEUNEN, ik heb geen last met origineel, gewoon ff uit elkaar halen, schoonmaken en goed in elkaar zetten met vet in de kogelgewrichtjes.
 
achterlijk veel geld voor een paar VOETSTEUNEN, ik heb geen last met origineel, gewoon ff uit elkaar halen, schoonmaken en goed in elkaar zetten met vet in de kogelgewrichtjes.
Die kogelgewrichtjes hebben hun beste tijd wel gehad. Ik ga eens kijken of ik iets kan doen met de origenele ZX10 voetsteunen, die liggen toch maar een beetje in de schuur te vergaan nu :P
 
Die kogelgewrichtjes hebben hun beste tijd wel gehad. Ik ga eens kijken of ik iets kan doen met de origenele ZX10 voetsteunen, die liggen toch maar een beetje in de schuur te vergaan nu :P

Zeg mace, rijd je wel ´s op dat ding, of heeft poetsen en sleutelen je voorkeur }) .
 
Zeg mace, rijd je wel ´s op dat ding, of heeft poetsen en sleutelen je voorkeur }) .
poetsen en sleutelen *O* Maar hij is ook niet van mij, maar van mn vriendin. Ik ben dr ook een ietsiepietsie te groot voor met mn 2.01 O-) . Helemaal nu ie ook nog 2,5cm verlaagd is *D
 
@Johan, de dempers maken best heel veel kabaal, moet maar eens een keer nieuwe maken, want heb in deze net nieuwe demperwol in gedaan maar het wordt niks beter
 
He mace, (of iemand anders met een oud type rs), zou jij misschien wat voor me willen doen? Jij hebt ook een oud type rs, zou je misschien een foto willen schieten van de bevestiging van de tellerkabel op het voorwiel? Ik heb een nieuwe kabel gehaald, maar volgens mij mis ik iets want ik kan hem niet aansluiten bij het voorwiel.
 
He mace, (of iemand anders met een oud type rs), zou jij misschien wat voor me willen doen? Jij hebt ook een oud type rs, zou je misschien een foto willen schieten van de bevestiging van de tellerkabel op het voorwiel? Ik heb een nieuwe kabel gehaald, maar volgens mij mis ik iets want ik kan hem niet aansluiten bij het voorwiel.
Ik zal ff kijken of ik dr bij kan. Ik heb em in de schuur staan, maar precies met die tegen de muur geplaatst.....Ik duik zo wel ff de schuur in, maar misschien kun je hier vast wat mee

www.easyparts.nl/showdrawing_popup.php3?drawingid=25611
 
vandaag weer druk met de RGV geweest, vooral met het blok speling gemeten
zuigers cilinder etc, alles nog binnen de maat.

Rijdt er iemand van de 2 takters hier met Castrol R2, en zo ja ben je daar tevreden over.

409400

409399

409397
 
He radial, ik heb een hele poos met castrol r2 gereden en moet zeggen dat het een super olie is. Beetje duur maar dat moet je er maar voor over hebben. Ik rijd nu bijna altijd met tts omdat r2 zo moeilijk te krijgen is hier in de buurt.
 
Ik zal ff kijken of ik dr bij kan. Ik heb em in de schuur staan, maar precies met die tegen de muur geplaatst.....Ik duik zo wel ff de schuur in, maar misschien kun je hier vast wat mee

www.easyparts.nl/showdrawing_popup.php3?drawingid=25611

He mace, bedankt voor je reactie. Zoals ik kan zien op de foto mis ik in ieder geval onderdeel nummer 25, de zogenaamde "odometer gear hook" . Klopt het dat er aan beide kanten van de tellerkabel schroefdraad zit?

Als je nog een foto kan maken mace dan zou ik je heel dankbaar zijn, of iemand anders met een oud type rs misschien
 
He mace, bedankt voor je reactie. Zoals ik kan zien op de foto mis ik in ieder geval onderdeel nummer 25, de zogenaamde "odometer gear hook" . Klopt het dat er aan beide kanten van de tellerkabel schroefdraad zit?

Als je nog een foto kan maken mace dan zou ik je heel dankbaar zijn, of iemand anders met een oud type rs misschien
Ben de schuur nog niet in geweest, moest van de vrouw des huizes in de tuin aan de slag. Vanavond zal ik ff een fotootje maken
 
He mace, bedankt voor je reactie. Zoals ik kan zien op de foto mis ik in ieder geval onderdeel nummer 25, de zogenaamde "odometer gear hook" . Klopt het dat er aan beide kanten van de tellerkabel schroefdraad zit?

Als je nog een foto kan maken mace dan zou ik je heel dankbaar zijn, of iemand anders met een oud type rs misschien
Zo zou het eruit moeten zien

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan