RS250/125

H@rdCore

Die hard MF'er
15 jun 2005
325
0
enschede
Eeej mense Wroeeem :]


Heb zojuist een Yamaha Tzr 50 ( jaja die lijkt vet op een motor _ O-)

wil overstappen over half jaartje na motor :} mah goed het word alweer bederft |( want je moet weer begrenst rije '( word dus stiekum opvoere net zoals nu :9 ,


mah goed ik zat in ged8te met een RS 250/125 waar komt trouwens mooiste geluid uit? van die 2? 125 of 250? iemand op geluidrecorde O-) ? hmm zal wel niej maar als ze de zijn heir heen sture :W

Dus help ff met men keuze,, wil wel wat vets :) kwasaki zx6r onder jaar 2000 vink niks an, iets sprotiefs :) sport he :D geen harly :+


HELP FF BEN in NOOD ;( *O* *O* :Y *O* *O*
 
"zoekt en gij zult vinden"

oftewel ff searchen, zeker als je nog een half jaar de tijd hebt, tijd zat om ff het 25kw forum door te lezen. Alles wat je nu vraagt is al meerdere malen vertelt, dus moet te doen zijn.
 
Eeej mense Wroeeem :]


Heb zojuist een Yamaha Tzr 50 ( jaja die lijkt vet op een motor _ O-)

wil overstappen over half jaartje na motor :} mah goed het word alweer bederft |( want je moet weer begrenst rije '( word dus stiekum opvoere net zoals nu :9 ,


mah goed ik zat in ged8te met een RS 250/125 waar komt trouwens mooiste geluid uit? van die 2? 125 of 250? iemand op geluidrecorde O-) ? hmm zal wel niej maar als ze de zijn heir heen sture :W

Dus help ff met men keuze,, wil wel wat vets :) kwasaki zx6r onder jaar 2000 vink niks an, iets sprotiefs :) sport he :D geen harly :+


HELP FF BEN in NOOD ;( *O* *O* :Y *O* *O*

Bederft? Je gaat van 2 pk naar 34 pk! Je vermaakt je daar zat mee als je maar ff die 2 jaar volmaakt zonder zwaar te gaan rijden. Dan mis je niets. Als je twijfelt tussen RS 125 en RS 250 is het aan jezelf:

RS 125: Lichter, goedkoper.
RS 250: Meer motor, na 2 jaar ook nog op vol vermogen te berijden.
 
17 smileys in zo weinig tekst kan een nieuw newbie record zijn ;(

als je van 50 naar 125 cc ga vind je het een half jaartje helemaal geweldig, daarna lijkt het net je brommer voor je gevoel.

als ik opnieuw kon kiezen zou ik voor een 400/600cctje gaan met 25kw kitje
 
17 smileys in zo weinig tekst kan een nieuw newbie record zijn ;(

als je van 50 naar 125 cc ga vind je het een half jaartje helemaal geweldig, daarna lijkt het net je brommer voor je gevoel.

als ik opnieuw kon kiezen zou ik voor een 400/600cctje gaan met 25kw kitje

Moet zeggen als ik het zo op MF allemaal lees rijden er hier veel Rossi's rond. Na een half jaar begon ik net lekker te sturen en echt lol te hebben met het gooien en smijten met die lichte motor! Ik heb in die 2 jaar geen 1 moment gehad dat ik dacht gaaaaap wat is dat kut!
 
dan is de vraag waar zit beter ( harder , Bruuter 8-) mooi geluid in )


125 2t of 250 2t? Alleen van deze 2 dus nie weer gaan zeure over 4tact |(
 
dan is de vraag waar zit beter ( harder , Bruuter 8-) mooi geluid in )


125 2t of 250 2t? Alleen van deze 2 dus nie weer gaan zeure over 4tact |(

zit beide poepgeluid in
huilie.gif
 
Eeej mense Wroeeem


Heb zojuist een Yamaha Tzr 50 ( jaja die lijkt vet op een motor _

wil overstappen over half jaartje na motor mah goed het word alweer bederft want je moet weer begrenst rije word dus stiekum opvoere net zoals nu ,


mah goed ik zat in ged8te met een RS 250/125 waar komt trouwens mooiste geluid uit? van die 2? 125 of 250? iemand op geluidrecorde ? hmm zal wel niej maar als ze de zijn heir heen sture

Dus help ff met men keuze,, wil wel wat vets kwasaki zx6r onder jaar 2000 vink niks an, iets sprotiefs sport he :D geen harly


HELP FF BEN in NOOD


als je net zo rijd als dat je schrijft zou ik maar geen motor gaan rijden als ik jou was
 
zelf rijd ik met een rs125 bj93. top 180 (snel genoeg denk ik)
kzou zeggen begin licht en gaat dan binnen 2 jaar voor ne 600cc of nen 1000cc
leer eest met dienen rs125 uw bandjes volledig rond te rijden, :]
 
in jouw gs ook
*O*

al ooit een 250 met open uitlaat systeem gehoord?
heel mat mooier dan een gs met open brrrrrrrrrr , trouwens de rs is toch een stuk sneller dan een 500cc 2 cilinder 4t ;)

GS hoor je ook nauwelijks nee, maar vind ik nog altijd stukken beter dan een brommer. En sneller.. ach daar doe ik het helemaal niet voor, daarvoor heb ik toch een licht rijbewijs :Z

Kosten, geluid en uiterlijk spelen voor mij de grootste rollen (ja appie's zien er wel leuk uit, maar een tandenstoker demper vergalt het helemaal)
 
GS hoor je ook nauwelijks nee, maar vind ik nog altijd stukken beter dan een brommer. En sneller.. ach daar doe ik het helemaal niet voor, daarvoor heb ik toch een licht rijbewijs :Z

Kosten, geluid en uiterlijk spelen voor mij de grootste rollen (ja appie's zien er wel leuk uit, maar een tandenstoker demper vergalt het helemaal)

Tis maar waar je van houd he.., de blitz maken met een leuke RS125/250 of zwaar voor lul rijden met zo'n GS... :W -O-
 
waarom ik voor 2 tact kies? :]


Weet eigenlijk niet, Rs 125/250 ziet er wel leuk uit , ze zeggen wel dat veel onderhoud Vergt die 2tactjes maar wat ? keer om de 10000km zuigertje vervange? das owk een poep en een scheet :Y ,


en een rs 125/250 is geen brommer? oja voor jullie wel onie is 2 tact...
daarom zit er owk een motor kentekeplaat op O-)

En ja 25 kw klinkt slecht in de ore als je met 120pktjes kan rije :] maar goed laat ik me daar maar niet in verkijken


Ff tips wil wel een stoere mooie racer niet zown bijvoobeeld kawasaki onder jaar 2000 met die vierkante voorlamp, dat vink nie zow mooi dat model -O-

Mense help ffkes :D jullie mening telt ;)
 
Dan nog vraag? zouw het eventueel owk een confertabele motor weze voor lange afstanden? bijv. oostenrijk ( met 2 pers), nou niet direct afraden omdat het een 2tact is :+

Wil serieuse eigenschappen en negatieve dinge hore,

niet zown pokke antwoord ja het is 2 tact , wil dan ook graag redene dat ik het zelf ook snap :)



:]
 
Tering wat irritant lezen!!

Maargoed, ik ben van mening dat je je op een rs125 gigantisch veel plezier kan hebben. Vooral op bochtige wegen, op de snelweg moet je niet zijn.
Je gaat er zonder problemen dikke motoren mee buitenom als je een beetje kan sturen.
Ze vergen veel onderhoudt, maar als je niet te veel aan het tunen slaat dan gaan ze vrij lang mee en zijn ze ook behoorlijk betrouwbaar. (WEl netjes onderhouden)

Voor vakantie met 2 personen is hij af te raden, voor 2 personen zowiezo al, want dat werkt niet. Te krap en te weinig vermogen en al helemaal als je naar het buitenland wilt (dan kan je toch beter een 25kw zrx400 overwegen)

Verder de RS125...... Ik heb er gigantisch veel plezier mee gehad en heb er best een beetje spijt van dat ik hem heb weggedaan.. '(

De Rs250 heeft wat meer mogelijkheden na je 25kw periode, maar ik zou voor de 125 kiezen. Minder gewicht en goedkoper en makkelijker onderhoud dan de 250.

Succes
 
totdat ze em horen _O-

Wat een gs...?
:Z :X ha ha

@ H@ardcore..: Ik zou ook gewoon voor een RSje of een Mito gaan. Ik heb ze beide gehad en het is best leuk speelgoed. Klinkt leuk en stuurt fantastisch je kunt er alles mee uithalen, en idd als je een beetje kunt sturen rijd je er wel wat uit hoor (in de bochten dan ha ha O-) . Qua onderhoud enzo valt het allemaal wel mee, kijk gewoon goed uit wat je koopt, koop een bike die net een (topend) revisie heeft gehad dan kun je weer 10dkm verder.. Succes met je keuze en kijk anders hier ff op het forum, staan een aantal leuke machines te koop toch..?

Wees gegroet,
Superindo
 
Yooow mense laat maar 2tact is best leuk opzich maar onderhoud gevoelig ja jullie hebbe gelijk


denk dat ik voor Suzuki Gsx600R Srad ga :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan