S1000RR Deel 7

Je hebt er wel gave foto's aan over gehouden 😅😅
Ga er nog wel wat uitsnedes van maken.
Art.. but not as we know it.
Foto's zijn origineel 5.000 pixels breed.
Dus een stuk kleiner voor MF. ;)

Aja.. leermoment.
Gelijk mijn medicatie voor de NAH als gevolg van een verkeersongeluk met de helft verminderd.
Negatieve doping voor de rijvaardigheid. O-)
 

Oef, dat is zuur zeg. Wel vereeuwigd, dat dan weer wel. Positief dat je daarna nog hebt kunnen rijden. Schade is beperkt tot optisch en goed voor het vertrouwen om snel daarna weer op te stappen. Zeker als je weet wat de oorzaak is.

Als je dan moet vallen, dan maar op een circuit...
 
jij met je ali zooi :')
Ik ben gek op kleine supersport motortjes.
Perfect voor op de openbare weg, dat is toch al te druk en te vol voor meer dan A2 vermogen. En het rijdt makkelijk 1:30.
Twee jaar geleden reed ik nog iedere dag woon~werk met een CBR250R totdat die totalled werd door een auto van rechtsachter uit een kettingbotsing.

De BMW G310RR hoop ik ook al twee jaar op. _O-

BMW-G310RR-Supersport-india-carbon-fibre-2.jpg

BMW-G310RR-super-sport-bike-based-on-TVS-Apache-RR310-2-1200x676.jpg
 
Zonder grindbak een stuk minder, wat een ellende is dat. :+
Overal sporen van dat spul, ook op het blok en de achterbrug.. ziet er niet uit.

Maar wellicht had ik zonder die stenen zelf wat meer schade gehad.

Moet een nieuwe topkuip, verder nog niet goed gekeken.
Maar technisch kon ik nog rijden. Dat was het belangrijkste. ;)

Bekijk bijlage 1539944


ik heb nog een complete nieuwe kuipset liggen in jouw kleuren.
als je belang hebt pb maar.
 
ik heb nog een complete nieuwe kuipset liggen in jouw kleuren.
als je belang hebt pb maar.
Thanks, had zo kunnen zijn. :t
Eigenlijk is alleen de linkertopkuip kapot, maar heb al een nieuwe onderweg in een andere kleur.
Dat wilde ik eerder dit jaar al doen, maar wegens Corona was toen het transport geblokkeerd en kreeg ik geld terug.

Stuurgewichtjes kwamen vandaag binnen. :)

DSC_3017.jpg


Van de koplamp is een bevestiging achtergebleven op CPZ, en de andere zijde kwam ik in mijn undertail tegen. :P

DSC_3013.jpg


Maar het koplampglas zag er standaard al niet meer fris uit, dus toch naar vervangen. Zonschade??

DSC_3015.jpg


Blok, frame en achterbrug zouden iets meer werk hebben. Maar dat blijft lekker zo. :)

DSC_3030.jpg
DSC_3029.jpg
DSC_3028.jpg
 
En vanmiddag op afspraak naar de dealer gereden voor het controleren van de kleppen morgen. Maar na een woordenwisseling ook maar weer mee terug gereden. Andere dealer zoeken waar ik wel mijn geld met respect mag brengen. :+

DSC_3037.jpg

DSC_3039.jpg
 
Hij was het niet eens dat je zonder kuipwerk reed?
Dat had ik vorige week al gesproken en was goed. :t

Er was een nieuwe verkoper en terwijl ik mijn pak nog aan het uittrekken was sommeerde hij dat ik mijn motor bij de werkplaats weg moest halen. Daar zet ik hem altijd neer en ze waren nog ongeveer een uur open. Voelde mij niet zo welkom, maar heb al een hekel aan de servicebereidheid van een bepaalde receptionist. (Die zal hem wel gestuurd hebben) OK, ik rij wel naar huis. :+

Onderweg de hele rataplan in mijn hoofd verkocht, maar de rijeigenschappen van de S1000RR wil ik toch ook niet kwijt.
Waarom sommige dealers nou zulke horken zijn...
 
Dan maar op zoek naar fatsoenlijke verkopers. 👍
De liefde moet wel een beetje van twee kanten komen. :Y
Had al vaak momentjes dat ik niet meer wilde komen, maar een aantal mensen weten wel hoe het moet.
Beetje voordeel van de twijfel wat nu de grond in is geboord. :+
 
Ik gebruik mijn S1000RR in ieder geval ook ook voor weekendjes weg, of langer. Dit weekend nog lekker weg geweest in eigen land. Zaterdag via grote omweg door Overijssel, Drenthe en Groningen naar familie in Friesland gereden. De route was 410 km en verrassend mooi en rustig daar in het oosten en noorden van het land.

Ergens in Drenthe
Bekijk bijlage 1529555
Hoi Johan,

zie ik het goed: heb jij een Ilmberger onderkuip op je fiets? Hoe is de pasvorm daarvan; en lijkt het carbon een beetje op de rest van de carbondelen?

:W
 
Even voorstellen: na een reeks GSX-Rren, een R1 en een ZX10R heb ik vandaag een S1000RR besteld (met de benodigde pakketten en frustels); productiedatum is midden oktober, dus nog even geduld oefenen.

:W
 
Even voorstellen: na een reeks GSX-Rren, een R1 en een ZX10R heb ik vandaag een S1000RR besteld (met de benodigde pakketten en frustels); productiedatum is midden oktober, dus nog even geduld oefenen.

:W
Gefeliciteerd met de nieuwe aankoop. Erg mooie zx10r heb je. Wij hebben elkaar volgensmij wel eens gezien/gesproken bij Front row. Daar ben ik ook kind aan huis 😉. Ben benieuwd naar je RR project 😍.
 
Hoi Johan,

zie ik het goed: heb jij een Ilmberger onderkuip op je fiets? Hoe is de pasvorm daarvan; en lijkt het carbon een beetje op de rest van de carbondelen?

:W


Hee hallo Herman.:W Ja dat is een Ilmberger onderkuip. Pasvorm is goed, en zoals je op de foto kunt zien komt het carbon 100% overeen met het originele BMW //M carbon. Tint/kleur en weave van het carbon komt zo goed overeen dat het mij niet zou verbazen als het uit dezelfde fabriek komt.

Lees dus net dat je ook een S1000RR besteld hebt. Welkom at the dark site. ;)

Van je Gixxer tijd weet ik dat je vaak nogal wat speciaals van je motoren maakt. Wat voor kleur wordt hij en welke pakketten heb je besteld? Zal wel "loaded" worden jou kennende. :) Zal vast mooi staan naast je M4 :)

Stuk terug in het forum staan ook nog een paar foto's van de onderkuip Klik Je kunt nu twee types bestellen bij Ilmberger. Voor gebruik bij de originele cat en collector box (die heb ik) en voor gebruik bij een vol systeem.
 
Laatst bewerkt:
Thanks, had zo kunnen zijn. :t
Eigenlijk is alleen de linkertopkuip kapot, maar heb al een nieuwe onderweg in een andere kleur.
Dat wilde ik eerder dit jaar al doen, maar wegens Corona was toen het transport geblokkeerd en kreeg ik geld terug.

Stuurgewichtjes kwamen vandaag binnen. :)



Van de koplamp is een bevestiging achtergebleven op CPZ, en de andere zijde kwam ik in mijn undertail tegen. :P



Maar het koplampglas zag er standaard al niet meer fris uit, dus toch naar vervangen. Zonschade??



Blok, frame en achterbrug zouden iets meer werk hebben. Maar dat blijft lekker zo. :)

Zo hee, dat grind maakt het er niet mooier op. -O-'(
 
Hee hallo Herman.:W Ja dat is een Ilmberger onderkuip. Pasvorm is goed, en zoals je op de foto kunt zien komt het carbon 100% overeen met het originele BMW //M carbon. Tint/kleur en weave van het carbon komt zo goed overeen dat het mij niet zou verbazen als het uit dezelfde fabriek komt.

Lees dus net dat je ook een S1000RR besteld hebt. Welkom at the dark site. ;)

Van je Gixxer tijd weet ik dat je vaak nogal wat speciaals van je motoren maakt. Wat voor kleur wordt hij en welke pakketten heb je besteld? Zal wel "loaded" worden jou kennende. :) Zal vast mooi staan naast je M4 :)

Stuk terug in het forum staan ook nog een paar foto's van de onderkuip Klik Je kunt nu twee types bestellen bij Ilmberger. Voor gebruik bij de originele cat en collector box (die heb ik) en voor gebruik bij een vol systeem.

Hoi Johan,

Ik ben ben nu op een leeftijd aangekomen dat ik zonder schaamte BMW mag rijden :+.

Die onderkuip ziet er echt goed uit; die gaat er zeker komen :P. Heb idd ook het idee dat het BMW carbon van Ilmberger komt, net zoals veel ander spul (rem/schakelsets, rem -en koppelingshandles) van Gilles Tooling komt.

Heb uiteraard wel wat zaken erbij besteld: af fabriek het M-pakket (dus wit/rood/blauwe kleurstelling, carbon wielen, //M zadel, etc.), het carbonpakket, de sportuitlaat en DDC; daarnaast nog wat losse dealeraccessoires zoals //M carbon tankpanels, radiatorbescherming, en bobbins. Daar blijft het (voorlopig) bij.

Jij nog altijd tevreden met je S1000RR?

:W
 
Die M1000RR is wel een dikke fiets hoor *O*, maar wat een prijs, en dan 'moet' er nog een competition pack bij; zit je op ruim 44.000 euro |(. Is erg veel geld om een beetje leuk rond te toeren.

PS: Ilmberger onderkuip is in bestelling O-)

:W
 
Die M1000RR is wel een dikke fiets hoor *O*, maar wat een prijs, en dan 'moet' er nog een competition pack bij; zit je op ruim 44.000 euro |(. Is erg veel geld om een beetje leuk rond te toeren.

PS: Ilmberger onderkuip is in bestelling O-)

:W
Ja die is behoorlijk aan de prijs maar vooral in het leven geroepen als betere basis voor de raceteams die superstock, wsbk rijden enz.

Je project (S1000RR M )is zojuist gestart 😜
 
Ik heb de RR weer wat strak na wat bodemonderzoek op Zandvoort.
Topkuip van AliExpress en zijkuipies van een drie jaar ouder model.
Niet ideaal drie stijlen, maar zo kan het wel weer even.

DSC_3102.jpg


De zijdelen had ik al vier maanden liggen om de motor een keer van zijn rode jas te ontdoen.
Alleen had ik PTSS/koudwatervrees om de kuipen eraf te halen (hoe makkelijk is dat, maar onbekend maakt onbemind :P ).

Met de originele BMW LED knippers is de electronica niet zo blij, de oude hadden gewoon een gloeilampje.
Knippert nu wel lekker snel. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan