Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mannen,
Na jaren van gsxr 1000`en ben ik nu toch ook an kijken naar een s1000rr.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen tussen de bouwjaren zijn ? of wat evt de
kwaaltjes en de aandachtspuntjes zijn voor een 2010 uitvoering ?
Hoe zit het met de software updates,moet elke bmw dealer die verplicht uitvoeren ?
Groet Marc.
Mannen,
Na jaren van gsxr 1000`en ben ik nu toch ook an kijken naar een s1000rr.
Kan iemand mij vertellen wat de verschillen tussen de bouwjaren zijn ? of wat evt de
kwaaltjes en de aandachtspuntjes zijn voor een 2010 uitvoering ?
Hoe zit het met de software updates,moet elke bmw dealer die verplicht uitvoeren ?
Groet Marc.
Heel makkelijk, zelfs de Quickshifter werkt zowel bij push als pull.Thanx voor de info mannen....
Is het makkelijk om bij de s1000rr omgekeerd te gaan schakelen ?
Marc.
Thanx voor de info mannen....
Is het makkelijk om bij de s1000rr omgekeerd te gaan schakelen ?
Marc.
standaard moet er hiervoor niet af omgekeerd schakelen kost je 100€
Nee, je krijgt een ander schakelpedaal die gemonteerd wordt op het blok ipv op de voetsteun.bedankt jongens/
Je krijgt dan dus iets van een hefboom ? heb je evt een link hoe of wat en
waar te koop ?
Bij de gsxr was het gewoon de hevel een halve slag draaien en klaar
Nee, ABS, DTC, QS en Alarmsysteem zijn allemaal losse opties.Is de quickshifter standaard op een 2011 met DTC ?
computer stuurt inderdaad wel een beetje bij
luchtfilter vervangen is blijkbaar vergeefse moeite, het originele filter schijnt simpelweg het beste te werken
probleem met de standaard ECU is wel dat hij onderin in basis te arm staat, en bovenin te rijk.
beide niet goed voor maximaal vermogen.
als je maximaal vermogen zoekt ben je dus aangewezen op een Power Commander, Bazzaz of mogelijk nog beter de ECU om te flashen naar HP Race ECU.
PC en Bazzaz geven eigenlijk alleen de mogelijkheid om het mengsel in orde te krijgen voor maximaal vermogen.
de race ECU geeft je daarbovenop nog mogelijkheden om Traction Control en gas response aan te passen.
laatste is wel de duurste optie...
vond nog een interessante link naar dyno grafieken met verschillende configs
Dyno Database
als je zoekt op "s1000rr stock" kun je zien wat een standaard ECU doet.
als je dan ook AFR aan zet, zie je ook de slechte AFR van de stock ECU.
Weet iemand of de achtervelg van een hp4 breder is dan van een
normale s1000rr omdat de hp4 een 200 band heeft achter.
Zou ook graag een 200 monteren voor de looks maar je
moet de fiets zo plat leggen dan in een bocht en de rijhoogte
weer aanpassen enz.
groet Marc