Sabre span krijgt een 2e leven

met rimstripes, daar gaat ie sneller van *O*

het lijkt bij die sabre of de voorvork heel raar onderuit staat. Dat had ik al eerder gezien, zal wel met de chopper balhoofdhoek te maken hebben :?
 
met rimstripes, daar gaat ie sneller van *O*

het lijkt bij die sabre of de voorvork heel raar onderuit staat. Dat had ik al eerder gezien, zal wel met de chopper balhoofdhoek te maken hebben :?

Klopt, is idd wat raar om tegenaan te kijken. Heb ook wel het idee dat er heeel erg weinig naloop is. Dat ga ik nog wel een keer na meten. Het is echter zo gemaakt en hij stuurt perfect. Moor zo laten dus.
 
Gisteravond de voorvork verder afgewerkt en de bevestigingspunten voor de motor zitten er nu ook aan. Ging lekker voorspoedig allemaal. Ook de achterste zijspanbevestiging + schoorstang zitten op zijn plaats. Ik zal nog wel wat kiekjes plaatsen vanavond.

Volgende week kan het zijspanframe er al aan.
 
Ziet er strak uit zover :Y

Voor wat betreft je ruit, Lexan is een merknaam voor polycarbonaat. Makrolon is hetzelfde spul met een ander naampje.
Ik heb zelf al eens een ruitje laten maken bij van der molen in Nijkerk. De service vond ik persoonlijk niet echt geweldig maar dat kan ook aan mijn specifieke wensen gelegen hebben :P Ze waren iig niet echt duur. Je zou eens kunnen informeren.
 
Ziet er strak uit zover :Y

Voor wat betreft je ruit, Lexan is een merknaam voor polycarbonaat. Makrolon is hetzelfde spul met een ander naampje.
Ik heb zelf al eens een ruitje laten maken bij van der molen in Nijkerk. De service vond ik persoonlijk niet echt geweldig maar dat kan ook aan mijn specifieke wensen gelegen hebben :P Ze waren iig niet echt duur. Je zou eens kunnen informeren.

Tnx voor de tip. Daar ga ik zeker even achteraan. Ja we vorderen lekker.
Zondag uiterlijk zal ik even wat foto's plaatsen.

Ook heb ik de achterband besteld. Het wordt een 165/40R17, een bandje van 60,-
Het zijspanbandje kon ik via marktplaats nieuw op de kop tikken voor een leuk prijsje.
 
Bandje is binnen.. nu nog passen..

Moet kunnen, ik heb ook een speedsterband achter op een 750 sabre velg zien zitten.
 
Handige jongen hoor die JFJ! :}

Met deze temperaturen wil ik niet in mijn schuurtje zijn! Brrr...
Ben maar jaloers op jou mooie werkplekkie! (en ruime stalling)
 
Laatst bewerkt:
Hey JFJ,

hoet heet dat bedrijf waar je de boel hebt laten poedercoaten?
of in welk plaatsje kan ik die vinden?
 
Das van Gelder. Die zit in Zwolle aan de ik dacht Amperestraat.
Hij zit een beetje tussen de kampersjaakies dicht bij Bas autowas.
 
Handige jongen hoor die JFJ! :}

Met deze temperaturen wil ik niet in mijn schuurtje zijn! Brrr...
Ben maar jaloers op jou mooie werkplekkie! (en ruime stalling)

Als jij nou nog flink wat donorniertjes transplanteerd komt het met jou ook wel goed..
 
Ja het is echt schaamteloos ik ben het met je eens...

Dinsdag gaan we weer verder. Afgelopen dinsdag kwam er een pas geboren ventje tussendoor.
Niet bij mij hoor, maar wel heel dichtbij. Wel hebben we de bak naar de poleyester boer gebracht voor reparatie na het ongeval. Die is mogelijk dinsdag klaar en kunnen we voorbewerken.

Daarna gaat ie naar de spuitert. We hopen heb klaar te hebben staan tijdens het zijspantreffen op tien april.
 
Vanavond de bak weer afgehaald bij de Polyestert. Heel massief geworden. De bak is beter dan origineel en het is een super basis om af te laten werken.

Daarna maar weer verder gegaan met het zijspan frame ophalen en aanbouwen.

full


En dan uiteindelijk toch nog foto voer.. Meer volgen er nog.
 
Polyestert, spuitert, lassert,................ zuipert????????

Kwastert!

Die zuiperd was jij gisteren toch? Wij trouwens ook, maar dan met bier ;)

De vraag kan eigenlijk ook wel op het forum, we wilden graag als zijspanruit het materiaal PET bestellen. Dat is met 3mm dik koud goed in de vorm te zetten. We willen het dan met een RVS strip gaan geleiden aan de bovenkant. Zo wordt het een stevig geheel waar ook het dakzeil aan kan worden bevestigd.

Vraag was, weet Kwastert ook waar dat geleverd wordt? En of de plaatselijke kwastert daar aan zou kunnen komen?

Oh ja, Foto's..

full

full

full

full

full

full

full
 
Die zuiperd was jij gisteren toch? Wij trouwens ook, maar dan met bier ;)

De vraag kan eigenlijk ook wel op het forum, we wilden graag als zijspanruit het materiaal PET bestellen. Dat is met 3mm dik koud goed in de vorm te zetten. We willen het dan met een RVS strip gaan geleiden aan de bovenkant. Zo wordt het een stevig geheel waar ook het dakzeil aan kan worden bevestigd.

Vraag was, weet Kwastert ook waar dat geleverd wordt? En of de plaatselijke kwastert daar aan zou kunnen komen?

Oh ja, Foto's..

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

PET ken ik alleen van zo'n ding dat je op de kop zet. Zo'n ding dus
full
 
Ik weet het niet zeker maar volgens mij krijg je allemaal lange scherven als P.E.T. versplinterd.
Dat wordt een beetje gevaarlijk mocht de ruit breken onder het rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan