Safe kortings aktie

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Kies maar uit: wordt het een Aprilia, Ducati of Yamaha? In de maand september staan zeven modellen van deze topmerken bij Safe Motors in de schijnwerpers. Met contante kortingen die oplopen tot 1.500,-Euro! Maar jouw voordeel is nog veel groter als je kiest voor gratis motorkleding en accessoires tot een waarde van 2.500,-Euro .

Kijk snel in onderstaande lijst welke kortingen gelden voor jouw favoriet en maak je keuze: cash of in natura*. Wacht niet te lang met je beslissing, want deze actie loopt tot 1 oktober 2002 en zolang de voorraad strekt.


Ducati 748 R Normaal 17.737,-

Of met 1.250,- korting nu 16.487,-

Of met kleding/accessoires t.w.v. 2.000,-


Aprilia RSV Mille Normaal 14.499,-

Of met 1.000,- korting nu 13.499,-

Of met kleding/accessoires t.w.v. 1.750,-


Ducati M 750 rood Normaal 10.341,-

Of met 850,- korting nu 9.490,-

Of met kleding/accessoires t.w.v. 1.500,-


Yamaha YZF R6 Normaal 10.990,-

Of met 600,- korting nu 10.390,-

Of met kleding/accessoires t.w.v. 1.000,-


Ducati 996 Biposto Normaal 18.147,-

Of met 1.500,- korting nu 16.647,-

Of met kleding/accessoires t.w.v. 2.500,-


Yamaha YZF R1 Normaal 14.990,-

Of met 1.000,- korting nu 13.990,-

Of met kleding/accessoires t.w.v 1.500,-


Aprilia Pegaso Normaal 7.099,-

Of met 800,- korting nu 6.299,-

Of met kleding/accessoires 1.250,-

* Vraag naar de voorwaarden in de winkel. Niet in combinatie met reeds geldende aanbiedingen.


Handschoenen: 4 halen = 2 betalen!

Wie deze maand 1 paar zomerhandschoenen en 1 paar winterhandschoenen koopt, krijgt het goedkoopste paar GRATIS. Dat zijn 4 handschoenen voor de prijs van 2! Deze aktie is geldig tot 1 oktober 2002.


Hoe is jullie reactie hierop als er anderhalve week daarvoor een Aprilia RSV voor mijn vrouw gekocht is en dat de directie na een hoop gezeik van mijn kant met € 750 kleding en of andere zooi over de brug komt. Ik verwacht geen € 1.750 maar wel wat meer.

Vergeet er bij te zeggen dat er de afgelopen vier jaar door de familie (man, vrouw en zoon) zes motoren zijn gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij iets van klanten trekken,maar is niet erg normaal als je grote vaste klant ben.Loop ook al jaar en dag bij motoport,kreeg te horen dat de bandenkorting over was,o ja leuk joh,mij zie je niet meer.Nee nee wacht,dan kan het weer wel.Had toen zo'n beetje hetzelfde gevoel als jou.
Zijn vriendjes van je portemonee :)
 
Klanten krijgen is ook niet moeilijk, maar klanten houden is des te moeilijker. Zeker na het gebeuren van afgelopen jaar.
 
ja en met het vooruitzicht dat er waarschijnlijk 3 vestigingen over blijven
ik hoorde via via dat dit dus word beslist in oktober
dus nog effe snel alles verkopen
 
Ik was nog aan het slapen en deed me eigen signature niet na ............
 
Laatst bewerkt:
Ohws shoet, topicstarter wilde weten wat ik van die actie vond, nou van mij hadden ze de boom ingekund.

Ik zou denk ik de motor geprobeerd hebben terug te brengen en hem dan alsnog te kopen om die korting te krijgen (staat er niet ergens in het koop-recht dat een iedere klant 7 dagen zicht termijn heeft ? )

Tis toch belachelijk dat als je ergens vaste klant bent dat je dan niet mee mag profiteren van zoiets, bovendien wisten ze ook wel dat die kortings-actie eraan zat te komen toen ze jouw fiets afleverden , of niet soms ?
 
ik heb onlangs het omgekeerde meegemaakt.
ik ging laatst kijken voor een pak e.d. mooi pak gezien maar ze hadden mijn maat niet op voorraad (pfiew). dus ik nog even gewacht, en wat denk je, 2 weken later is het uitverkoop. scheelde 250 euro op de aankoop. nu moet ik wel zeggen dat ik in 1e instantie ook 100 euro korting zou krijg. dus scheelde me 150 euro.
maar toch mooi meegenomen.
 
Meestal wordt eind van het seisoen de prijzen verlaagd,dus ik zou zeggen de volgende keer ff wat langer wachten. :z
 
Niet aardig van de dealert dat ie je niet van tevoren heeft ingelicht van deze actie... Gewoon teruggaan en klagen. Werkt dat niet, klagen bij hoofdkantoor van Safe... 9 van de 10 keer komen ze dan echt wel met de korting over de brug. :)
 
Voor een "zelfstandig ondernemer" vind ik dat je nu een beetje de zielige consument speelt. Aanbiedingen komen en gaan, soms heb je geluk en soms niet.

Als je dan nog niet tevreden bent met 750 euro aan kleding extra, begrijp ik het niet meer.
 
Logisch toch dat de modelletjes van 2002 eruit moeten en dus goedkoper zijn in het najaar en je deze korting niet in de zomer krijgt. Met de komst van bv. de nieuwe R6 wil niemand meer het volle bedrag voor een 2002 model betalen.
 
Logisch toch dat de modelletjes van 2002 eruit moeten en dus goedkoper zijn in het najaar en je deze korting niet in de zomer krijgt. Met de komst van bv. de nieuwe R6 wil niemand meer het volle bedrag voor een 2002 model betalen.

ja maar ik vind wel dat zo'n motorzaak tegen een klant mag zeggen die er al 6 motoren heeft gekocht dat et 1,5 week later een stuk goedkoper is. Maar blijkbaar telt een snelle euro meer dan een goede vaste klant.
 
Ligt eraan, wat voor deal heb je gesloten met je motor.
Toen je hem kocht heb je misschien wel een dikke inruil prijs gekregen, zo niet, je krijgt korting als je geen inruil heb.

Het geld moet ergens vandaan komen, en meestal als er een actie is, krijg je gewoon minder inruil. Nu heb je toch ook een kleding bon, dus weet niet of er wel echt een probleem is.
 
Vind wel dat ze dat mogen vermelden als er 1,5 week later een actie is.
En dat wat Gizzmo vertelt over acties zal vast wel kloppen maar dat kunnen ze zelf ook wel toelichten als je een vaste klant bent.
 
Voor een "zelfstandig ondernemer" vind ik dat je nu een beetje de zielige consument speelt. Aanbiedingen komen en gaan, soms heb je geluk en soms niet.

Als je dan nog niet tevreden bent met 750 euro aan kleding extra, begrijp ik het niet meer.

Ben ik het mee eens. Ze zijn al over de brug gekomen met een kledingbon van 750 pleuro. Daar moet je in principe al heel blij mee zijn.

Tuurlijk, het is erg lullig allemaal. Maar als een bedrijf iedereen op de hoogte moet gaan brengen van aankomende acties, dan ligt het bedrijf gewoon stil. Iedereen wacht dan wel een paar weekjes...

Daarbij komt dat je hoogstwaarschijnlijk toch een leuke korting hebt kunnen bedingen als je geen inruil had, of een goede inruilprijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan