Safe plan van Safe Motors

Alle onzin om dit plan heen moet ook worden betaald. Bovendien doet geen enkel bedrijf iets waar geen winst mee behaald wordt, dan ga je namelijk op de fles.

Conclusie: er moet geld bij en dat betaal jij. Alleen van Sinterklaas krijg je dingen kado, maar ik denk dat we daar inmiddels te oud voor zijn.
 
Is dat zo? Kun je bij die curator je fiets inruilen als Safe straks toch nog over de kop is gegaan? Lijkt me niet, je zult gewoon met die 2/3 van de nieuwprijs over de balk moeten komen.

Dat klopt, maar is dat erg? Want dat is ie toch gewoon nog waard na die 3 jaar? Je kunt hem toch bij elke andere motorzaak ook inruilen voor hetzelfde (of een hoger) bedrag? Ik zie het probleem niet.

Maar we dwalen af, want ook mijn advies is: Safe Plus: NIET DOEN! Het is nl. veel te duur.
 
Dat klopt, maar is dat erg? Want dat is ie toch gewoon nog waard na die 3 jaar? Je kunt hem toch bij elke andere motorzaak ook inruilen voor hetzelfde (of een hoger) bedrag? Ik zie het probleem niet.

Maar we dwalen af, want ook mijn advies is: Safe Plus: NIET DOEN! Het is nl. veel te duur.
Als een fiets na 3 jaar nog in nieuwstaat verkeert en minder dan 25 Mm op de teller heeft misschien wel, maar wat als je eens bent gaan liggen of je fiets wilt opleuken of gewoonweg noemenswaardige afstanden hebt gereden? En dan heb ik het nog niet gehad over eventuele echte schade. Het boeit die curator niet dat je verzekeraar ondanks de hoge All Risk-premie een lagere dagwaarde hanteert dan die 2/3 van de nieuwprijs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan